Site Check : Toneel website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Matthijs

Matthijs

14/03/2005 19:04:00
Quote Anchor link
Ey PHPHulpers,

Site revieuw.. wat vinden jullie van deze site?
Klik

Ps. Let nog niet op de foto's, daar ben ik nog mee bezig !

Greetz,
Matthijs

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 18:28:16

Willem

Willem

14/03/2005 19:12:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit! Alleen is het misschien mooier als je die tekstjes aan de linker kant iets meer naar binnen zet.

Eris -

Eris -

14/03/2005 19:17:00
Quote Anchor link
Ik had bij het reserveren een datum voor de voorstelling gegeven. En als ze er niet zijn geen mogelijk heid bieden een reserveren.

Voor de rest is hij mooi en strak. Alleen vind de "sluik" reclame wel ergs storend :)

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

14/03/2005 19:35:00
Quote Anchor link
ziet er wel leuk uit idd, alleen de nieuwsberichten zou ik nog even naar kijken, ze worden nu erg onlogissch afgebroken vind ik

Matthijs

Matthijs

14/03/2005 19:41:00
Quote Anchor link
Oke dan ! Super, hier heb ik veel aan.

Ik ga er ff wat dingen verbeteren.
Mocht er meer zijn ! Blijf posten, feedback altijd welkom!

Thnx!

Pim Vernooij

Pim Vernooij

14/03/2005 19:43:00
Quote Anchor link
Mooie site, alleen het font dat je gebruikt vind ik niet zo mooi, een strakker font zoals Verdana of Trebuchet MS zou mooier zijn denk ik

PHP erik

PHP erik

14/03/2005 19:49:00
Quote Anchor link
Ik zou inderdaad een ander font nemen. De site is redelijk simpel, maar dat is niet erg. Niet veel aanmerkingen.

Eén dingetje: probeer je teksten ook met afbeeldingen te ondersteunen, anders wordt het zo saai.

14/03/2005 20:03:00
Quote Anchor link
Maak de knoppen (pijlen) van het menu ook klikbaar.

Veder ziet er goed uit

Alfred -

Alfred -

14/03/2005 22:08:00
Quote Anchor link
Akkoord met Webmakerij... Het eerste waar ik op wou klikken, waren de pijlen, en niet de tekst... :-/

DaeDaluz

DaeDaluz

14/03/2005 22:20:00
Quote Anchor link
same here :'), verder ziet het er netjes uit :)

Matthijs

Matthijs

14/03/2005 23:33:00
Quote Anchor link
Dank voor alle feedback !
En heb er gelijk wat mee gedaan ;)

Changelog:
--------------------------------------------------
> Nieuws verder naar het midden ( Joep )
> Indien geen datum is gesteld, reserveren niet mogelijk ( Jaap Marcus ) --> goeie ;) wask vergeten.
> Nieuwsberichten worden niet meer afgebroken,
gewoon kopje van gemaakt met max chars 25
( Gerben van Erkelens )
> Knoppen ( pijlen ) klikbaar
-------------------------------------------------

Dank voor feedback, en blijf posten indien nog opmerkingen.
Ander font doe ik niet, daar ben ik wel tevreden over.
"Sluik reclame" ( Jaap Marcus ) ghe... tja k wil de gebruiker wel laten weten wie het gemaakt heeft he?! ghe ghe ;)
( ps. wel 1 dingetje - index - weggehaald ;) )

Thnx @ll

Greetz
Matthijs

Arend a

Arend a

15/03/2005 00:28:00
Quote Anchor link
o Header is (te?) groot
o Ik zou het laatste nieuws (header) iets groter maken, of misschien zelfs even mooi uitwerken als plaatje, de mooie vierkante-blokjes huisstijl misstaat niet

o Login: heeft het nut voor de bezoeker? Anders zou ik ernstig overwegen deze weg te laten.

Ik zou zeggen, laat de capriolen als reserveringssystemen voor deze vrienden achterwege, email volsstaat over het algemeen prima als al nodig. Je hoeft niet alles te automatischeren, en ik denk dat dit project niet perse voor jou dr is om te laten zien dat je php kunt?

Zorg dat mensen van de vereniging meer inbreng hebben. Meer interessante informatie over de vereniging zelf, en zorgen dat er iemand uit de vereniging zich met leuke content gaat bemoeien.

Daar gaat het uiteindelijk om lijkt mij. Reserveren via internet lijkt me betrekkelijk nutteloos. Porttretten van leden - weetjes, nieuwtjes, whatever, iets minder zelfbevlekking lijkt me ook gepast (van de 9 links zijn dr twee van jou, en één voor w3c, wederom compleet nutteloos en misschien zelfs te zien onder het mom van zelfbevlekking? Edit: Je hebt de copyright over de content, en je pikt ook nog eens een lelijke plek in in de Titel? Komop man, je maakt jezelf zo wel erg vies.)
Gewijzigd op 15/03/2005 00:37:00 door Arend a

Matthijs

Matthijs

15/03/2005 00:48:00
Quote Anchor link
1) Header te groot, kan zijn, smaken verschillen
2) Het laatste nieuws als plaatje, klopt, ik heb net het 1 en ander aangepast, en was daar nog niet aan toe.

3) Login heeft nut, alles wat via internet kan is ideaal, dus dat de gebruiker z'n gegevens kan wijzigen is dan een must. Aangezien hij/zij misschien 3 kaartjes wilt achteraf ipv 2.
Of misschien helemaal niet wil komen.

+ Ze krijgen reserveringsnummer.
Op de voorstelling-avond is dit uitermate handig
voor degene achter de bali.

4) Ik push juist die vereniging meer inbreng te hebben. Maar ze zijn te lui, in dat geval.

5) Portretten van leden doe ik helemaal niet.
En waarom is dit zelfbevlekking ?
en "wederom compleet" nutteloos? W8 ff, ik vat je niet. Die inlog is ook voor admin. En daarachter zit alles wat een admin nodig heeft. Zo nutteloos issie niet.
En de W3C link. Tja, ben lang bezig geweest de lullige foutjes eruit te halen, en was er ff trots op.

Quote:
Edit: Je hebt de copyright over de content, en je pikt ook nog eens een lelijke plek in in de Titel? Komop man, je maakt jezelf zo wel erg vies.)

EDIT : Omdat dit een gratis project is. En voor o.a. familie is!! Dan wil ik in elk geval wel wat reclame erin hebben, wellicht te veel, jaja, k lever de site ook nog niet op ! Dat het teveel was, was ik zelf ook al achter!
Gewijzigd op 15/03/2005 00:52:00 door Matthijs

Johan

Johan

15/03/2005 07:15:00
Quote Anchor link
font aanpassen; iets van arial of verdana 14 ofzow...

Voor de rest: mijn complimenten....!!!

Arend a

Arend a

15/03/2005 08:50:00
Quote Anchor link
Ok, ok, sorry dat ik ietswat hard uitviel, dat was wat overbodig. Mijn punt is eerder dat ik zelf nooit mijn admin op de website zelf doe, maar een andere url. Het is toch niet nodig om zo'n ding zo prominent aanwezig te laten zijn?

De grote header heeft als gevolg dat je altijd bij 1024 bij 768 zult moeten scrollen, dat kan je misschien iets beter ontwerpen.

Matthijs

Matthijs

15/03/2005 12:26:00
Quote Anchor link
Arend, die inlog is voor mezelf + de gebruiker.
& grote header heb je wel gelijk in.
Daar ga ik nog even naar kijken.

;-)

Thnx Yall !
Gr.
Matthijs

Arend a

Arend a

15/03/2005 15:48:00
Quote Anchor link
Jah, prima, maar als die inlog voor jou en je gebruiker is, is het toch totaal niet nodig om die wederom in de header te plaatsen, of uberhaupt in de main template?

Op die plaats kan je toch allemaal andere leuke dingen zetten?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.