Site check whex

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 21:02:56
Anchor link
Daar komt ie:

- Zo een kruis als favicon? Denk dat er een fout is met je website? mijn computer? is eng en schrikt af!

- motto: 'Wij kijken verder... ons motto is... wij kijken verder dan mogelijk is...'
--- 'Wij kijken verder' is een beetje dubbel op.
--- 'dan mogelijk is', dan is het dus niet mogelijk? dan spreek je jezelf tegen. Als je verder kijkt dan mogelijk is terwijl het eigenlijk niet mogelijk is??? I'm confused :S

- 'Whex is een gezellige community. Want we hebben een Forum en Chat. Maar dat is niet alles... Dus kom kijken'.
--- '. Want we hebben' punt moet een komma zijn en de W zonder hoofdletter.
--- 'een Forum en Chat' kan ook zonder hoofdletter. Maar? is dat nu een specifieke reden waarom jullie gezellig zijn? Er zijn zat community's van de dag die dat ook hebben, maar zijn verre van gezellig!
--- 'Dus kom kijken' Nou dat kan niet, dan moet ik mij eerst registreren.

- 'maak hier je eigen profiel!' Op de homepage? Maar waar moet ik dan mijn gegevens invullen?

- Als je naar beneden scrolt, max 4 seconden wacht schuift mijn scherm automatisch weer een stukje naar boven.

- waarom staat er een kopje 'moderators' bij team, terwijl deze er niet zijn?

- 'nog geen account' deze knop werkt niet.

- Ja sorry hoor, maar ik kijk nu 4 minuten naar je site en ik ben die ... (3 puntjes) overal spuug zat. Zo dat is eruit.

- Ik mis een home knop. Als ik naar team, algemene voorwaarden, steun ons etc ga. Kan ik niet terug naar home.

- De website laadt traag.

- als ik met registreer krijg ik: 'Column count doesn't match value count at row 1'.

- Heb je nog wel overzicht in je code?? Met al die tables en divjes door elkaar. Nog niet eens gesproken over de eerste 10 regels van je code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body>
</div>
</body>
</html><!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>

- De kleur groen van de balk bij het succesvol versturen van een e-mailbericht is met de witte letters onleesbaar.

- Waarom heb je als volgorde van onderwerp: vragen, adverteren, klachten, opmerkingen? Waarom kan ik zelf geen onderwerp invullen? Waarom staat klachten voor opmerkingen? Waarom adverteren terwijl er nergens een pagina voor adverteerders staat, wat hun baat er bij is om op jou website te adverteren?

- Ik hou altijd wel van een reset knop. En een selectie knop dat ik een kopie wil ontvangen van de e-mail welke ik gestuurd heb.

- Algemene voorwaarden:
--- De pagina heet 'terms of service' aparte naam. Kies voor of engels of nederlands, maar niet beide. Als iets algemene voorwaarden is, maak het dan ook die naam. Terms of service is heel wat anders.

--- 1: Whex, Wie is Whex? Wie is de rechtspersoon achter Whex ik kan namelijk niet echt een bedrijf vinden of iets, Wie is de eindverantwoordelijke (een naam).

--- 2: 'inkijken als wij toestemming hebben van de gebruiker'. Oke ik registreer me wel, geef je geen toestemming, maar overtreed wel de regels, interresant.

--- 2: 'Je gegevens zullen nooit doorgegeven worden aan andere mensen.
Leden mogen geen persoonlijke informatie van iemand aan anderen doorgeven.' Dus jullie geven het wel onderling door aan leden. Als ik het goed lees.
--- 3: regels en/of algemene voorwaarden, ik kan alleen maar algemene voorwaarden vinden, ik vind geen pagina met regels op de website.

--- 3: 'gebruiker in te kijken en de gebruiker de toegang tot de site te ontzeggen.
Daarbij kun je een tijdelijke ontzegging krijgen.' Dit is tegenstrijdig ten opzichte van regels 2.

--- 3.1: 'en komen wij er toch achter, loop je ook het risico op ontzegging van de site.' Ik vraag het me af of je er überhaupt dat nog wel achter komt en er staat niet eens bij dat dit via het contact formulier moet o.i.d.

--- '3.2': 'onmiddelijk verbannen. En is er ook de kans op dat je ontzegging van de site krijgt.' Dit lijkt een beetje op hetzelfde. Waarom zou ik op je site terug komen als ik verbannen ben?

--- 4: 'Schelden op het forum mag' dat is echt slecht.

--- 9: 'Bij schelden, discrimineren of plaatjes' Maar bij regel 4 stond dat ik wel mocht gaan schelden?

--- 9: 'Je moet ook weten van stoppen en dat diegene niet boos op jou hoeft te zijn.' een persoonlijke uiting hoort niet in een algemene voorwaarde.

--- 11: 'Medewerkers.' Zijn het nu moderators, beheerders, het team, ik ben het spoor bijster.

--- Overal: je voorwaarden kloppen niet. Je spreekt jezelf continu tegen, daarnaast staat er bijna bij alles dat er een ban of ontzegging is of wat dan ook, maar niet specifiek 3 maanden, een jaar of permanent het is allemaal een beetje wollig en niet duidelijk! Ik zou persoonlijk nooit een echt account aanmaken als ik deze voorwaarden zou lezen.

Succes!

Edit:

Stukje is toch langer geworden dan ik dacht xD
Gewijzigd op 12/01/2012 21:05:58 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 06:40:14

Roel -

Roel -

12/01/2012 21:08:51
Anchor link
Dit is een kopie van http://www.blytes.nl.
Je bent strafbaar bezig, haal je content maar gauw offline...

Chris -

Chris -

12/01/2012 21:17:29
Anchor link
Bij deze een slotje, + de eigenaar van Blytes ingelicht.

Pagina: « vorige 1 2

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.