Sir John

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »
John

john

07/11/2006 00:24:00
Quote Anchor link
Nou checken dan maar die site, www.sirjohn.tk
Ik heb trouwens een vraagje.
Bij de Home-pagina wil ik graag een soort van reactie systeem hebben net zoals bij een weblog zeg maar. Aangezien ik niet zo goed ben in php zal het fijn zijn als iemand mij erbij kon helpen bij een goed werkende script. heb het zelf meerdere malen geprobeerd maar is nog steeds niet gelukt.

bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 21:58:44

PHP Newbie

PHP Newbie

07/11/2006 00:37:00
Quote Anchor link
Helpen doen we hier graag, een compleet script maken ook, maar dan moet je het topic even laten verplaatsen naar vacatures en moet er een € tekentje bij.

Site ziet er leuk uit, alleen moet je echt je broncode wat opschonen. Die kan veel netter wat je laadtijd ten goede komt. Haal bijvoorbeeld al die <font> tags weg.

Over de inhoud zullen we het verder maar niet hebben.

Martijn Versluis

Martijn Versluis

07/11/2006 10:18:00
Quote Anchor link
Nog even een opmerking over je site... leuk dat je zo lovend bent over Mozilla, ik vind 'm echter prut (onder andere omdat veel mooie dingen ook geblokt worden). Een tip dus: zadel je bezoeker niet op met commentaar over zijn/haar browser, moet 'ie zelf wete wat ie kiest ;)

Robert Deiman

Robert Deiman

07/11/2006 10:28:00
Quote Anchor link
Martijn Versluis schreef op 07.11.2006 10:18:
Nog even een opmerking over je site... leuk dat je zo lovend bent over Mozilla, ik vind 'm echter prut (onder andere omdat veel mooie dingen ook geblokt worden). Een tip dus: zadel je bezoeker niet op met commentaar over zijn/haar browser, moet 'ie zelf wete wat ie kiest ;)

i
Om eerlijk te zijn Martijn, ben ik nog geen dingen tegen gekomen die standaard worden geblockt, er zijn wel mogelijkheden om dat te doen. Net als in IE kan je de veiligheid verhogen, waardoor er meer wordt geblockt van de content.

Je hebt wel een punt wat betreft het dat de bezoeker zelf moet weten welke browser die gebruikt. Een goede site ziet er goed uit in het maakt niet uit welke browser. Je kan bezoekers niet "verplichten" om een bepaalde browser te gebruiken.
Veel internetgebruikers surfen met IE, nog steeds verreweg het grootste deel, ik gebruik hem zelf ook af en toe, ondanks dat ik normaal met FF of Opera surf. Sites waarbij aangegeven wordt dat je een bepaalde browser "moet" gebruiken. (of best viewed in) klik ik vaak al weg, tenzij ik echt iets van die site nodig heb.

Tamara

Tamara

07/11/2006 11:48:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 07.11.2006 00:37:
Helpen doen we hier graag, een compleet script maken ook, maar dan moet je het topic even laten verplaatsen naar vacatures en moet er een € tekentje bij.

Site ziet er leuk uit, alleen moet je echt je broncode wat opschonen. Die kan veel netter wat je laadtijd ten goede komt. Haal bijvoorbeeld al die <font> tags weg.

Over de inhoud zullen we het verder maar niet hebben.

of je checkt natuurlijk gewoon bij tutorials

Tamara

Tamara

07/11/2006 12:00:00
Quote Anchor link
ik heb overigens een heel simpel scriptje, maar ik kan je niet helpen met het beveiligen ervan, dat snap ik zelf namelijk ook niet.

formulier (opslaan als willekeurig html bestand:)

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
<form method="post" action="act.php">
<tr>
<td colspan="2" class="tabelnieuws" align="right">Reageer</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top"> Naam </td>
<td> <input type="text" name="naam" size=13> </td>
</tr>
<tr>
<td valign="top">Reactie</td>
<td><textarea name="reactie" cols="10" rows="2" wrap="VIRTUAL" id="txt">
</textarea></td>
</tr>
<tr><td></td>
<td align="right"><input name="upload" type="submit" class="box" id="upload" value=" [go] "></td></tr>
</form></table>

act.php (hiermee zet je wat er in je formulier is ingevuld in de database:)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?
if(!empty($_POST))
{

extract($_POST);
}

if (strlen($naam)<3)
{

header("Location: fout.php"); //stuurt je door naar foutpagina
exit;
}

if (strlen($reactie)<3)
{

header("Location: fout.php");
exit;  
}

include("php/inc_connect.php");

$datum = date('Y-m-d H:i');

$query=("INSERT INTO act (naam,reactie,datum) VALUES ('$naam','$reactie','$datum')");
$result=mysql_query($query) or die('niet gelukt');
?>

Ik weet niet of je al een database hebt, act is de naam van mijn tabel, kan je maken met de volgende sql (in phpMyAdmin, of in een php bestandje)

CREATE TABLE `act` (
`id` INT NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`naam` VARCHAR( 75 ) NOT NULL ,
`reactie` MEDIUMBLOB NOT NULL ,
`datum` DATETIME NOT NULL
);

om je reacties vervolgens uit de database te lezen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php include("php/inc_connect.php");

$result = mysql_query("SELECT * FROM act ORDER BY id DESC LIMIT 15") or die(mysql_error());  

while($row = mysql_fetch_array( $result )) {
    // Print out the contents of each row into a table
    echo "<p><table border=0 width=90% align='center'>
    <tr>
    <td class='reactie' align='right'>Door: <b><font color='#606060'>"
;
    echo $row['naam'];
    echo "</font></b></td>
    </tr>
    <tr>
    <td>"
;
    echo $row['reactie'];
    echo "</td>
    </tr>
    <tr><td class='datumact'><div align='right'>"
;
    echo $row['datum'];
    echo "    
    </div></td></tr></table></p>"
;
}

?>

wat ik al zei - in principe kunnen gebruikers met dit script alles posten. html, java en alles. Als je een beetje beveiliging inbouwt is ie echter ready to go, misschien kan de rest je er hier mee helpen.

werkend voorbeeld:

http://www.net-play.nl/~tamara (check rechts)

John

john

07/11/2006 19:50:00
Quote Anchor link
Dit lijkt erg op een shoutbox en die zoek ik dus niet. ik wil dat mensen kunnen reageren per post.

En trouwens ik heb nogal last van spammers op mijn site dus.

alsnog bedankt

Jason de Ridder

Jason de Ridder

07/11/2006 21:08:00
Quote Anchor link
John, wat denk je wel helemaal niet. Arrogant mannetje... Leg eerst eens wat pingels op tafel voordat je gaat commanderen

John

john

07/11/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Nou sorry hoor ik wist niet dat dit verkeert opgevat zal worden..

Zoals ik al zei, ben ik opzoek naar een reactie systeem op de manier zoals weblogs die ook gebruiken.. post per post.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.