Script wil niet werken ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Geert-Jan
Overigens: wat wil je bereiken met $status['status']? Volgens mij zit het gewoon in $status? (Ik had dat sowieso met een if else statement gedaan ipv switch, etc.)
Há, nu ik mezelf zit bij te werken, zie ik je fout. Als je geen accolades gebruikt in een loop, pakt hij de eerste regel en de rest niet. Hij pakt hier $reden dus niet. Even zoals ik hierboven al zei de while afmaken met accolades en het zal werken. ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
Tevens vraag ik mij af waarom je voor de huidige aanpak hebt gekozen. exit() gebruik je eigenlijk alleen na een header() met daarin een location en je kunt controles al uitvoeren in je query. Een lege echo is altijd fout, duidt op verkeerde logica.
En die exit gebruik gewoon om het ff simpel te houden ..
Maar dat zijn mijn fouten toch niet ?
Ik wil gewoon weten waarom die geen resultaten geef
Maar ik zal error reporting aanzetten kijken wat dat oplevert
Quote:
Hoe kan het dat deze uit staat? Dit zet je altijd aan en altijd op het hoogste niveau!Maar ik zal error reporting aanzetten kijken wat dat oplevert
Pas wanneer je live gaat, ga je de fouten niet meer op het scherm weergeven, maar uitsluitend in een logboek.
Ps. Jouw aanpak blijft verkeerd, controleren in de query gaat 100x sneller.
Geert-Jan schreef op 29.01.2008 16:48:
Er moest nog wat worden ingevult in die echo
Djemo:
Há, nu ik mezelf zit bij te werken, zie ik je fout. Als je geen accolades gebruikt in een loop, pakt hij de eerste regel en de rest niet. Hij pakt hier $reden dus niet. Even zoals ik hierboven al zei de while afmaken met accolades en het zal werken. ;)
Savvy?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo