Selectievakje/radio button in php formulier
Remco van Akker
31/12/2011 10:36:15@Obelix en Idefix
Het is juist handig om te includen.
Alles in 1 bestand kan on overzichtelijk worden en kan je je fouten
niet zo snel vinden. Als je een fout ziet en je weet waar je die foutmelding in welk bestand hebt staan is het juist makkelijk om de fout te vinden.
BTW: Ben niet echt goed in uitleggen XD
Het is juist handig om te includen.
Alles in 1 bestand kan on overzichtelijk worden en kan je je fouten
niet zo snel vinden. Als je een fout ziet en je weet waar je die foutmelding in welk bestand hebt staan is het juist makkelijk om de fout te vinden.
BTW: Ben niet echt goed in uitleggen XD
PHP hulp
06/11/2024 01:10:55- SanThe - op 29/12/2011 17:45:51:
Ik ben daar niet echt een ster in. Er zijn hier anderen die er veel meer van weten.
Vaak een kwestie van alleen een delimeter toevoegen.
wordt dan:
Gewoon de reguliere expressie tussen twee gelijke tekens plaatsen, bij voorkeur een tilde (~). na de laatste tilde kan je in dit geval een modifier aangeven, bijv. een i. Om hem hoofdletter gevoelig te maken of niet.
Maar goed, op dit punt na ben ik geen held in uitgebreide expressies. Ik ben al blij dat ik dit nog snap, haha :-).
Gewijzigd op 31/12/2011 11:00:14 door - Ariën -
Obelix Idefix
31/12/2011 10:59:04De enige reden die ik zou kunnen verzinnen, is dat je code erg lang wordt.
Maar:
Als je op een overzichtelijke manier (met inspringen) codeert, zie ik niet in waar het onoverzichtelijk wordt.
En een gemiddelde foutmelding geeft aan op welke regel de fout wordt geconstateerd. Dan maakt het toch niet uit in welk bestand het staat?
Het grootste nadeel van 2 (of meer) bestanden vind ik dat je telkens moet switchen tussen de bestanden als je iets wilt toevoegen/controleren/etc.
Ieder zijn eigen werkwijze.
Maar:
Als je op een overzichtelijke manier (met inspringen) codeert, zie ik niet in waar het onoverzichtelijk wordt.
En een gemiddelde foutmelding geeft aan op welke regel de fout wordt geconstateerd. Dan maakt het toch niet uit in welk bestand het staat?
Het grootste nadeel van 2 (of meer) bestanden vind ik dat je telkens moet switchen tussen de bestanden als je iets wilt toevoegen/controleren/etc.
Ieder zijn eigen werkwijze.