Scripter gezocht!!
Ik zoek iemand die het leuk vind om te scripten en met mij zo http://www.webdesignerz.nl mooi te maken. Ik kan zelf aardig goed desigen (ik heb 4 a 5 jaar ervaring met photoshop etc) Vind jij het leuk om mij te helpen? stuur dan even een emailtje:
[email protected]
Je kan op http://www.webdesignerz.nl dan een mooie banner van jouw website verwachten (als je die hebt) en je word natuurlijk admin op de website.
Veder kan ik geen geld aanbieden want ik heb nog geen inkomen met webdesignerz.nl, zodra dit er wel is krijg jij natuurlijk ook een deel.
Rory
1) Onderwerp van je site (ik zou niet zomaar gaan scripten voor een tweede rangs erotiekboer)
2) Inhoud van je site
3) Wat moet er gescript worden?
4) Welke terwijn staat ervoor?
5) Heb je zelf al een template?
En zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen. Waarom het belangrijk is? Als je dingen kan brengen over je website geeft het mensen het gevoel dat je zelf ook betrokken bent bij je project. En niet alleen een domeintje registreerd...
Elwin
Ik wil wel maar zou dit niet handiger zijn via msn voeg me maar toe.
shadow:
Zou je dan geen adres geven?voeg me maar toe.
Elwin
Nieuws
Download
Tuts
Designs/scripts (dus layouts die members kunnen downl en scripts die gepost zijn kunnen gebruiken)
komen.
Ik zal heel wat tuts in gaan voegen vooral van photoshop etc ik ga ook download hosten like demo photoshop/paint shop pro etc etc.....
mijn msn adres:
[email protected]
Dus wees niet bang dat ik achter over ga zitten en veder niks doe. Ik wil graag met een leuke partner/collega deze site tot een hit brengen!
btw:
ik ben bezig met de layout kep al een gedeelte :)
Quote:
) Onderwerp van je site (ik zou niet zomaar gaan scripten voor een tweede rangs erotiekboer)
Waarom niet :+
maar de mensen met intresse
msn - [email protected]
email - [email protected]
website online alleen nog met forum:
www.webdesignerz.nl
[email protected] is mijn adres ik heb je net toegevoegd.