Scripter gezocht voor proffesionele website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

John

john

03/03/2006 18:54:00
Quote Anchor link
BEste

Ik ben John, hoofd redactie Gamercc.com en we zijn vollop in de weer een geheel nieuwe website te ontwikkelen. Natuurlijk hebben we een php,mysql,html-prof nodig die bij onze crew wil horen om zo de gehele website te bouwen. Layout is in principe klaar, maar nu moet de rest nog...

Indien interesse: [email protected]

Vriendelijke Groeten
 
PHP hulp

PHP hulp

19/09/2024 03:05:06
 
Kalle P

Kalle P

03/03/2006 19:18:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het zal gaan om de vergoeding, niet om het doen.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2006 19:36:00
Quote Anchor link
Altijd leuke projectjes zoiets, nadeel is dat het je meer tijd kost dan het je oplevert. Maar in theorie, pak mijn nieuwssysteem en 80% is al af. Categoriën, archief, registeren, reageren etc.
 
Raymond ---

Raymond ---

03/03/2006 19:52:00
Quote Anchor link
Gewoon even een tip voor je website:
Zet er cheats op, er komen vaak veel bezoekers als er cheats staan. (zie bijv: www.gamersnet.nl)
 
Kalle P

Kalle P

03/03/2006 20:05:00
Quote Anchor link
En zorg dat je een foutloze site hebt (w3 valid). Zodat er je bij google hoog komt te staan (zorgt voor meer hits)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2006 20:14:00
Quote Anchor link
En gebruik handige li/ul css-menu's, en niet van die gare javascript of d-html oplossingen.
 
Kalle P

Kalle P

03/03/2006 20:17:00
Quote Anchor link
@Arjan Helemaal mee eens. En ze zijn vooral heel erg simpel en zien er nog mooier uit ook.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/03/2006 20:20:00
Quote Anchor link
Nouja vooral voor google, daar haakte ik eigenlijk op in. Kijk maar eens op de henzenrunners.nl, en dan naar de source. Dat is gewoon voor google netjes en overzichterlijk. Bekijk die site maar eens met lynx o.i.d.
 
Kalle P

Kalle P

03/03/2006 20:22:00
Quote Anchor link
Ok, ik wist niet dat je er op verder wilde breien. Ik wilde weer verder gaan op jou menu'tjes, want ik heb een hekel aan dat soort menu'tjes.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.