Scripters gezocht voor Harry Potter RPG
Omdat me andere scripts het nu druk hebben zoek ik scripts die graag wille mee helpen met me HP RPG.
Wat moet je kunnen?
- PHP , CSS , HTML, MYSQL beheersen
- Eventueel JS/AJAX/FLASH
- Iniatief nemen
Wat krijg je?
- Een deel van de verdiende opbrengst
- Een blije gevoel :P
Intresse?
Neem dan contact op via een PB ;)
Groetjes,
Shahiem
Gewijzigd op 06/08/2010 15:12:44 door Dd dd
Als ik het moet interpreteren zoals je artikel doet vermoeden zoek je dus scripts die mee willen helpen met HP rpg? Ik wist niet dat we inmiddels op het niveau zijn beland waar scripts kunnen denken, doen en laten zoals mensen; oftewel programmeurs, dat kunnen.
Maar ter verduidelijking: je zoekt dus mensen die mee willen helpen met je Harry Potter RPG. Niet dat ik geïnteresseerd ben, maar geef voor de rest die misschien wel interesse hebben even aan hoeveel % van die verdiende opbrengst is. Laat ook even weten in hoeverre ze over PHP en mySQL moeten beschikken, eigenlijk over al je eisen.
Laat ook even weten hoe het geprogrammeerd is. Wellicht OOP of gewoon inline/procedureel?
Ohh, en ik betwijfel of mensen een "blije gevoel" krijgen bij het programmeren van jou game. Maar dat is waarschijnlijk slechts mijn mening.
Shahiem Seymor op 06/08/2010 15:12:02:
Hi,
Omdat me andere scripters het nu te druk hebben zoek ik scripters die graag willen mee helpen met me Harry Potter RPG.
Wat moet je kunnen?
Je moet teminste html , css , php en mysql beheersen. Graag scripters die netjes kunnen scripten en weten waarmee ze bezig zijn.
Ons systeem werken we met PHP en tevens ook OOP voor de classess. ;)
Als er mensen zijn die de bovenstaande opties kunnen, dan accepteer ik dat ook.
Je moet bewegende objecten kunnen maken. (Die ik wel vermeld tijdens het proces.)
- Iniatief nemen
Wat krijg je?
- Een deel van de verdiende opbrengst(Dit wordt nog besproken.)
- Een scripters rang op HogwartsCastle
- Vip toegang
Intresse?
Groetjes,
Shahiem
Omdat me andere scripters het nu te druk hebben zoek ik scripters die graag willen mee helpen met me Harry Potter RPG.
Wat moet je kunnen?
Je moet teminste html , css , php en mysql beheersen. Graag scripters die netjes kunnen scripten en weten waarmee ze bezig zijn.
Ons systeem werken we met PHP en tevens ook OOP voor de classess. ;)
Als er mensen zijn die de bovenstaande opties kunnen, dan accepteer ik dat ook.
Je moet bewegende objecten kunnen maken. (Die ik wel vermeld tijdens het proces.)
- Iniatief nemen
Wat krijg je?
- Een deel van de verdiende opbrengst(Dit wordt nog besproken.)
- Een scripters rang op HogwartsCastle
- Vip toegang
Intresse?
Groetjes,
Shahiem