Selected index

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Willem R

Willem R

15/04/2014 15:48:04
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<form  action=""  method="POST">  <select name="enddate"id="einddatum" onchange="this.form.submit()"> <?php
                    for($i=1; $i<=24; $i++){
            echo'<option value="'.$i.'"';

echo '>'.$i.'</option>';
                                            }

?>
</select><input type="text" name="test_text" id="text_content" value="<?php echo $i;  ?>" /></form>

Ik heb hier een select gemaakt en wil graag de waarde displayen in een textbox ($i) alleen krijg geen verandering in $i, het lijkt net of die hem niet submit. overigens dit form staat wel in een groter form.

bvd

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:42:50

Michael -

Michael -

15/04/2014 16:06:32
Quote Anchor link
>>> Ik heb hier een select gemaakt en wil graag de waarde displayen in een textbox ($i)

Je wilt de waarde die wordt gepost? Dan zul je $_POST['enddate'] moeten gebruiken in je text box ipv $i

Snelle Jaap

Snelle Jaap

15/04/2014 16:19:46
Quote Anchor link
$i gebruik je toch om mee te rekenen? met die plusjes

Willem R

Willem R

16/04/2014 09:22:23
Quote Anchor link
Ja Michael dat was ff stom van me:P maar nu loop ik nog tegen een andere probleem aan want het ene form waar de select in staat wordt overruled door het form van het gehele contactformulier, dus al met al werkt ie nu nog niet..

Michael -

Michael -

16/04/2014 10:21:29
Quote Anchor link
>> $i gebruik je toch om mee te rekenen? met die plusjes

Ja klopt, maar dat geldt dus alleen in de for-loop.

>> het ene form waar de select in staat wordt overruled door het form van het gehele contactformulier

Moet ik nou gokken wat er gebeurt? :) Mogelijk heb je 2 form's. Je moet de select en de rest van het formulier natuurlijk maar in een form plaatsen als deze samen wilt submitten.

Toevoeging op 16/04/2014 10:31:41:

Waarom wil je sowieso de waarde uit de select over brengen na de input?
Ik zou dit anders niet doen met een POST, maar direct. Ik heb hier even een voorbeeldje geplaatst.

Willem R

Willem R

16/04/2014 10:34:06
Quote Anchor link
Ja oke dat begrijp ik maar ik wil de klant die het gehele contact formulier invult meteen laten zien wat de prijs is afhankelijk van de aantal maanden die hij/zij selecteert, en dat probeer ik met een tweede form, zie code hierboven

- SanThe -

- SanThe -

16/04/2014 10:37:23
Quote Anchor link
Beter met Javascript.

Michael -

Michael -

16/04/2014 10:43:25
Quote Anchor link
Willem, Voorbeeld gezien in de toevoeging? Hierbij wordt bij de select direct de waarde getoond. Die lijkt me voor de klant ook duidelijker.
Je kunt met Javascript alles 'live' berekenen en laten zien.
Kijk ook eens naar dit voorbeeld. Hier bereken ik de prijs gelijk op het moment dat je de aantallen aanpast. Duidelijker dan na de post.

Willem R

Willem R

16/04/2014 10:47:20
Quote Anchor link
Michael, ik had idd dat eerste voorbeeld gebruikt en hij werkte ook maar wist niet hoe ik die value moest opvangen om uiteindelijk te berekenen met een maandprijs. voorbeeld 2 laat dat wel zien

Michael -

Michael -

16/04/2014 10:52:36
Quote Anchor link
Door document.getElementById('text_content').value her te gebruiken kun je daarmee in javascript gelijkertijd de maandprijs berekenen.
Kijk gerust in de broncodes van het 2e voorbeeld. Ik gebruik hier alleen wel jQuery (javascript framework). Wijkt dus af van de javascript die je nu gebruikt.

Willem R

Willem R

16/04/2014 11:24:40
Quote Anchor link
Bedankt voor de tip, maar kan weinig vinden in de broncode:$

Michael -

Michael -

16/04/2014 11:35:24
Quote Anchor link
De javascript is hier te vinden.
Om die te gebruiken moet je dus wel eerst jQuery inladen, maar misschien dat het ook wel te uitgebreid is voor wat je wil..

Willem R

Willem R

16/04/2014 11:42:11
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<script>
function myFunction(document.getElementById('text_content').value,b) {
    return document.getElementById('text_content').value * b;
}
document.getElementById("text_content2").innerHTML = myFunction(4, 3);
</script>
                <td><form name="1"  action="onlineorder.php"  method="POST" id="Form3" >  <select name="enddate" id="einddatum" onchange="document.getElementById('text_content').value=this.value"> <?php

for($i=1; $i<=24; $i++){

echo '>'.$i.'</option>';
                                            }

?>
</select></form> <input type="text" name="test_text" id="text_content" /><input type="text" name="test_text2" id="text_content2" /></td>

Ik heb nu dit:$ ik weet niet of ik ergens in de buurt zit maar de 2e textbox(id=textcontent2) wordt nog niet gevuld

Michael -

Michael -

16/04/2014 11:46:45
Quote Anchor link
Misschien heb je hier wat aan?

Willem R

Willem R

16/04/2014 11:50:13
Quote Anchor link
omfg haha jazeker! :P daarmee kom ik er denk ik wel uit, laat het nog wel even weten of het me gelukt is! Bedankt in ieder geval

Michael -

Michael -

16/04/2014 11:52:01
Quote Anchor link
Misschien een beter voorbeeld als ik goed begrijp dat de select het aantal is en er nog een prijs bij moet.

Willem R

Willem R

16/04/2014 12:04:11
Quote Anchor link
Hij werkt! top, bedankt man!

Toevoeging op 16/04/2014 12:04:12:

Hij werkt! top, bedankt man!

Michael -

Michael -

16/04/2014 12:05:13
Quote Anchor link
Graag gedaan. Mocht er nog iets zijn dan horen we het wel weer.

Willem R

Willem R

16/04/2014 14:00:31
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
<script>

function getPrice(price) {

document.getElementById('text_content').value=price.value;

document.getElementById('text_contents').value = '\u20ac' + document.getElementById('text_content').value * <?php echo $w; ?>;
}

$(function Test(test) {

var hidderValue = document.getElementById('text_content').value;
    $(".firstcal").datepicker({
        dateFormat: "dd/mm/yy",
        onSelect: function(dateText, instance) {
            date = $.datepicker.parseDate(instance.settings.dateFormat, dateText, instance.settings);
            date.setMonth(date.getMonth() + hidderValue);
            $(".secondcal").datepicker("setDate", date);
        }
    });
    $(".secondcal").datepicker({

dateFormat: "dd/mm/yy"
    });
});
</script>
                <td>Aantal maanden </td>
                <td><select name="enddate"id="einddatum" onchange="getPrice(this)">
            <?php
                $x
=200;
                for($i=1; $i<=24; $i++)
                {

echo '>'.$i.'</option>';
                }

?>

</select>
                <input type="text" name="test_text" id="text_content" value="1" onchange="Test(this)" />

Toevoeging op 16/04/2014 14:02:22:

Nu ben ik bezig met het veranderen van de datum dus als je een begin datum uitvoert wil ik de einddatum afhankelijk van de hoeveelheid maanden die geselecteerd zijn uit laten rekenen, de code ansich werkt alleen hij pakt de value niet die ik in de functie TEST als variabele heb aangemaakt

Michael -

Michael -

16/04/2014 14:14:23
Quote Anchor link
je hebt niet alle code gepost? Laad je jQuery in? Laad je jQuery UI in? Waar is class firstcal en secondcal?
Als je die hier even kunt toevoegen hebben we gelijk een werkend voorbeeld die jouw probleem omschrijft.

Willem R

Willem R

16/04/2014 14:32:16
Quote Anchor link
http://jsbin.com/xixebemu/2/edit

Sorry idd ik miste nog al wat

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.