Script werkt niet meer na include

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Laurenz laeremans

laurenz laeremans

11/03/2016 23:09:04
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb een Google Geocoding (jquery) script om lat & lang coördinaten te lezen van adresssen.

Dit script wordt via een "Include" in de layout geladen.
Echter werkt het dan niet meer...

De solo versie (zoeken.php): Klik hier
Als men hier in de zoekbalk een plaats of gemeente typt, geeft google automatisch een lijst met zoekopdrachten.

Vervolgens wordt dit script voor de header ingeladen, samen met nog wat scripts.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
include 'zoeken.php';
?>

Maar op de included pagina (index.php), werkt hij niet meer. Klik hier

Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren?

Ik zit helemaal vast! Alvast bedankt!
Gewijzigd op 11/03/2016 23:10:39 door Laurenz laeremans

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 09:07:07

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/03/2016 23:43:55
Quote Anchor link
Heb je de broncode van die pagina wel eens bekeken? Het is niet eens een volledig/kloppend HTML document.

Los daarvan, logger.js kan niet worden geladen, mogelijk breekt dit de JavaScript?

Er staat "$.log is not a function".

Laurenz laeremans

laurenz laeremans

12/03/2016 09:35:06
Quote Anchor link
Ik heb wat fouten opgeruimd en het script in een apparte .JS file gezet.

Alles werkt prima op de zoeken.php versie
maar zodra ik die include in mijn layout krijg ik de fout:
'Uncaught TypeError: $(...).geocomplete is not a function'

Hoe kan dit? Want op de zoeken.php pagina werkt dit wel gewoon...

Alvast vriendelijk bedankt!

- SanThe -

- SanThe -

12/03/2016 14:07:24
Quote Anchor link
In zoeken.php staat waarschijnlijk ook een include().
Dan zal dat path niet goed staan.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

12/03/2016 15:29:34
Quote Anchor link
Zoiets zal het mogelijk zijn. Zorg ook dat je de bestanden in de goede volgorde include en dat er pas jQuery-javascript uitgevoerd wordt als het document volledig is geladen.

Als je gebruik maakt van relatieve paden, gebruik dan een <base href="..."> tag.

Ofwel dat, of gebruik volledige URL's.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.