scriptje om geselecteerde tekst bold te maken
femke
28/02/2006 20:20:00goedenavond,
Aangezien dit mijn eerste post is, zal ik me even voorstellen. Mijn naam is <b>Femke</b> en woon in enschede.
Ik ben bezig met de bouw van een CMS in php, en heb veel aan de scripts hier en elders op het web gehad.
De bouw van het CMS wil aardig lukken. Doel hiervan is dat redacteuren zelf teksten kunnen toevoegen.
ik wil echter het volgende
wens: de in het CMS geselecteerde tekst (woorden of zinnen) moeten met 1 muisklik bold gemaakt kunnen worden. Ik wil NIET zo'n lelijke RichTextEditor(!) gebruiken. Dat is me weer te uitgebreid.
Vraag: Weet iemand hoe ik in een CMS geselecteerde tekst met 1 muisklik bold kan maken?
Het zou echt tof zijn als iemand me kan helpen. .Ik kan het nergens vinden.
-X-
femke
Aangezien dit mijn eerste post is, zal ik me even voorstellen. Mijn naam is <b>Femke</b> en woon in enschede.
Ik ben bezig met de bouw van een CMS in php, en heb veel aan de scripts hier en elders op het web gehad.
De bouw van het CMS wil aardig lukken. Doel hiervan is dat redacteuren zelf teksten kunnen toevoegen.
ik wil echter het volgende
wens: de in het CMS geselecteerde tekst (woorden of zinnen) moeten met 1 muisklik bold gemaakt kunnen worden. Ik wil NIET zo'n lelijke RichTextEditor(!) gebruiken. Dat is me weer te uitgebreid.
Vraag: Weet iemand hoe ik in een CMS geselecteerde tekst met 1 muisklik bold kan maken?
Het zou echt tof zijn als iemand me kan helpen. .Ik kan het nergens vinden.
-X-
femke
Gewijzigd op 28/02/2006 20:24:00 door Femke
PHP hulp
16/11/2024 15:56:47Arjan Kapteijn
28/02/2006 20:25:00Toevallig ben ik enkele weken geleden ook opzoek geweest naar een zelfde iets. Via iemand hier kreeg ik deze link. Ik gebruik die nu ook voor mijn eigen nieuwssysteem, alleen heb ik hem volgens mij gesloopt wat in IE werkt hij nu niet helemaal lekker meer :+.