Script werkt niet meer na upgrade PHP 4.4.2

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris

Chris

01/05/2006 20:07:00
Quote Anchor link
Ik maak al geruime tijd gebruik van een freeware vacaturescript die altijd perfect gewerkt heeft, tot begin vorige week. In principe werkt het geheel nog wel, maar het belangrijkste gedeelte waarbij vacatures, functies etc in het admin gedeelte kunnen worden toegevoegd/gewijzigd doet het niet meer. Verwijderen van bestaande vacatures lukt vreemdgenoeg wel. Bij het toevoegen of wijzigen wordt er direct een blank scherm weergegeven zonder enige foutmelding.

> Technische informatie:
> Bij het toevoegen van gegevens:
> index.php?sub=job_names&action=add (verwijst naar add.xml)
> Om op te slaan: javascript:document.forms[0].submit();

Ik heb hierover met mijn hostingprovider contact opgenomen en zij kwamen met het volgende antwoord:

"Er is inderdaad een nieuwere php versie geinstalleerd.
php 4.4.2.
Gebruikt uw site toevallig register_globals?"

Zelf weet ik niet eens wat register_globals zijn, dus ik hoop dat iemand eens naar het script zou willen kijken (hier te vinden: http://www.recruitment-agency-software.com/jobs.zip), en misschien de oorzaak van het probleem kan vinden.

Bedankt alvast.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.