scriptje om geselecteerde tekst bold te maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Femke

femke

28/02/2006 20:20:00
Quote Anchor link
goedenavond,

Aangezien dit mijn eerste post is, zal ik me even voorstellen. Mijn naam is <b>Femke</b> en woon in enschede.
Ik ben bezig met de bouw van een CMS in php, en heb veel aan de scripts hier en elders op het web gehad.

De bouw van het CMS wil aardig lukken. Doel hiervan is dat redacteuren zelf teksten kunnen toevoegen.
ik wil echter het volgende

wens: de in het CMS geselecteerde tekst (woorden of zinnen) moeten met 1 muisklik bold gemaakt kunnen worden. Ik wil NIET zo'n lelijke RichTextEditor(!) gebruiken. Dat is me weer te uitgebreid.

Vraag: Weet iemand hoe ik in een CMS geselecteerde tekst met 1 muisklik bold kan maken?

Het zou echt tof zijn als iemand me kan helpen. .Ik kan het nergens vinden.

-X-

femke
Gewijzigd op 28/02/2006 20:24:00 door Femke

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 15:56:47

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/02/2006 20:25:00
Quote Anchor link
Toevallig ben ik enkele weken geleden ook opzoek geweest naar een zelfde iets. Via iemand hier kreeg ik deze link. Ik gebruik die nu ook voor mijn eigen nieuwssysteem, alleen heb ik hem volgens mij gesloopt wat in IE werkt hij nu niet helemaal lekker meer :+.

Femke

femke

28/02/2006 20:25:00
Quote Anchor link
Beste Arjan,

gaaf, ik ga het meteen bekijken.

fem

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.