site "een dynamische site maken"

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Happie

happie

12/04/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Deze site heb ik gemaakt voor de beginnende php-er. Ik wilde alle starterslinks op een pagina bij elkaar voorzien van kort commentaar. Alleen zie ik niet zo veel bezoekers, wat zou ik kunnen verbeteren stuur eens een mailtje. adres van de site http://www.php-punt.ondersteunt.nl

PHP hulp

PHP hulp

06/01/2025 06:16:38

DaeDaluz

DaeDaluz

12/04/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Eeuhmz, je site werkt niet zo goed in firefox, en er is weinig contrast op de pagina, waardoor het allemaal maar een beetje saai wordt.

En verder kan een goeie page ranking op google wel helpen, en topics zoals dit natuurlijk ^^

Happie

happie

12/04/2006 20:08:00
Quote Anchor link
bedankt voor je e-mailtje, ik heb de site gemaakt in dreamweaver. hoe kan ik er voor zorgen dat hij ook in firefox goed werkt. Dat saaie zit wat in misschien dat ik hem als ik tijd heb opleuk. Heeven

Red Crew

Red Crew

12/04/2006 20:35:00
Quote Anchor link
De letters moeten veel donkerder

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

12/04/2006 20:43:00
Quote Anchor link
beetje te druk voor mij

beperk het aantal tekst en gebruik het alleen met een goede omheining erom heen zo blijft het overzichtelijker

GR. mebus!

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

12/04/2006 20:59:00
Quote Anchor link
mebus:
beetje te druk voor mij

beperk het aantal tekst en gebruik het alleen met een goede omheining erom heen zo blijft het overzichtelijker

GR. mebus!

omheining ? Een hekje om je index?

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

12/04/2006 21:04:00
Quote Anchor link
Voor de rest over je site:
Je ziet niet in een oogopslag wat je wil zien.
De letters zijn bijna niet te lezen.
Onderaan je site kloppen je tabellen niet zie maar eens hier:
Afbeelding

12/04/2006 21:08:00
Quote Anchor link
niet firefox proef, ik kan een kilo meter naar beneden scrollen, weinig contrast

Happie

happie

13/04/2006 07:14:00
Quote Anchor link
Bedankt voor alle reacties ik ga de pagina als ik tijd heb drastisch veranderen. Alleen heb ik geen idee hoe ik mijn pagina die ik heb gemaakt in dreamweaver Firefoxproof moet maken. Wie weet de oplossing voor dit probleem. Heeven

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/04/2006 08:06:00
Quote Anchor link
je site staat op HET-NET... zorg eens voor een betere server... dat ziet er niet uit die pagina als eenb estand niet is gevonden...

Wout van der Burg

Wout van der Burg

13/04/2006 08:56:00
Quote Anchor link
vind de kleuren wat eentonig en het lettertype ; times new roman, vind ik totaal niet mooi

maja das mijn mening.. :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

13/04/2006 09:04:00
Quote Anchor link
http://www.php-punt.ondersteunt.nl

Als je met ondersteund een voltooid deelwoord bedoelt, moet het met een 'd', dus "ondersteund".

Als je tegenwoordige tijd bedoelt, moet het inderdaad met een 't'.

ArendJan

ArendJan

13/04/2006 17:59:00
Quote Anchor link
In een woord : lelijk (sorry)

Happie

happie

17/04/2006 18:28:00
Quote Anchor link
Naar aanleiding van de reacties heb ik wat aanpassingen gedaan nog bedankt voor de tips.
In Firefox moet ik mij nog verdiepen en misschien installeer ik het wel. Nog even voor ArendJan met zijn opmerking "lelijk" , wat de een mooi vindt vindt de ander lelijk, dat is heel subjectief. Je kunt beter iets melden wat ter verbetering vatbaar is daar heb ik wat aan een je laat zien dat jij kennis van zaken hebt.
heeven

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.