Site plotseling niet meer bereikbaar!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »
Victor-Jan Goemans

Victor-Jan Goemans

18/04/2011 11:12:56
Quote Anchor link
Allereerst een kleine schets van mijn site: het betreft een site gehost via sohosted, op een eigen domeinnaam 'www.skylinereviews.com', met Wordpress software in combinatie met phpBB software, aan elkaar gelinkt via WP-United software.

Gisteren was ik gewoon door het forum aan het browsen, en plots krijg ik een error. Eerst nog via de error module van phpBB. Ik schenk er niet te veel aandacht aan en klik weg naar de hoofdpagina, en daar krijg ik plots een wit scherm met (dezelfde) error. Er stond dat de database niet meer beschrijfbaar was... hoewel er aan die database niets meer veranderd was. Na nog een paar keer te herladen, kreeg ik gewoon telkens een wit scherm. Ook op het forum. Dus heb ik maar snel alle files vervangen door een back-up, en dan merkte ik op een gegeven moment dat het forum het weer deed (de main page niet) maar als de back-up er dan volledig opstond, was alles weer weg.

Ik hoop dat ik hier zeer snel hulp voor kan krijgen, aangezien dit uiteraard zeer nefast is voor de site.

Bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 16:06:37

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/04/2011 11:18:22
Quote Anchor link
Ga eens na of je index-bestanden niet zijn aangepast.

Zo niet, dan zou ik even met je hosting contact opnemen.

Victor-Jan Goemans

Victor-Jan Goemans

18/04/2011 11:40:08
Quote Anchor link
Ik heb alles, dus ook de index-bestanden, opnieuw geüpload vanuit een back-up. Ik zal inderdaad even mailen met sohosted. Bedankt voor de reactie.

18/04/2011 11:48:41
Quote Anchor link
Er gaat inderdaad iets best wel mis, je stuurt nu alleen:

<!--
phpBB <-> WordPress integration by John Wells, (c) 2006-2010 www.wp-united.com
-->

Victor-Jan Goemans

Victor-Jan Goemans

18/04/2011 14:01:51
Quote Anchor link
Inderdaad, maar index.php is nochtans waar het zou moeten zijn! Ik heb echt geen idee wat er mis is...

TJVB tvb

TJVB tvb

18/04/2011 14:14:13
Quote Anchor link
zet error reporting eens aan via .htacces

Victor-Jan Goemans

Victor-Jan Goemans

18/04/2011 17:03:30
Quote Anchor link
@TJVB: die staat wel degelijk aan, het probleem is dat hij gewoon een lege pagina terugstuurde (buiten die <!-- comment --> dan). Nu, wat ik heb gedaan is alles in wwwroot verwijderd, en een oude back-up ge-upload. Nu krijg ik echter de volgende error op de mainpage (het forum werkt wel weer):

Warning: require(c:/domains/skylinereviews.com/wwwroot/wp-includes/version.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in C:\domains\skylinereviews.com\wwwroot\forum\wp-united\wp-integration-class.php on line 306

Warning: require(c:/domains/skylinereviews.com/wwwroot/wp-includes/version.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in C:\domains\skylinereviews.com\wwwroot\forum\wp-united\wp-integration-class.php on line 306

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'c:/domains/skylinereviews.com/wwwroot/wp-includes/version.php' (include_path='.;/PHP5/pear') in C:\domains\skylinereviews.com\wwwroot\forum\wp-united\wp-integration-class.php on line 306

Toevoeging op 18/04/2011 17:37:36:

Ik heb een nog oudere backup erop gegooid en nu doet hij het. Bedankt voor de hulp!

Write Down

Write Down

18/04/2011 17:41:21
Quote Anchor link
Het staat er toch, er ontbreken bestanden.

Verder lijkt die host gewoon te stinken. Op hun site staat dat ze ermee ophouden. En men gebruikt windowsserver(s).

TJVB tvb

TJVB tvb

18/04/2011 17:47:42
Quote Anchor link
Waar staat dat ze er mee op houden? En windows servers zijn niet pertinent verkeerd. (ASP.net op andere servers dan Windows Servers lijkt me zelf nogal lastig)

Oftewel waaruit concludeer je dat die host stinkt? Ik ken ze alleen van naam maar zomaar een bedrijf zwart maken vindt nogal laag bij de grond.

Arjan -

Arjan -

18/04/2011 18:17:05
Quote Anchor link
Write Down op 18/04/2011 17:41:21:
Het staat er toch, er ontbreken bestanden.

Verder lijkt die host gewoon te stinken. Op hun site staat dat ze ermee ophouden. En men gebruikt windowsserver(s).

Ik heb super veel ervaring met Sohosted en ik kan je verzekeren; het is een absolute aanrader! Snel, betrouwbaar en een zeer klantvriendelijke service!

Zie ook: http://www.ispgids.com/ervaringen/sohosted
Gewijzigd op 18/04/2011 18:17:56 door Arjan -

- SanThe -

- SanThe -

18/04/2011 19:31:24
Quote Anchor link
Arjan - op 18/04/2011 18:17:05:
het is een absolute aanrader!

Alleen jammer genoeg klopt hun dns niet.

Bram Boos

Bram Boos

18/04/2011 19:37:11
Quote Anchor link
Ontopic guys!

Hosts bespreken doe je maar ergens anders!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.