Site review - paarden
Alhoewel ... met Gimp kom je ook een eind hoor .. tis alleen niet mijn programma.
en @wouter: Natuurlijk steek ik veel meer tijd in de afwerking (normaal dan) hier alleen ter illustratie dat je heel makkelijk een ontwerp kunt maken als je maar een beetje logisch nadenkt. En out-of-the-box denkt.
hier nog wel expres voor een donkere en lichte variant gekozen trouwens ;)
moet er weer eens om 5:30 uit.....
Gimp ben ik nu aan het zoeken en downloaden....
gewonden > gedownload > afwachten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
ok succes. heb je ook even toegevoegd op msn. moet je wel accepteren
zie pm.
Photoshop... *KRAAK KRAAK*
???
Jens
mod edit:
nee dit mag dus niet, sterker nog, merken wij dat dit vaker gebeurd, dan mag phphulp dit doorspelen naar officiele instanties. Zie onderste punt in de faq
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens V
helaas heb een mac....
Je hebt nog een pm. :)
Geeft gelijk dat ik hem moet kopen....
In princiepe mag je die downloads alleen gebruiken als je de installatie CD niet meer kan vinden, en een eigen serial heb. Aangezien jij "klanten" heb, zou ik het inderdaad maar gewoon kopen :) Illegale praktijken als je een bedrijf(je) heb is natuurlijk niet al te slim ;)
oke bedankt Chris.
Was het voor thuis zou ik het ook doen :P
mvg Joost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
Voordeel voor Loran is natuurlijk dat hij geen bedrijf heeft ;) En geen KvK, BTW-nummer.. Z'n ouders zijn verantwoordelijk voor zijn daden op het internet. Dus als hij copyright schend, zijn zijn ouders de sjaak en niet hij ;)
Wel lullig
Ik hoop dat je snapt dak een grapje maak ? ^^
Joost.
je kunt ze trouwens heel goedkoop krijgen bedenk ik mij net. Via selexys en slim.nl websites. Er was nog een maar daar kom ik zo niet meer op.. Best slecht want daar heb ik ooit mijn cs2 pakket vandaan. Gelukkig dat er op school nu corp. codes en serials beschikbaar zijn. Scheelt een boel centjes