script voor een catalogus, of zoiets

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas

bas

31/08/2006 07:03:00
Quote Anchor link
Beste, ik ben op zoek naar een systeem om afbeeldingen, omschrijving en prijs te laten zien per onderwerp en subonderwerp. Het is niet de bedoeling dat je er kunt kopen, wellicht wel een bestelling plaatsen die ze dan zelf kunnen printen. Het is dus beslist geen webwinkel!
Alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 11:46:06

Lissy Pixel

Lissy Pixel

31/08/2006 10:24:00
Quote Anchor link
Wil je gebuik maken van een database?

Harmen

Harmen

31/08/2006 10:28:00
Quote Anchor link
Je hebt ervaring met PHP?
Zou je een deel zelf kunnen maken of ben je precies op zoek naar dat systeem zonder dat je er iets aan hoeft te doen..?

Ik denk namelijk niet dat iemand je alles gaat voorkauwen

Lissy Pixel

Lissy Pixel

31/08/2006 10:36:00
Quote Anchor link
Inderdaad Harmen dat is hier niet de bedoeling en wil je dit wel dan zou je een van de mods kunnen vragen het toppic te verplaatsten naar het forum "aanvragen".

Met plezier helpen we je hier verder hoor want ik denk niet dat het heel erg moeilijk is om zoiets voor elkaar te krijgen.

Suc6 in iedergeval.

Bas

bas

31/08/2006 12:20:00
Quote Anchor link
Ik ben geen diehard php-er, volgens mij heb ik geen database nodig, want die gif-jes genereren teveel data en belasten dus de server onnodig. Heb al een script van een soort webwinkel uit mijn php boek,maar dat is het dus net niet. Hoop op jullie heulp

- wes  -

- wes -

31/08/2006 12:22:00
Quote Anchor link
gifjes staan los van een database...

je gifjes heb je no matter what, het enige wat je in een database zet is het pad ernaartoe. misschien iets om databases op te pakken?

Raymond ---

Raymond ---

31/08/2006 13:03:00
Quote Anchor link
Als je al een soort webwinkel hebt,kan je dan niet het bestel gedeeld weglasten, je houd dan de catalogus over ...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.