Scripter gezocht habbo profielensite.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Edwin

edwin

29/06/2007 00:16:00
Quote Anchor link
Hallo, ik zoek een scripter voor een habbo profielensite.
Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Wat ik zoek is:
Een leuke layout + een aantal pagina's je kunt het geheel wat ik wil bekijken op www.hslive.nl, registreer je even en kijk even rond ik zoek precies het zelfde. Heb je interesse en kun je het voor een goedkope prijs doen mail me dan of voeg me toe [email protected].
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Edwin

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 11:49:02

Danny Roelofs

Danny Roelofs

29/06/2007 00:33:00
Quote Anchor link
Edwin,

Je had me ook even een PM gestuurd met deze vraag, ik geef wegens het gemak even hier antwoord. Helaas heb ik daar geen tijd voor gezien ik al met andere projecten bezig ben maar wens je succes met het zoeken naar de juiste persoon.

Vervolgens als moderator moet ik je even wijzen op de vacature regels:
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=16800&page=

Met je huidige bericht is de kans minimaal dat je positieve reacties krijgt, laat staan dat het serieuze reacties zijn. Dus probeer zoveel mogelijk informatie op voorhand te vermelden over bepaalde vergoedingen en/of vrijwillig.

Iltar van der berg

iltar van der berg

29/06/2007 00:44:00
Quote Anchor link
Zoiets is heel simpel te maken, ik raad je dan ook aan, je in php te verdiepen.

W W

W W

29/06/2007 00:47:00
Quote Anchor link
Maar hij kan dus geen PHP en daarom ligt hier een vacature. Edit je post even volgens de regels. :) Klik even op het linkje van Danny.

Iltar van der berg

iltar van der berg

29/06/2007 00:55:00
Quote Anchor link
"Maar hij kan dus geen PHP en daarom ligt hier een vacature."

Als je een site wilt beheren, is het wel handig het te kennen en kunnen.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

29/06/2007 02:09:00
Quote Anchor link
Laten we het gewoon ontopic houden, dus reageren op de vacature als je interesse hebt of meer informatie wil. Het lijkt mij in ieder geval dat als iemand een vacature plaats hij of zij daar een goede reden voor heeft ongeacht dat het handig is om bepaalde kennis van zaken te hebben.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/06/2007 10:16:00
Quote Anchor link
Beste Edwin,

Ik heb wel interesse in de vacature echter heb ik geen zin om me zelf te registreren dus vermeld even de werkzaamheden erbij. Als je niet weet hoe bepaalde onderdelen heten kun je ook een screenshot maken van de ingelogde delen.

Mike

Mike

29/06/2007 10:28:00
Quote Anchor link
Hi Edwin,

ik kan dit klusje voor je doen...
PM mij even voor meer informatie over je project en wat je financiële voorstellingen zijn.

Greetz, Mike

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.