[SICK] I want to see a ghost
Ik vond deze site op sitedeals, en wil deze niet achterhouden.
Hij is geweldig gemaakt naar mijn mening! Het beste flash werk ooit!
http://www.quieroverunfantasma.com/eng/
klik op "open video" en wacht totdat die klaar is met afspelen!
De rest zie je zelf wel, laat maar horen wat jullie ervan vinden.
Btw, ik heb hem niet gemaakt voor de duidelijkheid.. was het maar waar!
prachtig!!
Ik moet bekennen: eerste wat ik dacht was "hey, een nieuwe versie van lightbox?"
Hij eet zelfs mijn muis op. De grap is alleen dat ik op een gegeven moment een witte muis zie... mijn muis is zwart :)
En toen opeens die gast aan de rechterkant.. lol toen had ik wel zoiets van "wow.. dit is echt sick gemaakt" en daarna flipt alles.. en gaat het nog langer door :) totdat je dat ventje onder al die handen ziet.
Zeker wel mooi om te zien wat mensen kunnen maken tegenwoordig, jammer dat de film spaans is (of argentijns.. kan er iig weinig van verstaan) had hem graag gezien!
Goed gedaan alleen erg irritant. Ik was gewoon mijn muis kwijt ;-(
IK SCHROK ME DOOD, maar ja wat verwacht jij dan, de eerste keer dat je deze site ziet xD. Ik ga deze cker sharen.
erg mooi gemaakt, k hou totaal niet van geesten etc, maar zit mooi in elkaar
is dit een film die moet uitkomen?
Mooi Flash-werk ja!
extreeme shit, ik dacht echt dat het alemaal echt was joh, totdat ik dat popetje met al die handen zag ik, (IK WOU DE COMPUTER AL BIJNA UITDRUKKEN)
heel erg mooi gemaakt, maar niet erg leuk als je eerder al een keer ervaring met een geest heb gehad,
wel erg mooi, ik ga dit zeker door mailen naar iedereen ik ken!!
Damn, dat was mooi gedaan.
Hipska schreef op 23.01.2007 22:36:
is dit een film die moet uitkomen?
Volgens mij wel
echt nice, maar ik schrik er niet van oid. Of was dat niet de bedoeling?
xD het was JUIST de bedoeling dat je zou schrikken.. dat merk je tog wel aan het beeld en geluid.
Mannetje rechts van die avatar was wel heel vet :D
Site is gewoon helemaal cool gemaakt :)
Idd stom filmpje en site niks aan totdat ie gek begint te doen :D
Haha ja coole site!
Edit:
Het is trouwens geen spaanse film (duidelijk gesynchroniseerd). De acteurs zijn engels (ik herken er een paar ;)) Dus waarschijnlijk komt ie ook uit in t Engels met nederlandse ondertiteling. Goegelen he![/edit[
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door rudie dirkx