Site check [wederom :P]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Marien xD

Marien xD

01/11/2004 22:42:00
Quote Anchor link
Hey ben bezig met een nieuwe site. Ik ben al redelijk ver. Maar de preview van de nieuwe layout is online. De echte versie staat ergens anders :P

Wat vind je er van:

www.cliptop40.nl/new/

Positieve reacties graag ;)

Gedaan met Fireworks

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 22:37:59

Mitch X

Mitch X

01/11/2004 22:49:00
Quote Anchor link
Hoe komt het dattik die layout al ken? :P

^^, de link heb ik dus ook, maar ik zeg nix :x

Ik vind um iig wel mooi :D
Gewijzigd op 01/11/2004 22:51:00 door Mitch X

Alfred -

Alfred -

01/11/2004 23:10:00
Quote Anchor link
Ik vind het wel leuk... Behalve de knoppen :/
Je tekst is te klein daarvoor... kzou je tekst nog vet ofzo zette, en een pix of 2 groter... :)

Winston Smith

Winston Smith

01/11/2004 23:35:00
Quote Anchor link
Vind de knoppen ook wel groot, zou eerder de knoppen kleiner maken dan de tekst groter.

Je layout ziet er uit alsof het niet echt browsercompatible is, maar daar zit ik waarschijnlijk naast. Zeg het alleen maar omdat mijn eerste sites er ongeveer zo uitzagen en die vielen nog wel eens uit elkaar in opera of zo.

Wel appetijtelijke meisjes bovenaan. Je wilt zeker dat je bezoekers terugkomen? :P

B a s
Beheerder

B a s

02/11/2004 09:32:00
Quote Anchor link
mensen zouden eens moesten afstappen van het:

[------------- header -----------------]
[---menu---][--------content---------]
[--------------footer-------------------]

layout :) dit is toch geen creatief iets maar iets van iedereen doet het zo dus ik ook :)

B a s
Beheerder

B a s

02/11/2004 09:33:00
Quote Anchor link
nog wat:

Quote:
Binnenkort komt er een nieuwe Cliptop40, we zijn hard bezig om hem volgens de wettelijke eisen te maken!

Wettelijke eisen? :) wat mogen die zijn dan?

Alfred -

Alfred -

02/11/2004 10:35:00
Quote Anchor link
Quote:

True true... Desondanks PHPHulp.nl hier ook niet zo fel van afwijkt he? :P

Marien xD

Marien xD

02/11/2004 21:13:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties ;)

@bas
Het aanbieden van on demand videoclips. Dat is ong. verboden. Ze kijken dan meer hoe de site is opgebouwd. Daarom hebben we besloten om er een biografien site van te maken met ook nog alle videoclips. Maar dit overheerst veel minder.

Winston Smith

Winston Smith

02/11/2004 21:17:00
Quote Anchor link
Bas:

layout :) dit is toch geen creatief iets maar iets van iedereen doet het zo dus ik ook :)

Wat stel jij voor? De combinatie van menu boven en daaronder content zie je ook vaak genoeg, net als menu rechts en content links.
Ben het wel met je eens, maar een menu moet je altijd hebben, toch?

Hmm...misschien ligt hier een leuk nieuw (en winstgevend) idee :)

Marien xD

Marien xD

02/11/2004 21:25:00
Quote Anchor link
ik denk dat het ook nergens anders kan ;) MAar bas zijn site is toch wel een beetje apart ;)

Maar omdat ik toch eigenlijk elk seizoen van layout wissel is het niet echt nodig

Steff   an

Steff an

02/11/2004 21:45:00
Quote Anchor link
[---------menu------------]
|[--------------------------|
h---------------------------f
e---------------------------o
a-----------content-------t
d--------------------------e
e--------------------------r
r-----------------------------
|----------------------------
[--------------------------]

Steff   an

Steff an

02/11/2004 21:47:00
Quote Anchor link
kan je het lezen???? en begrijpen.

Alfred -

Alfred -

02/11/2004 22:04:00
Quote Anchor link
Quote:
kan je het lezen???? en begrijpen.

Als je er php tags om zet, blijft de afstand tussen letters hetzelfde :p Enneuhm, een "foter" ken 'k niet :p 'k weet wat je bedoelt ;)

Marien xD

Marien xD

02/11/2004 22:14:00
Quote Anchor link
bij
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
ook ;)

Alfred -

Alfred -

02/11/2004 22:24:00
Quote Anchor link
// Edit
Ok :p Code werkt dus ook :D wou het eens teste...
Gewijzigd op 02/11/2004 22:25:00 door Alfred -

B a s
Beheerder

B a s

03/11/2004 09:45:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
werkt wel!

Maar ehm.. ik bedoel niet zozeer de header menu content footer layout, maar meer hoe je je site opmaakt

als je een BLOK als header (rechthoek) boven hebt, en horizontaal links het menu wat ook een blok is, en daar rechts van weer een content block, dan vind ik dat niet mooi :)

zie bijvoorbeeld www.sbits.nl, dat bestaat ook uit header, rechts iets en content blok, maar toch net iets anders..

of mijn eigen site, www.hostingpro.nl of www.24pro.nl.. dat zijn ook beetje zelfde soort layouts maar toch net iets anders.. ik vind die block layouts beetje nep en zo deed ik het vroeger ook toen ik net website kon maken snap je? :) ik bedoel het niet lullig allemaal ho0r, ben zelf ook niet de perfecte designer maar het komt op mij cheap over om zo'n standaard newbie :P layout te gebruiken :)

Gert-Jan

Gert-Jan

03/11/2004 10:47:00
Quote Anchor link
Jammer maar helaas moet ik me aansluiten bij Bas.

Daarnaast vind ik het een beetje een overkill aan layer effecten. Dropshadows, bevel and emboss enzo.

Dit werkt eerlijk gezegd alleen maar averechts, vind ik.

Daarnaast mag je site qua opbouw ook wel iets netter: je gebruikt her en der inline styles, en de overige css staat ook in de source van index. Tja, misschien ben ik dan een zeur.

Dan krijgen we de <td> waarin weer een <div> staat op je content weer te geven. waarom? Je gebruikt je css nog niet optimaal. volgens mij.

Maar he, naast kritiek moet er ook ruimte zijn voor complimenten ;-). Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik vind je site absoluut wel leuk, er zijn alleen dingen die ik anders zou doen... Dit wil nog niet zeggen dat dat zo moet :)

eindoordeel op schaal van gert-jan: 6.5
Gewijzigd op 03/11/2004 10:48:00 door Gert-Jan

Arend a

Arend a

03/11/2004 11:55:00
Quote Anchor link
Over je site valt weinig te zeggen als je alleen nog een indeling en menu hebt.

Over je site valt wel te zeggen dat je veel bezig bent met decoreren, ondoordacht dingen zonder toevoegen met de gedachte dat het mooi is.

Het menu vind ik afschuwelijk, de html underlined op de fotoshop achtergrond. Ik snap dat je erg blij bent dat je de gradient en schaduw effecten in fotoshop ondenkt hebt, maar leer het iets meer doseren.

Maak je site eens af met de rest van je inhoud en komt nog eens terug. Ik vind dat je site zo totaal geen karakter heeft, geen inhoud, geen boodschap. Niets om aan te toesten of de layout wel klopt met wat je probeert te zeggen. Geen programma achter de site. Wat mij de indruk wekt dat je site ook niet zo gek veel te vertellen heeft.

Dus ik zou zeggen, ga door, maak je site af, en doseer je photoshop kunsten.

Success,

Arend

Marien xD

Marien xD

03/11/2004 13:57:00
Quote Anchor link
okeej ik zal het allemaal onthouden. Over een maand is mijn hele site inhoudelijk af en dan zal ik hem opnieuw posten. Als ik alleen de layout zie dan is het idd ook een beetje druk.

Maar ik wil deze site richten op een doelgroep van 14-18 jaar. Deze mensen kijken veel videoclips en zijn daar ook veel mee bezig.

Bedankt voor het commentaar. Aan dat menu zal ik wat doen. En die css moet allemaal nog in de header komen. dus zonder inline css. En teven komt het bestand extern te staan. Dit dan ook weer om de laadsnelheid te bevorderen.

Erick Schluter

Erick Schluter

03/11/2004 15:19:00
Quote Anchor link
Ik ben via www.sitsat.nl naar de 'online' versie van cliptop40.nl gegaan en moet zeggen dat beide websites op mij overkomen als een rommelig geheel.

Ik ben een zeur, maar dat mijn bezoek aan cliptop40.nl als resultaat heeft, het openen van een nieuw venster met daarin de website www.yourprofile.nl, voel ik mij genomen.

Mischien dat de beoogde doelgroep hier overheen kijkt...

Ook het volmondig zeggen
Quote:
Webdesign op topniveau[/QUOTE]
is als cynisch grappig, maar als serieus zeer discutabel.

Marien xD

Marien xD

04/11/2004 11:13:00
Quote Anchor link
hoe kan het dan zijn dat mijn site nu zon 2000 unieke bezoekers trekt per dag en zon 10000 pageviews van maar 5 pagina's?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.