Scripter gezocht!!
Ik zoek iemand die het leuk vind om te scripten en met mij zo http://www.webdesignerz.nl mooi te maken. Ik kan zelf aardig goed desigen (ik heb 4 a 5 jaar ervaring met photoshop etc) Vind jij het leuk om mij te helpen? stuur dan even een emailtje:
[email protected]
Je kan op http://www.webdesignerz.nl dan een mooie banner van jouw website verwachten (als je die hebt) en je word natuurlijk admin op de website.
Veder kan ik geen geld aanbieden want ik heb nog geen inkomen met webdesignerz.nl, zodra dit er wel is krijg jij natuurlijk ook een deel.
Rory
1) Onderwerp van je site (ik zou niet zomaar gaan scripten voor een tweede rangs erotiekboer)
2) Inhoud van je site
3) Wat moet er gescript worden?
4) Welke terwijn staat ervoor?
5) Heb je zelf al een template?
En zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen. Waarom het belangrijk is? Als je dingen kan brengen over je website geeft het mensen het gevoel dat je zelf ook betrokken bent bij je project. En niet alleen een domeintje registreerd...
Elwin
Ik wil wel maar zou dit niet handiger zijn via msn voeg me maar toe.
shadow:
Zou je dan geen adres geven?voeg me maar toe.
Elwin
Nieuws
Download
Tuts
Designs/scripts (dus layouts die members kunnen downl en scripts die gepost zijn kunnen gebruiken)
komen.
Ik zal heel wat tuts in gaan voegen vooral van photoshop etc ik ga ook download hosten like demo photoshop/paint shop pro etc etc.....
mijn msn adres:
[email protected]
Dus wees niet bang dat ik achter over ga zitten en veder niks doe. Ik wil graag met een leuke partner/collega deze site tot een hit brengen!
btw:
ik ben bezig met de layout kep al een gedeelte :)
Quote:
) Onderwerp van je site (ik zou niet zomaar gaan scripten voor een tweede rangs erotiekboer)
Waarom niet :+
maar de mensen met intresse
msn - [email protected]
email - [email protected]
website online alleen nog met forum:
www.webdesignerz.nl
[email protected] is mijn adres ik heb je net toegevoegd.
Dat merkt ie vast wel, dat hoef je hier niet te melden ...
Mitch:
Omdat ik dan niet aan werken toe kom.. ;PWaarom niet :+
Rory:
Ik zeg niet dat het zo is. En ik heb je site bezocht, ik geef maar een voorbeeld. Weet ik veel dat jij je gelijk aangesproken voelt met dit voorbeeld. Tjees!En als je de site bezogt zou je ook zien dat geen pron site of iets is......
Laat ik het dan zo zeggen voor de wat snel aangesproken figuren.. Ik zou geen scripts maken voor een website waar mensen alleen maar scripts van andere gaan jatten en dan nog zeuren om meer... Ik zou het alleen maar voor een kwaliteitssite doen..
Elwin
Hehe :P
Mitch:
Of je zegt: "Nou meneer, voor die kwaliteitsfoto's doe ik het wel gratis..."Hehe, hoef je alleen 3 pagina's HTML te maken, zegt die opdrachtgever: "Zo jongen hoelang denk je erover te doen?", jij zegt zo "Minstens 1 week om alles goed te bekijken" ;)
Hoe weet die leek nou dat jij de foto's toch lokaal hebt staan? ;P
Elwin (houdt zich toch maar bij andere site's :D)
Elwin:
Ik zeg niet dat het zo is. En ik heb je site bezocht, ik geef maar een voorbeeld. Weet ik veel dat jij je gelijk aangesproken voelt met dit voorbeeld. Tjees!
Laat ik het dan zo zeggen voor de wat snel aangesproken figuren.. Ik zou geen scripts maken voor een website waar mensen alleen maar scripts van andere gaan jatten en dan nog zeuren om meer... Ik zou het alleen maar voor een kwaliteitssite doen..
Elwin
Elwin
ik denk aan iets dat forum nummer 1 word dus dat jij vragen kan stellen als je die hebt over webdesign. Site komt erom heen en niet dat je zomaar scripts kan je jatte je zal je moeten aanmelden daarvoor en je zal ook je scripts kunnen laten checken etc...
Gewijzigd op 13/10/2004 22:24:00 door Rory
tis wel leuk dat je dit gaat doen .. ik heb www.designreports.net en www.designreports.nl en wil hier ook enkele design 'reports' opzetten.. vooral over hoe het er in het bedrijfsleven aan toe gaat (audo, video, fotografie, webdesign, reclame etc.) misschien kunnen we een samenwerking bedenken :)
Bas:
tis wel leuk dat je dit gaat doen .. ik heb www.designreports.net en www.designreports.nl en wil hier ook enkele design 'reports' opzetten.. vooral over hoe het er in het bedrijfsleven aan toe gaat (audo, video, fotografie, webdesign, reclame etc.) misschien kunnen we een samenwerking bedenken :)
En wat had je in gedachten dan? of mail het wat je in gedachten had :) Hoor het graag van je!
Bas:
Prut site :P
Cker net begonnen? :)
Klein regex testje:
Gelukt :)
Verander de achtergrondkleur, je moet je maar vervelen :-P:
oranje rood wit blauw
Gewijzigd op 13/10/2004 22:31:00 door Mitch X
kan je dat doen omdat je administrator bent of is dit forum niet al te best beveiligd?
Op zich wel cool, kan je phphulp een beetje naar je eigen wensen instellen :)
Mja dat zullen wel meer sites hebben, hehe ^^
je moet wel ff zelf css uitzetten dan..
www.24pro.nl -
www.hostingpro.nl -
www.sbits.nl en
www.designreports.net
Gewijzigd op 30/01/2005 17:48:00 door B a s
bookmark PHPhulp in een nieuwe map 'favlets' bijvoorbeeld.. wanneer je dat hebt gedaan ga je naar je favorieten -> favlets -> PHPhulp -> eigenschappen -> URL wijzig je in:
Code (php)
1
javascript:for (i=0;i<document.styleSheets.length;i++) {void(document.styleSheets.item(i).disabled=true);}
de naam verander je in: no css.. als je dan naar een website gaat, en je gaat naar je favorieten en klikt op 'no css', dan zie je de pagina zonder CSS :) zo ziet google je website en zo ziet iemand die jou website bezoekt op een telefoon ook..