Sender ID Mail() formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Joey Drieling

Joey Drieling

17/06/2009 21:22:00
Quote Anchor link
dat maakt niet uit of je een variable gebruikt maar of de from email adre wel bestaad wand als die niet bestaatiet hij het als spam.

ik heb een mail scriptje die maar een header bevat en dat is de from header veder niets en die komt zelf zonder probleemen in mijn postvak.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joey Drieling

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 00:41:22

Robert V

Robert V

17/06/2009 21:36:00
Quote Anchor link
maar deze bestond wel... die had ik boven genoemd maar in het script even veranderd ;)

- SanThe -

- SanThe -

17/06/2009 21:37:00
Quote Anchor link
Nee Joey, dat is het niet zo zeer. Veel mailservers controleren bij de DNS (nameservers) van welke domeinen iemand mag mailen. Als de DNS bijvoorbeeld aangeeft dat voor domein test.nl er alleen gemaild mag worden vanaf test.nl en [email protected] stuurt mail vanaf de server van phphulp.nl dan wordt dat als spam gezien.

Ik hoop dat dit een beetje te volgen is voor de lezers.

Robert V

Robert V

17/06/2009 21:39:00
Quote Anchor link
Ik snap het helemaal... maar volgens mij was dat het probleem niet bij mij. Beetje vreemd maar ben blij dat het is opgelost!

Joey Drieling

Joey Drieling

17/06/2009 21:49:00
Quote Anchor link
okay want gebruik ik in from [email protected] ziet hij het als spam wnt adres bestaat niet maar gebruik ik [email protected] komt wel in postvak want adres bestaat wel.

- SanThe -

- SanThe -

17/06/2009 22:55:00
Quote Anchor link
Als een adres niet bestaat komt het niet in de spambox, maar krijgt de afzender een errormelding.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.