Script voor interactieve geolocation gezocht
Jeffrey van Zwam
10/03/2017 21:42:40Hoi allemaal!
Hopelijk kan iemand mij helpen aan een script waarmee ik een interactieve maps kaart kan maken. Ik wil met geolocation de locatie van de gebruiker real-time weergeven op google maps (en als er meerdere gebruikers zijn, moeten ze allemaal weergegeven worden). Daarnaast wil ik een aantal locaties in een database plaatsen die ook op de kaart worden weergegeven. Als een gebruiker dan op een van die locaties komt, (dus GPS meet dat zijn locatie overeenkomt met de locatie uit de database), moet er een event of script geactiveerd worden.
Wie kan mij hier mee op weg helpen of weet een script wat mij verder kan helpen?
Alvast bedankt!!
Hopelijk kan iemand mij helpen aan een script waarmee ik een interactieve maps kaart kan maken. Ik wil met geolocation de locatie van de gebruiker real-time weergeven op google maps (en als er meerdere gebruikers zijn, moeten ze allemaal weergegeven worden). Daarnaast wil ik een aantal locaties in een database plaatsen die ook op de kaart worden weergegeven. Als een gebruiker dan op een van die locaties komt, (dus GPS meet dat zijn locatie overeenkomt met de locatie uit de database), moet er een event of script geactiveerd worden.
Wie kan mij hier mee op weg helpen of weet een script wat mij verder kan helpen?
Alvast bedankt!!
PHP hulp
17/11/2024 03:51:16Ik heb zelf wel eens een script gebouwd voor de locatie van treinen. Die is op dit moment wel stuk omdat de API bij de NS aangepast is, en ik deze nog eens moet uitvogelen.
Maar de code kan ik eventueel wel eens opzoeken.
Het doet in ieder geval enkele om de zoveel seconden een request om de nieuwe coördinaten op te halen.
Maar de code kan ik eventueel wel eens opzoeken.
Het doet in ieder geval enkele om de zoveel seconden een request om de nieuwe coördinaten op te halen.
Jeffrey van Zwam
10/03/2017 21:54:06Thanks, dat zou dus de locaties kunnen volgen. Kan het ook communiceren met een database zodat er een event getriggered kan worden?
Dat kan zeker, het communiceert met een API. Hoe die aan zijn informatie komt is niet van belang voor het script. Ik ga mijn best doen om hem eens op te zoeken.
Gewijzigd op 10/03/2017 22:01:20 door - Ariën -