select/scroll door database gebruikers
Ik ben al een poos bezig met het proberen te programmeren van een script dat als ik op een button (opgemaakt met div zodat het een afbeelding lijkt) klik ik het eerste resultaat krijg in de database door een SELECT met ASC LIMIT 1.
Helaas moet ik dan direct daarna de waardes echo-en.
dus een if(isset($_POST['post']))
dan voer die code uit met ASC en LIMIT en anders selecteer de gegevens van de persoon die momenteel is ingelogd.
Dit is al aardig moeilijk voor mij want ik krijg wel de resultaten van degene die ingelogd is maar als ik op de button klik krijg ik een heel leeg scherm.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan die persoon mij helpen?
Zou je eens wat duidelijker kunnen zijn?
http://www.infragistics.com/uploadedImages/Products/NetAdvantage_for_Windows_Forms/clip_image001(23).png
Ik wil een zelfde soort principe.
Ik wil graag een button die het resultaat weergeeft uit de database met het laagste id dus de eerste row in de database.
Als er nog niet op de button geklikt is dan worden de gegevens van de gebruiker die ingelogd is weergeven.
Later komt er nog bij dat er gescrollt kan worden door gebruikers door op 1 knop te klikken.(terug tot het eerste resultaat)
Dan een pauze knop en dan een knop die vooruit door de gebruikers scrollt (ook nog automatisch met een kleine pauze)
en dan nog een knop die naar het laatste resultaat gaat.
Dit is voor mij echt te moeilijk om te maken en daarom zoek ik hulp over hoe dit het beste aan te pakken.
Het is me gelukt met het scrollen door gebruikers naar de eerste gebruiker in de database en de laatste gebruiker in de database.
Hoe moet ik het automatisch scrollen door gebruikers maken met een kleine pauze van 1 seconde?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door hans
Ik vind de uitleg niet echt duidelijker. Helaas.
Kort en bondig.
is het mogelijk een knop te maken die, als ik daarop klik een record uit de database haalt. Deze dan 1 seconde wacht en dan de volgende record selecteerd?
Kan iemand mij hiermee helpen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door hans