scriptdb

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Leon de vries

leon de vries

22/05/2006 19:55:00
Quote Anchor link
Hey,
ik wou mijn site www.scriptdb.nl
graag laten checken.

Wat kan je er ?
Scripts en artikelen zoeken op bepaalde site's ( o.a. ook phpfreakz, wmcity, phphulp enz )

Wat kost het?
Helemaal niks :D

zouden jullie willen zeggen wat je er ( het idee en de site ) van vind ?

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 07:38:04

Han eev

Han eev

22/05/2006 20:21:00
Quote Anchor link
Het plaatje past neit helemaal bij het onderwerp
voor de rest wel cool

Raymond ---

Raymond ---

22/05/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Handig! Als je bij google naar een scriptje zoekt krijg je caak allemaal resultaten waar je niks aan hebt, zo vindt je echt puur alleen scripts!

idd plaatje beetje buiten het doel van de website
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---

22/05/2006 20:46:00
Quote Anchor link
Ander plaatje
Grooter letters
Geen grijs als kleur
Meer beeldvullend
Bij alle dingen van PHPhulp is de auteur onbekend
Overzicht van geïndexeerde website en artikelen/scripts

Op http://www.scriptdb.nl/za-odbc.php en ik klik op mijn artikel (ODBC, een inleiding) springt hij naar het script Vorig leven. Scripts in url moet je dus even veranderen. Zelfde geld voor PHPFreakz.

Goed idee
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

22/05/2006 20:50:00
Quote Anchor link
Hoe indexeer je eigenlijk al die sites? Ben best benieuwd naar het script dat die sites doorzoekt

Leon de vries

leon de vries

22/05/2006 20:52:00
Quote Anchor link
O shit, webmakerij :)

goed datje het zegt, ik zal er gelijk naar kijken.

Eris -

Eris -

22/05/2006 20:58:00
Quote Anchor link
Fatal error: Cannot redeclare url() (previously declared in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php:12) in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php on line 37

- SanThe -

- SanThe -

22/05/2006 21:05:00
Quote Anchor link
Idem hier:

Fatal error: Cannot redeclare url() (previously declared in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php:12) in /home/leonnet/domains/scriptdb.nl/public_html/config.php on line 37

Leon de vries

leon de vries

22/05/2006 21:21:00
Quote Anchor link
oke,
kwam er net achter ( ben ik reclame nog ff bezig geweest )

maar bijde fouten zijn opgelost

verder werd er op wmcity.nl aangeboden om een beter desing te maken.

dus die is beginnerkort te verwachten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leon de vries

Crispijn -

Crispijn -

22/05/2006 21:25:00
Quote Anchor link
Tip: zorg dat de urls openen in nieuwe vensters. Dan heb je altijd de zoekresultaten nog achter de hand als bezoeker.

Verder leuk bedacht! En erg handig. Het is een bladwijzer geworden...

Alleen het plaatje heeft er niet zo veel mee te maken... Of ben je ook plantenkweeker? :P

Groet! Cris!

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

22/05/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Misschien kan je ook even letten op de veiligheid.

Als ik nou opzoek ga naar een script,
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>

Dan slaat de hele boel vast. Daarnaast is sql injection ook mogelijk.

Edit:

Ben nog even bezig gegaan met invoeren:
Het volgende geeft ook wel een geinig effect.

><script></script>

En zo is er nog wel wat afwijkende invoer te bedenken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door onbekend onbekend

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/05/2006 23:04:00
Quote Anchor link
http://www.scriptdb.nl/z-automatisch%20fotoalbum.php

Mijn naam staat er niet bij :(.

Maareh, complimenten voor de snelheid... dit is relaxed.

Winston Smith

Winston Smith

23/05/2006 03:15:00
Quote Anchor link
Auteurs vanaf phphulp worden inderdaad niet weergegeven ('onbekend'). Wel van vrijwel alle andere sites (alhoewel sommige helemaal leeg zijn)?

Bij de resultaten worden staan er nog backslashes voor de quotes van 't escapen. Het is iets netter die nog even weg te halen.

Verder hele nette site, die komt tussen mijn bookmarks. ^^
Je idee bestond overigens al, maar dan voor allerlei soorten sourcecode (gebruikte hem destijds voornamelijk voor C++). De URL paste ik morgen wel, kan ik nu niet bij :o)

Edit:
<script></script> invoeren als zoekstring zorgt ervoor dat je opmaak verdwijnt ;o)
En als zoekstring de openingstag van php ingeven geeft een Error 404.
Ik kan me voorstellen dat dat enige risico's herbergt.

The Return of the Edit:
Uhm, het gebruik van de <script> tags uit de eerste edit was al ontdekt :o\
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Leon de vries

leon de vries

23/05/2006 07:41:00
Quote Anchor link
SHIT :P
k wist niet dat slashes aanstonden :D

- addslashes toegevoegd, htmlenties toegevoegd :)

dat doet het nu ook goed :D
( alleen je kan niet zoeken op een ? of een & of een % teken )
ik denk dat dat door mijn .htaccess bestand komt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leon de vries

Leon de vries

leon de vries

23/05/2006 07:48:00
Quote Anchor link
Arjan:
http://www.scriptdb.nl/z-automatisch%20fotoalbum.php

Mijn naam staat er niet bij :(.

Maareh, complimenten voor de snelheid... dit is relaxed.

Dat klopt, bij phphulp was het niet mogelijk om de auteur er bij te doen, omdat ik die simpel weg niet zag staan op de site.

ArendJan

ArendJan

23/05/2006 09:15:00
Quote Anchor link
Ik ga zeker vaker op je site kijken!

B a s
Beheerder

B a s

23/05/2006 09:39:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.. Gaat ook erg snel.. Mijn complimenten!

De auteur van een tutorial vind je rechtsboven: klik

De auteur van een script vind je ook rechtsboven: klik

Leon de vries

leon de vries

23/05/2006 14:34:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger.
maar dat is op een apparte pagina.
en ik wil jullie het leed niet aandoen om elke pagina optevragen. ( i.v.m. datavekeer en dergelijke )

gr leonnet

Leon de vries

leon de vries

24/05/2006 21:20:00
Quote Anchor link
nog andere een mening ?

- SanThe -

- SanThe -

24/05/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Ik zou de link in een nieuw venster openen.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

24/05/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Bas, zet speciaal voor die arme jongen de auteur even in title="" erbij :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.