sessie verwijderen en velden wissen
Roel H
27/12/2013 14:00:52Hallo,
Ik wil dit gebruiken om de velden te wissen en de sessie te verwijderen.
Echter, het werkt niet, wat doe ik verkeerd?
en deze ook niet
Ik wil dit gebruiken om de velden te wissen en de sessie te verwijderen.
Echter, het werkt niet, wat doe ik verkeerd?
Code (php)
en deze ook niet
PHP hulp
21/11/2024 11:59:44Ozzie PHP
27/12/2013 14:23:11Wil je de complete sessie verwijderen? Daar zijn andere methodes voor.
Overigens is dit erg slordig:
if(isset($_POST['wis']) && ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST"))
Je kijkt nu eerst of je een POST waarde "wis" hebt, en vervolgens ga je dan tock ook nog maar eens kijken of er überhaupt wel een POST request is gedaan. Dat is ongeveer hetzelfde alsof je in je auto gas gaat geven en vervolgens eens gaat kijken of de motor eigenlijk wel gestart is. Die volgorde moet je dus omdraaien.
Overigens is dit erg slordig:
if(isset($_POST['wis']) && ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST"))
Je kijkt nu eerst of je een POST waarde "wis" hebt, en vervolgens ga je dan tock ook nog maar eens kijken of er überhaupt wel een POST request is gedaan. Dat is ongeveer hetzelfde alsof je in je auto gas gaat geven en vervolgens eens gaat kijken of de motor eigenlijk wel gestart is. Die volgorde moet je dus omdraaien.
- Pepijn -
27/12/2013 14:25:38Php_self is onveilig, maak het wat overzichteijker en kijk naar de kleurtjes.. En gebruik geen < ? maar < ? php tags
Gewijzigd op 27/12/2013 14:26:57 door - Pepijn -
Roel H
27/12/2013 14:39:07Nou ik heb eerlijk gezegd een beetje rond gekeken bij script en kwam dit tegen.
Maar hoe kan ik mijn sessie het beste en makkelijkste verwijderen dan?
Maar hoe kan ik mijn sessie het beste en makkelijkste verwijderen dan?
Ozzie PHP
27/12/2013 14:58:14Wat zit er dan in $_SESSION['input'] ? En wat wil je nu eigenlijk? Wil je de complete sessie verwijderen of niet?