Scripter gezocht habbo profielensite.
Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Wat ik zoek is:
Een leuke layout + een aantal pagina's je kunt het geheel wat ik wil bekijken op www.hslive.nl, registreer je even en kijk even rond ik zoek precies het zelfde. Heb je interesse en kun je het voor een goedkope prijs doen mail me dan of voeg me toe [email protected].
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Edwin
Je had me ook even een PM gestuurd met deze vraag, ik geef wegens het gemak even hier antwoord. Helaas heb ik daar geen tijd voor gezien ik al met andere projecten bezig ben maar wens je succes met het zoeken naar de juiste persoon.
Vervolgens als moderator moet ik je even wijzen op de vacature regels:
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=16800&page=
Met je huidige bericht is de kans minimaal dat je positieve reacties krijgt, laat staan dat het serieuze reacties zijn. Dus probeer zoveel mogelijk informatie op voorhand te vermelden over bepaalde vergoedingen en/of vrijwillig.
Zoiets is heel simpel te maken, ik raad je dan ook aan, je in php te verdiepen.
Maar hij kan dus geen PHP en daarom ligt hier een vacature. Edit je post even volgens de regels. :) Klik even op het linkje van Danny.
Als je een site wilt beheren, is het wel handig het te kennen en kunnen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
Ik heb wel interesse in de vacature echter heb ik geen zin om me zelf te registreren dus vermeld even de werkzaamheden erbij. Als je niet weet hoe bepaalde onderdelen heten kun je ook een screenshot maken van de ingelogde delen.
ik kan dit klusje voor je doen...
PM mij even voor meer informatie over je project en wat je financiële voorstellingen zijn.
Greetz, Mike