SEOboost
Ik ben momenteel bezig met een groot site project en heb even jullie meningen of tips/criteria nodig. De site vertoont in Firefox nog kleine bugs, maar deze zijn als het goed is bijna allemaal verholpen.
Ook moet ik de site nog even compleet Valid maken.
http://www.seoboost.nl/
Grtz,
Ziet er mooi uit :-) en ik zie niet zo heel veel opvallende bugs dus mooi :-) Maar eigenlijk vertoont IE de bugs ;-)
Bugs? Mooie site trouwens, hoe garandeer je een top 20 positie?
Bedankt voor jullie reacties. Bugs? Graag als je een bug ziet, even vertellen waar die zit, zodat ik deze kan verhelpen.
Wij kunnen top 20 posities garanderen, omdat wij eerst een intensief keyword onderzoek uitvoeren. Zo kan de klant hoog in de Google indexering komen en toch op keywords gevonden worden waar veel op wordt gezocht.
Grtz,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GF
Verder over de site: Het ziet er super uit, het menu ziet er mooi uit en geeft goed aan op welke pagina je bent. Komt duidelijk over allemaal en de teksten lezen zich makkelijk weg. De plaatsjes zien er goed uit, maar het is allemaal zo blauwig/grijzig :P
Ben kortom positief over de site en geen op- of aanmerkingen.
Verder een bug: de hover bij het menu werkt niet in Firefox. Ik zou er CSS voor gebruiken.
Is het handig om de 'meer' links in de zijbalk bij het nieuws als het ware te laten verwijzen naar de zijbalk? Klikken op de meer-link lijkt mij een duidelijk teken dat de gebruiker geïnteresseerd is, maar naar zijn interesse wordt niet geluisterd. Hij moet het doen met dat kleine stukje zijbalk, terwijl ik zou zeggen dat juist daar waar hij momenteel interesse in heeft het hoofd van de pagina moet zijn...
In je over-SEOBoost pagina staat trouwens dat je een top10-positie kan garanderen, terwijl de tekst op de voorpagina een top20-positie noemt. (Nu is een top10-positie natuurlijk ook een top20-positie :P)
Quote:
Des te meer websites naar uw site linken, des te hoger is de link populariteit. Link populariteit helpt u de ranking in de resultaten van zoekmachines te verhogen. Websites die veel links hebben van andere sites die goed opkomen in de zoekresultaten, hebben een veel betere ranking dan websites waar geen links naar verwijzen. SEOboost zorgt aan door middel van de link building campagne dat uw link populariteit verhoogd. Het eindresultaat zal zijn dat u een nog hogere ranking zult hebben in zoekmachines en daarnaast meer kanalen naar uw website.
Is dit een verkapte verwoording van de 'Linkfarm of Death'?
Quote:
Werken jullie volgens de richtlijnen van Google?
Ja, absoluut!
Ja, absoluut!
Nee dus, maar wat is het dan wel? (pure interesse! :D)
En @GF dit is geen persoonlijke aanval maar even een mijn persoonlijke mening waar je geen waarde aan hoef te hechten.
Er zijn zoveel SEO bedrijven die dit soort diensten aanbieden waarvan ik als geïnteresseerde in de SEO technieken al aanmerkingen zou hebben hoe deze websites zelf niet optimaal gebruik maken van de methodes.
Zoals ook in de voorwaarden omtrent garantie en overmacht vind ik al genoeg informatie waar de garantie beperkend is. Logisch want SEO bedrijven zijn ook afhankelijk van derden en je kunt niets 100% garanderen in deze markt.
Uiteindelijk wil het ook niet zeggen dat de door jullie ondernomen acties nadelig zullen werken voor een klant maar persoonlijk vind ik dat elke bedrijf die zijn website meer op SEO wilt richten ook voortijdig moet weten waar deze aan begint en niet naderhand krijgt te horen wat er allemaal mis is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
De site ziet er overigens goed uit en werkt in Safari (osx) prima.
Je kunt niks garanderen, maar je kunt het wel rijp maken voor een kans.
GaMer13 schreef op 29.06.2007 18:42:
Je kunt niks garanderen, maar je kunt het wel rijp maken voor een kans.
Offtopic:
En geld verdienen..
Danny Roelofs schreef op 29.06.2007 17:40:
Ik gooi het er toch maar uit, aan de ene kant verwacht je dat een site review is om een website te beoordelen hoe hij eruit ziet of wat beter kan maar ik beoordeel de site als product.
En @GF dit is geen persoonlijke aanval maar even een mijn persoonlijke mening waar je geen waarde aan hoef te hechten.
Er zijn zoveel SEO bedrijven die dit soort diensten aanbieden waarvan ik als geïnteresseerde in de SEO technieken al aanmerkingen zou hebben hoe deze websites zelf niet optimaal gebruik maken van de methodes.
Zoals ook in de voorwaarden omtrent garantie en overmacht vind ik al genoeg informatie waar de garantie beperkend is. Logisch want SEO bedrijven zijn ook afhankelijk van derden en je kunt niets 100% garanderen in deze markt.
Uiteindelijk wil het ook niet zeggen dat de door jullie ondernomen acties nadelig zullen werken voor een klant maar persoonlijk vind ik dat elke bedrijf die zijn website meer op SEO wilt richten ook voortijdig moet weten waar deze aan begint en niet naderhand krijgt te horen wat er allemaal mis is.
Danny,
Ik geef u helemaal gelijk over het feit dat het onmogelijk is om met alle keywords top 20 posities te behalen, maar als je goed gelezen had zag je dit in de FAQ staan.
"Wat houdt jullie Google top 20 garantie in?
Het behalen van top 20 posities binnen de zoekresultaten van Google leveren direct hogere bezoekersaantallen op voor uw website, met als resultaat aanzienlijk hogere conversiepercentages. SEOboost garandeert top 20 posities binnen Google, in die zin, dat wanneer het niet mogelijk blijkt te zijn een top 20 positie te behalen voor een bepaalde zoekterm, deze kosteloos wordt vervangen door een ander zoekterm die geoptimaliseerd wordt.
Geen enkel bedrijf kan namelijk met zekerheid voor alle zoektermen een top 20 positie behalen, aangezien de positie afhangt van vele factoren en de algoritmes van Google steeds worden vernieuwd. Toch lukt het SEOboost, door op de hoogte te blijven van de allerlaatste optimalisatie technieken en slimme strategieën, vrijwel altijd top 20 posities te realiseren."
Maar misschien moeten we dit stukje verkort ook in de welkomspagina zetten, aangezien het anders lijkt op een broodje aap verhaal. Goed opgemerkt trouwens=)
Erg Goed werk!
@Gommers, thnx voor het ophalen van een topic die dood is...
ik wil alleen maar zegen dat ik hem mooi vind hor
Goede site, mijn complimenten.
Het ziet er goed uit, alleen zie ik nergens ook maar een duidelijk voorbeeld van een project wat jullie hebben gedaan en dat goede resultaten heeft.
GaMer13 schreef op 11.07.2007 12:21:
Dat wordt hier niet heel erg gevonden geloof ik. Hij lag bovendien nog maar minder dan een maand stil; soms komen ze na een jaar of wat weer eens bovendrijven ;)@Gommers, thnx voor het ophalen van een topic die dood is...
Ik wilde gewoon even laten weten dat ik zijn werk waardeer