Site review - paarden
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Nouja, als je betalende klant er tevreden mee kan zijn hoef je niet bijzonder innovatief te zijn. Concentreer je je op webdevelopment of op webdesign? Wellicht kun je de wat doen met verdere aankleding, het opvullen van de vlakken. Je stijl is wat minimalistisch te noemen, je zou dus leuke dingen kunnen doen met Fonts en Typography. Wellicht een lichte gradient op de achtergrond, maakt het ook wel fris! Borders kunnen heel modern zijn, maar je maakt (naar mijn mening) wat teveel gebruik van borders, teveel harde hoeken en strakke lijnen... Het ziet er op zich vrij rustig en kalm uit.
Maak eens wat nieuws..
laat ik even creatief zijn.. over 5 minuutjes hier een compleet andere website OK?
Maar goed.. over mogelijkheden gesproken.. ( kleur gebruik enz. daar gelaten trouwens .. )
http://www.merijnvenema.nl/rotzooi/paardenstal.png
maar jij gebruikt ook photoshop of niet?
ik heb alleen FireWorkd 8...
maar goed.. dan neem je toch ook PS? het werkt erg makkelijk en je kunt er snel iets mee maken. Heb je dat artikel er al bij gepakt? begin anders eens te lezen vanaf pagina`s 21 tot 25.
@Merijn, niet verkeerd voor 5 minuten werk...
trouwens het kostte 6 minuten .. maar dat daar gelaten
en waar slaat de €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ 849.00 op?
word het hoog tijd dat ik dus photoshop regel voor mijn mac..
adobe design premium CS3 te downen. Hier komt binnenkort namelijk een v4 vanuit. dus dont bother to buy. yet..
Hey Merijn, ben je altijd zo snel met grafische opdrachten?
nee hoor.. dit is snel in elkaar gezet. Als het voor mezelf of een klant is, dan denk ik eerst 3 keer na voor ik uberhaupt achter de pc zou gaan zitten. Maar op zich kan het wel snel hoor :)
@Merijn: Ze hebben een goede thinking of alleen zoals je zelf zegt je steekt er geen tijd in en dat zie je wel ;), afwerking en iets nieuwer. Zo maakte ik men eerste ook :D
Word lekker duur.....
heb de rest van de progs wel...
Macromedia Contribute 3
Macromedia Dreamweaver 8
Macromedia Extension Manager
Macromedia Fireworks 8
trail heb ik al een keer gehad...