Site check
hier!.
De nieuwe site wordt tweetalig, maar we zijn nu nog alleen bezig met de nederlandse versie en die is ook nog lang niet af. ;). Maar goed, ga eens naar http://www.lasersailinglimburg.org en kies Nederlands.
Geef al je commentaar, al kan dat nu alleen nog maar op de layout, want er is nog geen inhoud.
Alvast bedankt.
We zijn bezig met een nieuwe site. De oude site is nog te bezichtigen, De nieuwe site wordt tweetalig, maar we zijn nu nog alleen bezig met de nederlandse versie en die is ook nog lang niet af. ;). Maar goed, ga eens naar http://www.lasersailinglimburg.org en kies Nederlands.
Geef al je commentaar, al kan dat nu alleen nog maar op de layout, want er is nog geen inhoud.
Alvast bedankt.
Edit:
Ik zit op het nederlandse deel, en bij de login is toch nog een taalkeuze... Wat is hier het nut van?
Gewijzigd op 04/01/2005 12:10:00 door Alfred -
Gewijzigd op 04/01/2005 12:13:00 door RT
Maw voor de minder slimme mensen onder ons? :P
schone layout !!!, wijs logo
@Rafael, vind je dit overbodig?
Zouden jullie me a.u.b. kunnen vertellen hoe ik hem mooier/professioneler zou kunnen maken?
mm mijn menign vanbove je welkom die rand afwerken rechts en meschien daar onder nog een kadertje zodat alles ergens in staat
Of wel ergens een kleine link 'nl | en' ofzo zette, maar niet zo reusachtig... :) Je naam & pass veld opmaken met style, achter elkaar, en je hebt ook een beter ogende balk denk ik ;)
Ik zal dat . voor menu, weer en poll weghalen, het staat een beetje overbodig.
P.S. Ik weet niet hoe jullie het met je weer bericht willen doen maar je kan van mij wel een scriptje krijgen dat hij het van het KNMI krijgt. Voorbeeld op http://www.vlaggenenmasten.nl/weer/actueel.php
Warning: main(weer/index.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/lasersailinglimburg.org/www/nl/index.php on line 116
Warning: main(): Failed opening 'weer/index.inc.php' for inclusion (include_path='.:/ext/php4/lib/php') in /home/lasersailinglimburg.org/www/nl/index.php on line 116
mm.. wat betekend dat .. dat het slecht weer wordt ofzo :P?
zegt ie bij iedere pagina trouwens..
Ik gok erop dat je paginascript ongeveer dit is:
Code (php)
ofzoiets ;)..
je kunt er dan beter een filecheck inzetten:
Code (php)
't is maar een vermoeden ;)
Layout zieter verder netjes uit :)...
Ga zo door :P
Ziet er netjes uit, ik zou alleen het inlogschermpje bovenaan even netjes uitlijnen in een tabelletje.
Ik zal eens wat aan die balk doen, ziet er te druk uit.
@Jorik
Ik gebruik eens switch. Miss kan ik die hier ook in zetten.
Gewijzigd op 04/01/2005 21:10:00 door RT
kun je ook doen.. [wat bedoel je :P?]
Gewijzigd op 04/01/2005 21:20:00 door RT
Ziet er veel beter uit, alleen dat had ik eerst niet gezien is het mooier als je die balk onder die banner niet laat overlopen. Maar dat moet je zelf weten
Ik zal eens kijken. Wel bedankt!
RT:
Check de nederlandse versie nu maar eens , ik heb de taalkeuze uit het menu gehaald en de loginvelden achter elkaar gezet. De taalkeuze staat nu helemaal rechts bovenin, dat zijn nu gewoon linkjes.
Vind ik persoonlijk al véél beter :D
OK, bedankt!
Webmakerij:
P.S. Ik weet niet hoe jullie het met je weer bericht willen doen maar je kan van mij wel een scriptje krijgen dat hij het van het KNMI krijgt. Voorbeeld op http://www.vlaggenenmasten.nl/weer/actueel.php
Ik zou je erg dankbaar zijn voor dat scriptje. :)
Heb je dan ook de mogelijkheid om weersberichten erop te zetten van overmorgen, de dag na overmorgen enz...?
Gewijzigd op 05/01/2005 10:49:00 door RT
Toch 'n paar puntjes:
- Menu & Welkom staat niet op dezelfde hoogte, lijkt me wel de bedoeling?
- De bovenste blauwe balk ook een gradient geven?
- Voor menu zelfde kleuren gebruiken als voor bars erboven, lijkt me iig mooier :)
- De poll direct tonen in de layout ...
punt 1:
Hier heb je gelijk in, dit hoort wel zo te zijn, maar dat moet ik nog ff maken.
punt 2:
Ik zal dat eens proberen, staat mischien wel leuk.
punt 3:
Ja, zat ik ook al aan te denken, ik zat even op een andere monitor en dat kleurverschil ziet er niet uit!
punt 4:
Zal ik ook proberen, als de poll er is.
Bedankt voor je reactie!