Site check [wederom :P]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Marien xD

Marien xD

01/11/2004 22:42:00
Quote Anchor link
Hey ben bezig met een nieuwe site. Ik ben al redelijk ver. Maar de preview van de nieuwe layout is online. De echte versie staat ergens anders :P

Wat vind je er van:

www.cliptop40.nl/new/

Positieve reacties graag ;)

Gedaan met Fireworks

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 09:20:12

Mitch X

Mitch X

01/11/2004 22:49:00
Quote Anchor link
Hoe komt het dattik die layout al ken? :P

^^, de link heb ik dus ook, maar ik zeg nix :x

Ik vind um iig wel mooi :D
Gewijzigd op 01/11/2004 22:51:00 door Mitch X

Alfred -

Alfred -

01/11/2004 23:10:00
Quote Anchor link
Ik vind het wel leuk... Behalve de knoppen :/
Je tekst is te klein daarvoor... kzou je tekst nog vet ofzo zette, en een pix of 2 groter... :)

Winston Smith

Winston Smith

01/11/2004 23:35:00
Quote Anchor link
Vind de knoppen ook wel groot, zou eerder de knoppen kleiner maken dan de tekst groter.

Je layout ziet er uit alsof het niet echt browsercompatible is, maar daar zit ik waarschijnlijk naast. Zeg het alleen maar omdat mijn eerste sites er ongeveer zo uitzagen en die vielen nog wel eens uit elkaar in opera of zo.

Wel appetijtelijke meisjes bovenaan. Je wilt zeker dat je bezoekers terugkomen? :P

B a s
Beheerder

B a s

02/11/2004 09:32:00
Quote Anchor link
mensen zouden eens moesten afstappen van het:

[------------- header -----------------]
[---menu---][--------content---------]
[--------------footer-------------------]

layout :) dit is toch geen creatief iets maar iets van iedereen doet het zo dus ik ook :)

B a s
Beheerder

B a s

02/11/2004 09:33:00
Quote Anchor link
nog wat:

Quote:
Binnenkort komt er een nieuwe Cliptop40, we zijn hard bezig om hem volgens de wettelijke eisen te maken!

Wettelijke eisen? :) wat mogen die zijn dan?

Alfred -

Alfred -

02/11/2004 10:35:00
Quote Anchor link
Quote:

True true... Desondanks PHPHulp.nl hier ook niet zo fel van afwijkt he? :P

Marien xD

Marien xD

02/11/2004 21:13:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties ;)

@bas
Het aanbieden van on demand videoclips. Dat is ong. verboden. Ze kijken dan meer hoe de site is opgebouwd. Daarom hebben we besloten om er een biografien site van te maken met ook nog alle videoclips. Maar dit overheerst veel minder.

Winston Smith

Winston Smith

02/11/2004 21:17:00
Quote Anchor link
Bas:

layout :) dit is toch geen creatief iets maar iets van iedereen doet het zo dus ik ook :)

Wat stel jij voor? De combinatie van menu boven en daaronder content zie je ook vaak genoeg, net als menu rechts en content links.
Ben het wel met je eens, maar een menu moet je altijd hebben, toch?

Hmm...misschien ligt hier een leuk nieuw (en winstgevend) idee :)

Marien xD

Marien xD

02/11/2004 21:25:00
Quote Anchor link
ik denk dat het ook nergens anders kan ;) MAar bas zijn site is toch wel een beetje apart ;)

Maar omdat ik toch eigenlijk elk seizoen van layout wissel is het niet echt nodig

Steff   an

Steff an

02/11/2004 21:45:00
Quote Anchor link
[---------menu------------]
|[--------------------------|
h---------------------------f
e---------------------------o
a-----------content-------t
d--------------------------e
e--------------------------r
r-----------------------------
|----------------------------
[--------------------------]

Steff   an

Steff an

02/11/2004 21:47:00
Quote Anchor link
kan je het lezen???? en begrijpen.

Alfred -

Alfred -

02/11/2004 22:04:00
Quote Anchor link
Quote:
kan je het lezen???? en begrijpen.

Als je er php tags om zet, blijft de afstand tussen letters hetzelfde :p Enneuhm, een "foter" ken 'k niet :p 'k weet wat je bedoelt ;)

Marien xD

Marien xD

02/11/2004 22:14:00
Quote Anchor link
bij
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
ook ;)

Alfred -

Alfred -

02/11/2004 22:24:00
Quote Anchor link
// Edit
Ok :p Code werkt dus ook :D wou het eens teste...
Gewijzigd op 02/11/2004 22:25:00 door Alfred -

B a s
Beheerder

B a s

03/11/2004 09:45:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
werkt wel!

Maar ehm.. ik bedoel niet zozeer de header menu content footer layout, maar meer hoe je je site opmaakt

als je een BLOK als header (rechthoek) boven hebt, en horizontaal links het menu wat ook een blok is, en daar rechts van weer een content block, dan vind ik dat niet mooi :)

zie bijvoorbeeld www.sbits.nl, dat bestaat ook uit header, rechts iets en content blok, maar toch net iets anders..

of mijn eigen site, www.hostingpro.nl of www.24pro.nl.. dat zijn ook beetje zelfde soort layouts maar toch net iets anders.. ik vind die block layouts beetje nep en zo deed ik het vroeger ook toen ik net website kon maken snap je? :) ik bedoel het niet lullig allemaal ho0r, ben zelf ook niet de perfecte designer maar het komt op mij cheap over om zo'n standaard newbie :P layout te gebruiken :)

Gert-Jan

Gert-Jan

03/11/2004 10:47:00
Quote Anchor link
Jammer maar helaas moet ik me aansluiten bij Bas.

Daarnaast vind ik het een beetje een overkill aan layer effecten. Dropshadows, bevel and emboss enzo.

Dit werkt eerlijk gezegd alleen maar averechts, vind ik.

Daarnaast mag je site qua opbouw ook wel iets netter: je gebruikt her en der inline styles, en de overige css staat ook in de source van index. Tja, misschien ben ik dan een zeur.

Dan krijgen we de <td> waarin weer een <div> staat op je content weer te geven. waarom? Je gebruikt je css nog niet optimaal. volgens mij.

Maar he, naast kritiek moet er ook ruimte zijn voor complimenten ;-). Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik vind je site absoluut wel leuk, er zijn alleen dingen die ik anders zou doen... Dit wil nog niet zeggen dat dat zo moet :)

eindoordeel op schaal van gert-jan: 6.5
Gewijzigd op 03/11/2004 10:48:00 door Gert-Jan

Arend a

Arend a

03/11/2004 11:55:00
Quote Anchor link
Over je site valt weinig te zeggen als je alleen nog een indeling en menu hebt.

Over je site valt wel te zeggen dat je veel bezig bent met decoreren, ondoordacht dingen zonder toevoegen met de gedachte dat het mooi is.

Het menu vind ik afschuwelijk, de html underlined op de fotoshop achtergrond. Ik snap dat je erg blij bent dat je de gradient en schaduw effecten in fotoshop ondenkt hebt, maar leer het iets meer doseren.

Maak je site eens af met de rest van je inhoud en komt nog eens terug. Ik vind dat je site zo totaal geen karakter heeft, geen inhoud, geen boodschap. Niets om aan te toesten of de layout wel klopt met wat je probeert te zeggen. Geen programma achter de site. Wat mij de indruk wekt dat je site ook niet zo gek veel te vertellen heeft.

Dus ik zou zeggen, ga door, maak je site af, en doseer je photoshop kunsten.

Success,

Arend

Marien xD

Marien xD

03/11/2004 13:57:00
Quote Anchor link
okeej ik zal het allemaal onthouden. Over een maand is mijn hele site inhoudelijk af en dan zal ik hem opnieuw posten. Als ik alleen de layout zie dan is het idd ook een beetje druk.

Maar ik wil deze site richten op een doelgroep van 14-18 jaar. Deze mensen kijken veel videoclips en zijn daar ook veel mee bezig.

Bedankt voor het commentaar. Aan dat menu zal ik wat doen. En die css moet allemaal nog in de header komen. dus zonder inline css. En teven komt het bestand extern te staan. Dit dan ook weer om de laadsnelheid te bevorderen.

Erick Schluter

Erick Schluter

03/11/2004 15:19:00
Quote Anchor link
Ik ben via www.sitsat.nl naar de 'online' versie van cliptop40.nl gegaan en moet zeggen dat beide websites op mij overkomen als een rommelig geheel.

Ik ben een zeur, maar dat mijn bezoek aan cliptop40.nl als resultaat heeft, het openen van een nieuw venster met daarin de website www.yourprofile.nl, voel ik mij genomen.

Mischien dat de beoogde doelgroep hier overheen kijkt...

Ook het volmondig zeggen
Quote:
Webdesign op topniveau[/QUOTE]
is als cynisch grappig, maar als serieus zeer discutabel.

Marien xD

Marien xD

04/11/2004 11:13:00
Quote Anchor link
hoe kan het dan zijn dat mijn site nu zon 2000 unieke bezoekers trekt per dag en zon 10000 pageviews van maar 5 pagina's?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.