Search script evt voor kleine vergoeding
Gewijzigd op 26/12/2004 17:11:00 door Rutmer
Ga eerst googlen da's het beste. IK ken wel een paar zoekmachine scripts van andere sites, trouwens kijk hier in de zoekmachine of je een script kan vinden voor wat je nodig hebt. Als dat niet lukt ga dan op zoek naar sites als phpfreakz en kijk daar........ Lukt dit niet dan zou ik het wel doen voor een kleine vergoeding zo'n 10 euro graag!
Gewijzigd op 26/12/2004 17:12:00 door rutmer
volgens mij moet je dat een db er bij gaan draaien en dat scripten zou ik toch wel meer vragen dan 10 e..
+-15 euro per uur liggen de tarieven tegenwoordig. Maar ik heb nu geen tijd. Heb een eigen website te onderhouden en één te maken nog.
Hoe lang zou jij er over doen denk je?
Zo een script maken is alles behalve gemakkelijk. ik ben nu al een paar dagen bezig met zo een script te maken. Misschien is het klaar op het einde van de week. eerst wou ik als voorbeeld phphulp.nl gebruiken maar hij vond al vlug 4000 pagina's en daarvoor is mijn verbinding te traag :p.
Nou 4000 pagina's??? Niet een beetje veel? Als je werkt met een MySQL db toch niet. Maar je bent er wel een tijd mee bezig. En tijd... heb ik niet (en niemand heeft genoeg tijd)
Quote:
+-15 euro per uur liggen de tarieven tegenwoordig. Maar ik heb nu geen tijd.
Dat is dikke onzin man :) Als dat excl. BTW is dan gaat er nog min. 30% loonsbelasting vanaf en dan hou je misschien 10,50 over. Dat kan toch niet, das wel heel weinig ;) prog. kosten zijn gemiddeld bij een prof. bedrijf 65 euro excl. btw per uur. Zelf heb ik ook een bedrijf en wij vragen 40 euro excl. btw.. maar daar gaat ook nog 30% loonsbelasting vanaf, blijft er 28 euro over.. wat je hebt zeg maar, maar daar gaat ook weer een gedeelte vanaf omdat je moet investeren :) hehe.. magoed.. 15 euro is dus net iets te weinig ;)
Webmakerij:
Nou 4000 pagina's??? Niet een beetje veel? Als je werkt met een MySQL db toch niet. Maar je bent er wel een tijd mee bezig. En tijd... heb ik niet (en niemand heeft genoeg tijd)
Elk topic is een pagina, en phphulp zit al aan 4300 topics ...
Gewijzigd op 21/12/2004 11:07:00 door Bram Z