site check zymoc
demo account demo demo
Je hebt de verkeerde gegevens ingevuld
Nick Dijkstra op 03/12/2011 21:53:55:
als ik als user: demo en als wachtwoord: demo invul, krijg ik:
+1
Toevoeging op 03/12/2011 22:18:17:
Het is volgens mij nog niet helemaal af?
- Als ik op de naam "Ivo" klik: De pagina kon niet worden gevonden.
- Waarom staat de "Admin" knop er als ik geen rechten heb?
- Als ik op een ingelogde gebruiker klik krijg ik alleen maar een stem knop te zien en de naam?
- Als ik een privebericht wil maken, en ik typ iets in het vak, en ik wil dan een UBB code toevoegen gaat het niet.
- Als ik credits wil kopen krijg ik de fouten:
Undefined index: telnr in /home/u657104357/public_html/paginas/buycredits.php on line 67
Undefined index: bedrag in /home/u657104357/public_html/paginas/buycredits.php on line 68
- De website is zoo traag.
EDIT:
ah, nu doet credits kopen het wel, maar kosten 70 credits €10,00 per gesprek :O
Gewijzigd op 03/12/2011 22:27:04 door Nick Dijkstra
Hoe/waar vind ik de aangemaakte pagina's terug als bezoeker.
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken" --> toon hem dan niet in je menu.
Euro 10 voor een paar credits?!?!?!?
Krijg foutmelding:
voor credits
Kan niet met de one2xs.com server verbinden. Neem contact op met de beheerder van deze website.
Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/u657104357/public_html/api.cls.php on line 75
Warning: fread(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/u657104357/public_html/api.cls.php on line 79
Onverwachte output
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/u657104357/public_html/api.cls.php on line 96
en
Notice: Undefined index: bedrag in /home/u657104357/public_html/paginas/buycredits.php on line 66
en nog wat fouten.
Mijn pagina's, instellingen. Als ik dan kies voor opslaan volgt er een 'foutmelding': Je hebt al een pagina met deze naam. ja, tuurlijk. Ik wil die pagina immers wijzigen.../opslaan.
Obelix en Idefix op 03/12/2011 22:25:21:
"klik en sleep editor" heb ik nog niet gevonden.
Moet je naar mijn pagina's gaan en dan een pagina bewerken
EDIT:
Maar als je die gebruikt werkt het ook niet, zet je tekst neer, eindelijk op de juiste plek, wil je iets ander toevoegen, schuift het niet mee...
Gewijzigd op 03/12/2011 22:30:45 door Nick Dijkstra
die kan niet verbinden klopt dat is vaker
de editor word aangewerkt en admin knop was bug
Toevoeging op 03/12/2011 23:02:36:
Nick Dijkstra op 03/12/2011 22:05:42:
aaah, de gebruikersnaam en het wachtwoord is: test
- Als ik op een ingelogde gebruiker klik krijg ik alleen maar een stem knop te zien en de naam?
- Als ik een privebericht wil maken, en ik typ iets in het vak, en ik wil dan een UBB code toevoegen gaat het niet.
Undefined index: telnr in /home/u657104357/public_html/paginas/buycredits.php on line 67
Undefined index: bedrag in /home/u657104357/public_html/paginas/buycredits.php on line 68
EDIT:
EDIT:
ivo is een modbot
Toevoeging op 03/12/2011 23:06:00:
nu kost het weer 1 euro
Dit is een gratis script dat ik gemaakt en vrijgegeven had, verder heb je de layout ook weer erg lelijk gemaakt.
Oja, waarom hebben jullie mijn wachtwoord uit de MD5 gehaald?? Dat mag volgens mij niet?
Gewijzigd op 03/12/2011 23:23:11 door - Raoul -
ps, ik heb jou script verbetert
en dat dee ik omdat jij vervelend dee
en het is geen md5 meer maar md5)sha1
Internet Verslaafde op 03/12/2011 23:21:01:
Een dikke vette 0.
Dit is een gratis script dat ik gemaakt en vrijgegeven had, verder heb je de layout ook weer erg lelijk gemaakt.
Roepen kan iedereen. Onderbouw je argumenten eens.
Overigens raad ik de TS aan om zelf icoontje's te gaan maken, met spul van google loop je mogelijk tegen het auteursrecht aan. Hou daar in ieder geval rekening mee.
whear is nu prut
Ik begrijp dus dat Pepijn een site maakt met een 'klik en sleep' tool van een 3rd party, en dat deze geen geweldige HTML levert. Je kan wel je sites laten reviewen, maar als je tegen een hoop beperkingen van dat programma loopt, kunnen we niet zo kritisch zijn.
Is het voor Pepijn geen idee om echt helemaal zelf een site te bouwen met xHTML en CSS? Als webhosting zou je daarvoor prima Woelmuis kunnen gebruiken. Een gratis hosting, met enkele beperkingen, maar wel goed bruikbaar voor diegene zonder (groot) budget.
Zulke dingen staat ook altijd leuk op een CV in die toekomst als je gaat solliciteren.
Leuk dat je een websitebuilder hebt opgestart, maar wat mij direct opvalt is dat heel het script en een gedeelte van de lay-out van de oude Whear is. Daarnaast zijn er verschillende typ- en domeinfouten.