site cookies wijzigen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »
Honore Van Zerk

Honore Van Zerk

16/10/2019 16:25:19
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik vroeg me af of en hoe het mogelijk is om parameters toe te voegen aan een url op je lokale pc. In mijn geval gaat het om de site van marktplaats. Voorheen onthield de site dat je het browsen van advertenties bv 100 advertenties per pagina wilde bekijken ipv de standaard 30. Maar nu "onthoud" de site deze instelling niet meer.

Ik vraag me dus af hoe ik dat op mijn lokale pc(of op de router) wel kan laten gebeuren.

voorbeeld marktplaats url zoals die nu binnenkomt via chrome:
- computers-en-software/monitoren-en-beeldschermen/

standaard toevoeging/parameters die ik aan de automatisch aan elke marktplaats url zou willen toevoegen:
- #view:gallery-view|limit:100

Dus een scriptje als cookie of in de windowshostfile of elders zou hiervan elke keer moeten maken:
- computers-en-software/monitoren-en-beeldschermen/#view:gallery-view|limit:100

Ik weet niet welke manieren hiervoor allemaal zijn en laat me graag door jullie adviseren, alvast bedankt

grt,
Honore

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 13:17:32

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2019 16:43:13
Quote Anchor link
Het kan zijn dat ze hun programmacode hebben aangepast, en dat het daardoor niet meer werkt. Ik denk dat je dit beter aan Marktplaats voor kan leggen.

Honore Van Zerk

Honore Van Zerk

16/10/2019 17:30:03
Quote Anchor link
Dank je Ariën... dat had ik al gedaan, maar marktplaats antwoord altijd hetzelfde... we zijn er mee bezig(jaar+)..

los daarvan was ik sowieso geïnteresseerd in hoe en of het werkt...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2019 17:32:33
Quote Anchor link
Dat kom je niet zomaar te weten. Die code is alleen bij Marktplaats bekend.

Honore Van Zerk

Honore Van Zerk

16/10/2019 17:41:37
Quote Anchor link
Ik was ook niet geïnteresseerd in de code van marktplaats zelf... ik was benieuwd of ik een url lokaal kan "redirecten" met toegevoegde parameters.. Ik weet dat je via windows hostfile urls kunt redirecten, maar zou niet weten hoe ik dat kan doen met toegevoegde parameters

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2019 17:48:40
Quote Anchor link
Dan moet je toch weten hoe je die code van Marktplaats moet beïnvloeden.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

16/10/2019 18:00:46
Quote Anchor link
Als marktplaats dit niet standaard aanbiedt wordt dit lastig. Als zij deze functionaliteit hebben verwijderd dan werkt deze simpelweg niet meer.

Wel zou ik mij kunnen voorstellen dat ze ondertussen een webservice of feed hebben om op deze manier informatie te serveren. Maar misschien is dat een betaalde dienst. Het is per slot van rekening in zekere zin strategische informatie.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2019 18:05:37
Quote Anchor link
Voor zover ik weet is de API betaald, en puur bedoeld voor invoeren van data.

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

16/10/2019 18:45:33
Quote Anchor link
Je zou een plugin kunnen maken voor de browser die je gebruikt, die alle marktplaats pagina's af scant naar dat soort linkjes, en dan de toevoeging maakt.

Of je maakt een marktplaats proxy (via een server dus) en maakt de aanpassingen terwijl je de HTML vanuit Marktplaats doorsluist.

Die 1e is (mijns inziens) het "eenvoudigst" te realiseren (tussen aanhalingstekens; alles is relatief). Die 2e oplossing maakt dat het op alle devices en alle browsers werkt (dus ook op je mobiel waar je vaak niet ze eenvoudig een plugin kunt installeren).

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

16/10/2019 19:06:09
Quote Anchor link
Interessant is natuurlijk waarom ze hier ooit van afgestapt zijn als ze dit wel hadden. Je zou misschien eens kunnen informeren bij klantenservice, of het in de ideeënbus doen.

Aan de andere kant.

Waar heb je deze paginering precies voor nodig? Waarom/wanneer mis je deze?

Honore Van Zerk

Honore Van Zerk

16/10/2019 19:24:44
Quote Anchor link
Dank allen voor jullie reacties. Het ging me niet zozeer om marktplaats. In die zin is de code van marktplaats ook compleet niet relevant. Het gaat/ging me meer om of ik uberhaupt op lokaal niveau iets kon doen met een url. Nogmaals, in windows hostfile kun je bv een domein blocken door bv (127.0.0.1 www.voorbeeldsite.com) toe te voegen. Of een redirect (99.86.115.113 www.ad.nl).. iemand die op mijn pc ad.nl intikt gaat automatisch door naar nu.nl..

En ik neem aan dat hiervoor nog andere opties mogelijk zijn. Maar nergens kan ik vinden hoe je dan ook nog extra parameters aan de url kunt toevoegen. De parameters in het geval van marktplaats (#view:gallery-view|limit:100) zie je achter de url van marktplaats verschijnen als je die keuzes maakt. Ik neem aan dat ze die voorkeuren voorheen in je marktplaats cookies opsloegen. Ik weet ook niet of ik bv die marktplaats cookies op mijn pc kan vinden/aanpassen..

Dus voor het gemak..vergeet even dat het om marktplaats gaat en dan is de vraag simpel.. kan ik een binnenkomende url op lokaal niveau nog aanpassen voordat hij definitief door mijn browser gerenderd wordt..

alvast bedankt voor de moeite

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.