Scripter gezocht voor druk bezochte fansite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

29/11/2004 10:19:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek een PHP scripter die voor Di-rect Online .TK, dit is een druk bezochte fansite van de punk-rock band Di-rect uit Den Haag, de site kan scripten. Dit betekend een loginsysteem inclusief profielen script. Dit profielenscript moet bestaan uit een aantal vragen die ik zelf ik kan stellen en een privegastenboek voor de gebruiker. Verder moeten er bepaalde pagina`s geunlocked worden wanneer je je inlogt op de pagina, wanneer je dit niet doet zijn die pagina`s niet beschikbaar voor de gebruiker. Ik zou ook graag een soort fansitesysteem willen hebben, dit betekend dus dat de fan zelf een fansite aan kan maken. Deze script is alleen nog niet noodzakelijk, dus voor ons zijn de eerste scripts het belangrijkste. Ik zit nu nog op een gratis hostingpakket met php en mysql functies en het is dus dan ook de bedoeling dat de script overgezet kan worden naar een andere server als dit mogelijk is. Het zou mooi zijn als dit automatisch gedaan kan worden door mij, maar ik vind het ook goed dat ik dan even weer in contact kom zodat het gedaan kan worden door jou.

Heb je ervaring en zou je dit graag voor ons willen doen, meld ons even aan op MSN via [email protected] of stuur een mail naar [email protected]

Alvast bedankt!

Martijn Rouwendal
Di-rect Online .TK

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 14:22:49

Johan

Johan

29/11/2004 14:29:00
Quote Anchor link
das toch nie zow moeilijk te vinden op internet??

zoek wat rond... deze site, phpfreakz.nl, sitemasters.be

succes,
Johan

29/11/2004 15:21:00
Quote Anchor link
of google of gewoon op phphulp, wat dacht je daarvan

Baken

Baken

29/11/2004 16:05:00
Quote Anchor link
www.Di-rectOnline.TK Bestaat jah helemaal niet, kan dus onmogelijk druk bezocht worden, ;-)

Jelmer

03/12/2004 14:12:00

03/12/2004 14:13:00
Quote Anchor link
oh jah, ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.