scripter voor www.hugme.nl
www.hugme.nl
Nu is het mijn bedoeling om HugMe een beetje te moderniseren.
Mijn bedoeling is om van HugMe een site te maken voor kinderen van +/- 8 tot 16 jaar.
De opzet zoals HugMe momenteel heeft staat mij wel aan en in eerste instantie moet de site ook gewoon gratis en vrij toegankelijk zijn.
Wat ik opmaak uit reacties in de diverse gastenboeken zijn de meeste kinderen in eerste instantie heel druk bezig om een mooi HugMe profiel aan te maken.
Als deze eenmaal klaar is word er nog een aantal malen naar gekeken maar word het bezoek een beetje saai en blijven de bezoekers steeds langer weg.
Nu zit ik naar oplossingen te zoeken om de site voor langere tijd interresant te houden en om de profielen meer mogelijkheden te geven.
Deze mogelijkheden moeten dan wel tegen een laag bedrag gekocht kunnen worden waarna hij/zij HugMember of bij nog meer opties BigHugMember worden.
Voor de Hug en BigHug moet er ook een forum komen die ik zelf beheren kan en zelf van adwords en/of reclame kan voorzien.( Ik ben al bezig met een designer cq forumbouwer)
De site HugMe heeft ook geen admin. gedeelte wat ook nog gemaakt moet worden.
Dit alles hoeft niet in een keer en is dus uitermate geschikt voor iemand sie zo nu en dan wat tijd over heeft.
Welke scripter durft dit aan ?
Graag PM met tarief.
Ik ben Gert Hakkers en sinds kort eigenaar van de website Nu is het mijn bedoeling om HugMe een beetje te moderniseren.
Mijn bedoeling is om van HugMe een site te maken voor kinderen van +/- 8 tot 16 jaar.
De opzet zoals HugMe momenteel heeft staat mij wel aan en in eerste instantie moet de site ook gewoon gratis en vrij toegankelijk zijn.
Wat ik opmaak uit reacties in de diverse gastenboeken zijn de meeste kinderen in eerste instantie heel druk bezig om een mooi HugMe profiel aan te maken.
Als deze eenmaal klaar is word er nog een aantal malen naar gekeken maar word het bezoek een beetje saai en blijven de bezoekers steeds langer weg.
Nu zit ik naar oplossingen te zoeken om de site voor langere tijd interresant te houden en om de profielen meer mogelijkheden te geven.
Deze mogelijkheden moeten dan wel tegen een laag bedrag gekocht kunnen worden waarna hij/zij HugMember of bij nog meer opties BigHugMember worden.
Voor de Hug en BigHug moet er ook een forum komen die ik zelf beheren kan en zelf van adwords en/of reclame kan voorzien.( Ik ben al bezig met een designer cq forumbouwer)
De site HugMe heeft ook geen admin. gedeelte wat ook nog gemaakt moet worden.
Dit alles hoeft niet in een keer en is dus uitermate geschikt voor iemand sie zo nu en dan wat tijd over heeft.
Welke scripter durft dit aan ?
Graag PM met tarief.
U kunt contact opnemen met info [at] illimitato [punt] nl.
Groet,
Jason de Ridder
Gert van Boer & Aanbod schreef op 14.11.2008 15:51:
Tsja, dat is de kracht van gebruikers. YouTube zou totaal niets zijn als er filmpjes geplaatst werden en vervolgens niet bekeken, Hyves ook niet, dat moet vanuit de bezoeker zelf komen. Je kunt het natuurlijk wel aantrekkelijker maken.
Verder is het niets voor mij denk ik.
Persoonlijk zou ik dan toch naar andere manieren kijken om het interessant te houden voor hen.
maar wat bedoel je nou precies? Het moet dus nog gerealiseerd worden en gratis ook nog?