scriptdb

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Leon de vries

leon de vries

22/05/2006 19:55:00
Quote Anchor link
Hey,
ik wou mijn site www.scriptdb.nl
graag laten checken.

Wat kan je er ?
Scripts en artikelen zoeken op bepaalde site's ( o.a. ook phpfreakz, wmcity, phphulp enz )

Wat kost het?
Helemaal niks :D

zouden jullie willen zeggen wat je er ( het idee en de site ) van vind ?

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 16:32:11

Han eev

Han eev

22/05/2006 20:21:00
Quote Anchor link
Het plaatje past neit helemaal bij het onderwerp
voor de rest wel cool

Raymond ---

Raymond ---

22/05/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Handig! Als je bij google naar een scriptje zoekt krijg je caak allemaal resultaten waar je niks aan hebt, zo vindt je echt puur alleen scripts!

idd plaatje beetje buiten het doel van de website
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---

22/05/2006 20:46:00
Quote Anchor link
Ander plaatje
Grooter letters
Geen grijs als kleur
Meer beeldvullend
Bij alle dingen van PHPhulp is de auteur onbekend
Overzicht van geïndexeerde website en artikelen/scripts

Op http://www.scriptdb.nl/za-odbc.php en ik klik op mijn artikel (ODBC, een inleiding) springt hij naar het script Vorig leven. Scripts in url moet je dus even veranderen. Zelfde geld voor PHPFreakz.

Goed idee
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

22/05/2006 20:50:00
Quote Anchor link
Hoe indexeer je eigenlijk al die sites? Ben best benieuwd naar het script dat die sites doorzoekt

Leon de vries

leon de vries

22/05/2006 20:52:00
Quote Anchor link
O shit, webmakerij :)

goed datje het zegt, ik zal er gelijk naar kijken.

Eris -

Eris -

22/05/2006 20:58:00
Quote Anchor link
Fatal error: Cannot redeclare url() (previously declared in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php:12) in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php on line 37

- SanThe -

- SanThe -

22/05/2006 21:05:00
Quote Anchor link
Idem hier:

Fatal error: Cannot redeclare url() (previously declared in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php:12) in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php on line 37

Leon de vries

leon de vries

22/05/2006 21:21:00
Quote Anchor link
oke,
kwam er net achter ( ben ik reclame nog ff bezig geweest )

maar bijde fouten zijn opgelost

verder werd er op wmcity.nl aangeboden om een beter desing te maken.

dus die is beginnerkort te verwachten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leon de vries

Crispijn -

Crispijn -

22/05/2006 21:25:00
Quote Anchor link
Tip: zorg dat de urls openen in nieuwe vensters. Dan heb je altijd de zoekresultaten nog achter de hand als bezoeker.

Verder leuk bedacht! En erg handig. Het is een bladwijzer geworden...

Alleen het plaatje heeft er niet zo veel mee te maken... Of ben je ook plantenkweeker? :P

Groet! Cris!

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

22/05/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Misschien kan je ook even letten op de veiligheid.

Als ik nou opzoek ga naar een script,
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>

Dan slaat de hele boel vast. Daarnaast is sql injection ook mogelijk.

Edit:

Ben nog even bezig gegaan met invoeren:
Het volgende geeft ook wel een geinig effect.

><script></script>

En zo is er nog wel wat afwijkende invoer te bedenken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door onbekend onbekend

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/05/2006 23:04:00
Quote Anchor link
http://www.scriptdb.nl/z-automatisch%20fotoalbum.php

Mijn naam staat er niet bij :(.

Maareh, complimenten voor de snelheid... dit is relaxed.

Winston Smith

Winston Smith

23/05/2006 03:15:00
Quote Anchor link
Auteurs vanaf phphulp worden inderdaad niet weergegeven ('onbekend'). Wel van vrijwel alle andere sites (alhoewel sommige helemaal leeg zijn)?

Bij de resultaten worden staan er nog backslashes voor de quotes van 't escapen. Het is iets netter die nog even weg te halen.

Verder hele nette site, die komt tussen mijn bookmarks. ^^
Je idee bestond overigens al, maar dan voor allerlei soorten sourcecode (gebruikte hem destijds voornamelijk voor C++). De URL paste ik morgen wel, kan ik nu niet bij :o)

Edit:
<script></script> invoeren als zoekstring zorgt ervoor dat je opmaak verdwijnt ;o)
En als zoekstring de openingstag van php ingeven geeft een Error 404.
Ik kan me voorstellen dat dat enige risico's herbergt.

The Return of the Edit:
Uhm, het gebruik van de <script> tags uit de eerste edit was al ontdekt :o\
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Leon de vries

leon de vries

23/05/2006 07:41:00
Quote Anchor link
SHIT :P
k wist niet dat slashes aanstonden :D

- addslashes toegevoegd, htmlenties toegevoegd :)

dat doet het nu ook goed :D
( alleen je kan niet zoeken op een ? of een & of een % teken )
ik denk dat dat door mijn .htaccess bestand komt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leon de vries

Leon de vries

leon de vries

23/05/2006 07:48:00
Quote Anchor link
Arjan:
http://www.scriptdb.nl/z-automatisch%20fotoalbum.php

Mijn naam staat er niet bij :(.

Maareh, complimenten voor de snelheid... dit is relaxed.

Dat klopt, bij phphulp was het niet mogelijk om de auteur er bij te doen, omdat ik die simpel weg niet zag staan op de site.

ArendJan

ArendJan

23/05/2006 09:15:00
Quote Anchor link
Ik ga zeker vaker op je site kijken!

B a s
Beheerder

B a s

23/05/2006 09:39:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.. Gaat ook erg snel.. Mijn complimenten!

De auteur van een tutorial vind je rechtsboven: klik

De auteur van een script vind je ook rechtsboven: klik

Leon de vries

leon de vries

23/05/2006 14:34:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger.
maar dat is op een apparte pagina.
en ik wil jullie het leed niet aandoen om elke pagina optevragen. ( i.v.m. datavekeer en dergelijke )

gr leonnet

Leon de vries

leon de vries

24/05/2006 21:20:00
Quote Anchor link
nog andere een mening ?

- SanThe -

- SanThe -

24/05/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Ik zou de link in een nieuw venster openen.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

24/05/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Bas, zet speciaal voor die arme jongen de auteur even in title="" erbij :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.