Sessies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »
Nanno

Nanno

17/05/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Beste luitjes,

Ik ben aan het stoeien met sessies.
De bedoeling is om een reserveringsnummer met iDEAL te koppelen.
Omdat ik met iDEAL naar de server van de bank wordt gestuurd, vraag ik me dus af of ik wel een sessie kan gebruiken. Het is eenvoudig gezegd het volgende:

Op mijn pagina http://mijnsite.nl/ideal/betalen.php heb ik een variabele $idealid
Deze wordt via een formulier naar de ING bank gestuurd.
De ING bank boekt de betaling en de bezoeker wordt terug gestuurd naar http://mijnsite.nl/ideal/betaald.php

Ik wil dus graag het reserveringsnummer weer zien op te pakken om als betaald in de database te zetten.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Groet,

Nanno

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 18:20:39

- SanThe -

- SanThe -

17/05/2009 15:05:00
Quote Anchor link
Dat test je toch even.
Maak op betalen.php een $_SESSION['test'] = 'testing' aan.
Doe een betaling aan jezelf of aan mij ;-)
Dan kom je terug op betaald.php en daar echo je $_SESSION['test'] even.

Nanno

Nanno

17/05/2009 15:26:00
Quote Anchor link
Dat had ik inmiddels gedaan en dan blijft mijn echo dus leeg.
Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen??

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

17/05/2009 15:28:00
Quote Anchor link
wel session_start gebruikt ??

Nanno

Nanno

17/05/2009 15:33:00
Quote Anchor link
Ja, dit is wat ik op betalen.php heb staan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
$iDealID = $_GET['iDealID'];

session_start();
    $_SESSION['iDealID'] = $iDealID;

Dit staat op betaald.php

Code (php)
1
2
3
session_start();

echo $_SESSION['iDealID'];

Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/05/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
$iDealID = $_GET['iDealID'];

session_start();
    $_SESSION['iDealID'] = $iDealID;

Wel een beetje een onlogisch ding.

Code (php)
1
2
session_start();
$_SESSION['iDealID'] = $_GET['iDealID'];

Moet al voldoende zijn. Zou die $_GET wel nog even controleren.

Nanno

Nanno

17/05/2009 16:33:00
Quote Anchor link
Het iDEAL verwerken gaat prima, het probleem zit alleen in het feit wanneer de bezoeker terug wordt geleid naar de pagina betaald.php.

En zover ik dus nu test, blijft de sessie niet bestaan als ik naar een andere url wordt gestuurd vanaf mijn eigen site.

De variabele $iDealID wordt namelijk ook gebruikt als betalings id voor iDEAL.
Wie heeft er ervaring met iDEAL betalingen?

Gerben G

Gerben G

17/05/2009 19:03:00
Quote Anchor link
Krijg je die variable IdealId niet als GET parameter mee naar de pagina waar de bezoeker naar wordt teruggestuurd?

Nanno

Nanno

17/05/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Nee, dat is het probleem. Dus hoopte ik een sessie te gaan gebruiken. Maar dit gaat dus schijnbaar niet.
Dan gaan we maar van de basic naar de advanced versie van iDEAL. Die heeft wel meer mogelijkheden.

Kees V

Kees V

17/05/2009 21:03:00
Quote Anchor link
Zie deze iDEAL-tutorial:
- http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/370/
- http://www.phphulp.nl/php/print/8/370/0/tutorial/

Quote:
Note: Bij het terugsturen van de bezoeker krijgt de pagina de GET variabele 'trxid' (TransactionID) en 'ec' (EntranceCode). Via deze parameters kan de bijbehorende bestelling weer worden opgezocht en verder worden verwerkt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.