Sims Explorer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »
Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

12/05/2009 15:54:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben de laatste tijd druk bezig met een Sims Fansite.
Ik wil graag jullie mening weten :)

http://sims.chilplaza.nl/index.php

Sjoerd

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 15:19:42

GaMer B

GaMer B

12/05/2009 15:56:00
Quote Anchor link
Nja, het is "gewoon" een blog-layout. Het heeft niet veel Sims achtig iets (behalve de header dan).

12/05/2009 16:19:00
Quote Anchor link
Tja, inderdaad niet echt scrokkend ofzo :-P.
Ik vind overigs die grouwe grijze kleur niet zo mooi, en moet die ook zo hoog zitten?
Natuurlijk is het ook goed als je je site effe valid maakt (validator.w3c.org).
Midas schreef op 12.05.2009 16:20:
Waarom laat je een gratis layout reviewen?

Hmm... Dat vind ik wel weer verneukt. Van mijn part mag hierop wel weer een slotje komen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Midas

Midas

12/05/2009 16:20:00
Quote Anchor link

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

12/05/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 12.05.2009 16:19:
Hmm... Dat vind ik wel weer verneukt. Van mijn part mag hierop wel weer een slotje komen.
Waar staat dat de TS de lay-out laat reviewen? Volgens mij gaat het om de hele site.

Midas

Midas

12/05/2009 17:05:00
Quote Anchor link
Elwin schreef op 12.05.2009 16:43:
Waar staat dat de TS de lay-out laat reviewen? Volgens mij gaat het om de hele site.
Dus ook de layout.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

12/05/2009 17:09:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 12.05.2009 17:05:
Dus ook de layout.
Dus niet alleen de lay-out.

En dat is het enige waar jij iets over zegt, waarbij je de indruk achterlaat dat de hele website niet deugt. So what dat de TS een gratis lay-out gebruikt? Daar zijn ze toch voor? Moet je dan een site niet reviewen omdat er gebruik gemaakt wordt van Prototype of Mootools?

12/05/2009 17:28:00
Quote Anchor link
Elwin schreef op 12.05.2009 16:43:

Omdat een site review sectie (voorzover ik weet) voor de lay-out bedoelt is. En topics bijna altijd over de lay-out gaat. Maar goed, zie ook deze handleiding. Als de TS'er dat nouw ook nog even volgt is het gelijk duidelijk.

Elwin schreef op 12.05.2009 17:09:
Moet je dan een site niet reviewen omdat er gebruik gemaakt wordt van Prototype of Mootools?

Als er gevraagd wordt standaard functie's / dingen / plugins te reviewen, dan hoeven die van mijn part ook niet gereviewd te worden.
Maar als je d'r wat leuks mee weet te doen, het op een orginele manier weet te verwerken, aanpast dat het anders is geworden, dan wel.

Want waarvoor zou ik een site reviewen die een template gebruikt? Dan kan ik net zo goed dat template reviewen, maar die is niet van de TS'er, dus review ik die niet. Verder zijn die templates over het algemeen ook wel van goede kwaliteit, en hoeven dus ook geen review te hebben.
Ikke heb ookal wel wat dingen gezegd:
- Standaard
- Maak valid
- Grouw grijs niet mooi
- Te veel ruimte tussen content en rechtermenu (nieuw)

12/05/2009 17:31:00

Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

12/05/2009 17:37:00
Quote Anchor link
Site review is volgens mij voor de hele site,
niet alleen voor de layout.

Trouwens, het is nu wel duidelijk dat ik een gratis layout heb gebruikt,
maar, dat betekent toch niet dat hier een slot op hoeft?

12/05/2009 17:41:00
Quote Anchor link
Sjoerd schreef op 12.05.2009 17:37:
Site review is volgens mij voor de hele site,
niet alleen voor de layout.

Oh, je weet het niet eens. En het is nogwel je eigen site.

Sjoerd schreef op 12.05.2009 17:37:
Trouwens, het is nu wel duidelijk dat ik een gratis layout heb gebruikt,
maar, dat betekent toch niet dat hier een slot op hoeft?

Ik vind van wel, hierboven kan je lezen waarom.
Maar goed, wat vind ik verder van je site? Ik vind het niet echt overzichtelijk, het komt nogal samengeraapt over op mij.

Wat is überhaupt het doel van die site? En wat moeten we nog meer reviewen want je draait gewoon CuteNews.

martin schreef op 12.05.2009 17:47:
-artikelen en afbeeldingen van http://www.gamesguide.nl/

Mjah, daarvoor is dus ook m'n vraag wat het doel is.
martin schreef op 12.05.2009 17:47:
-slome server(afbeeldingen gaan langzaam, en dat is niet mijn internet

Geen last van.

12/05/2009 17:47:00
Quote Anchor link
okee, mmar :
Quote:
-gratis layout
-gratis cutenews(@karl jij was eerder:P)
-slome server(afbeeldingen gaan langzaam, en dat is niet mijn internet verbinding.
-artikelen en afbeeldingen van http://www.gamesguide.nl/

spam...

Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

12/05/2009 17:51:00
Quote Anchor link
@ Martijn

1. Er zijn genoeg site's met een gratis layout
2. Cutenews wordt later vervangen door ander systeem.
3. Ik weet het, verandert binnenkort.

12/05/2009 17:53:00
Quote Anchor link
Sjoerd schreef op 12.05.2009 17:51:
@ Martijn

Oftewel, d'r is niks te reviewen.

15/05/2009 16:12:00
Quote Anchor link
Sjoerd schreef op 12.05.2009 17:51:
@ Martijn

heb ik ineens een andere naam??

Roel -

Roel -

30/05/2009 00:20:00
Quote Anchor link
Ja man, hij is martin, geen martijn.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

30/05/2009 09:33:00
Quote Anchor link
Jemig, wat zijn jullie allemaal kinderachtig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.