SESSION data verdwijnt.
Ik krijg het alléén aan de praat als ik de regels dit format geef:
$_SESSION['name'] = isset($_POST['tx_name']) ? $_POST['tx_name'] : $_SESSION['name'];
Toevoeging op 15/02/2012 13:41:55:
En, inderdaad, als de metadata is verwijderd werkt het ook.
Zeer vreemd allemaal.
Dus ik ben niet de enige die daar niets van snapt?
Allemaal bedankt voor de bijdragen. Het viel mij welliswaar tegen dat er werd geopperd dat ik niets deed met de bijdragen terwijl ik juist heel ijverig en met bij herhaling in de grond geboorde hoop werd geconfronteerd. Het was het gevolg van het feit dat blijkbaar mijn berichten niet (tijdig) gelezen werden. Aan de andere kant ging het op gegeven moment allemaal wel snel (de berichten uitwisselingen) dus dat zal ook een rol hebben gespeeld.
Ik ben niet heel aardig geweest, ik had wat meer geduld kunnen tonen, ook al moest ik bij herhaling zeggen dat iets al was geprobeerd zonder resultaat.
Hoe dan ook, ik zal de volgende keer nog meer mijn best doen mijn befaamde (tja, in de rest van de wereld) vriendelijkheid te bewaren.
Mijn advies (heel kort door de bocht) aan alle PHP-ers: in geval van lastige problemen, dump de HTML metadata.
Gewijzigd op 15/02/2012 14:23:16 door freek jansen
Mooi dat het is opgelost. Ook ik heb een paar dingen geroepen die (achteraf) niet klopten, maar t was ook al laat. Maar netjes dat je je even verontschuldigt hoor ;) ...en succes weer verder!
Vreemd dat het door het wijzigen van de meta-tags wel werkt... (Al zijn '?'-tekens ook geen realistische waardes...)
Zo is het ook hier weer duidelijk geworden, dat het altijd belangrijk is om te werken met realistische waardes!!!
Iets dat wordt volgehouden dat niet juist is (no offence), is ook vervelend..., maar ja gelukkig is het opgelost. Succes verder!
Het tweede dat ik heb geleerd: beter de gegenereerde code controleren.
Gewijzigd op 15/02/2012 14:42:34 door freek jansen
Een PHP-editor kan een uitkomst zijn, maar bij grote scripts en vooral bij een project dat verschillende pagina's gebruikt is het bijna niet te doen om met een PHP-editor te werken. Ik heb lang gewerkt met ee PHP-editor maar ik vind dat als je een echte PHP'er bent dat je het kan zonder zo'n programma. Er zijn wel nuttige programma's die een soort spellingcontrole doen op php en zo kunnen er dus nooit rare tekens tussen komen die er niet horen.
Gewijzigd op 16/02/2012 10:04:05 door freek jansen