Script wijzigen na 7 dagen
Pim -
20/09/2010 22:33:56PHP hulp
14/11/2024 04:08:24Jelmer -
20/09/2010 22:50:36Tegen het leeghalen als je boos bent op PHPhulp en boos weg wilt lopen en daarbij zoveel mogelijk van je bijdragen aan PHPhulp wilt ongedaan maken.
Maar iets zegt me dat je dat al wist, (want dat is al vaker hier besproken maar dan ivm topics) en dat het meer een retorische vraag was, maar dan geldt dat je met een betere oplossing voor het probleem moet komen zoals ook al eerder is aangedragen voor topics: houd wijzigingen bij, of detecteer wanneer een post/script 99% kleiner wordt bij de wijziging.
Maar iets zegt me dat je dat al wist, (want dat is al vaker hier besproken maar dan ivm topics) en dat het meer een retorische vraag was, maar dan geldt dat je met een betere oplossing voor het probleem moet komen zoals ook al eerder is aangedragen voor topics: houd wijzigingen bij, of detecteer wanneer een post/script 99% kleiner wordt bij de wijziging.
Gewijzigd op 20/09/2010 22:51:10 door Jelmer -
Pim -
21/09/2010 23:23:45Het was inderdaad en retorische vraag. Dit is echt niet de beste oplossing. Zelf stel ik een systeem met versies voor, waarbij mods in 1x alle versies van alle posts / script / e.d. van een user tot voor een bepaalde datum kan herstellen en deze daarna locken voor verdere aanpassingen, hoewel zo'n user natuurlijk niets dan een ban verdient.
Tobias Tobias
22/09/2010 10:37:55dan kan het ook gelijk toegepast worden voor het leeghalen van topics. Probleem nu is dat er geen backup beschikbaar is als iemand zijn reactie leeghaalt. Dat is makkelijker dan laten berekenen hoeveel een topic is aangepast etc.
toby hinloopen
11/10/2010 14:45:26Laat ze het lekker weghalen zodat de serieuze scripters hun scripts kunnen updaten. Wie wilt er nou scripts van kinderachtige heethoofden? Waarschijnlijk toch waardeloze code.