Site review: pholeron.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

22/02/2007 15:36:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nieuwe site..
De site moet functioneren als een soort van persoonlijke 'knowledgebase'.. maar ook iets waarnaar ik anderen kan door verwijzen als dat moet..

Ook heb ik een aantal lopende projecten die ik later via de site wil demonstreren en ondersteunen e.d.

M'n eerste opzet lijkt momenteel op iets als een weblog.. (alleen de index bestaat momenteel, dus klikken heeft nu nog weinig zin).

Straks krijgen delen van de website een eigen kleurtje (is de bedoeling althans). Standaard zie je nu de versie in 'donker geel', maar word straks ook uitgebreid met groene, blauwe, en rode tinten.. 't is dus belangrijk dat de rest van de site redelijk 'neutraal' blijft om straks ook bij andere kleuren te kunnen passen (vandaar veel zwart/wit/grijs).

Wat ik zelf mis is iets als een logo voor m'n site.. maar ik ben compleet niet handig met programma's als photoshop.. dus is tevens m'n vraag of hier misschien mensen zitten die zich (als ze dit lezen) genoeg vervelen om iets simpels voor mij te willen maken.. (a)

liefste iets dat ook te gebruiken is met de verschillende tinten.. dus neutrale kleuren, of zo dat ik transparante 'pixels' in de afbeelding de 'tint' van de huidige pagina kan geven (je snapt vast wat ik bedoel).

Martijn/Pholeron

Edit:
Linkje: http://www.pholeron.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 15:05:09

Aaa Trump

aaa Trump

22/02/2007 15:42:00
Quote Anchor link
Strak, overzichtelijk

Maar ik zal zoeken en login omdraaien, of login boven zoeken.

Voor de rest erg leuk!

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

22/02/2007 15:44:00
Quote Anchor link
Hij is niet valid hoor je website...

W W

W W

22/02/2007 16:09:00
Quote Anchor link
Zeer mooie en strakke website! Maar als het een persoonlijke website is hoef je login niet echt opvallend te hebben. en is zoeken juist belangerijker.
Daarom vind ik de volgorde ook gewoon goed!

@mebus, ik krijg toch echt wel een melding dat hij valid is.

PHP hulp

PHP hulp

22/02/2007 16:23:00
Quote Anchor link
Ik heb vlug wat gemaakt, simpel maar misschien vind je het wat. Als dat het geval is zal ik je de psd sturen zodat je ermee kan doen wat je wilt :)

Afbeelding

PS. Eerlijk zeggen als je het niks vind ;)

Edit: Niet letten op de lelijke donkere oranje kleur, ik moet denk ik eens wat aan gaan passen aan mijn .jpg instellingen met photoshop.

2e Edit: Ik heb eventjes de lijn wat smoother gemaakt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp

22/02/2007 16:31:00
Quote Anchor link
Ziet er lekker simpel uit. Alles goed en duidelijk leesbaar. Eigenlijk niks om aan te merken.
Alleen die inlog velden - wat is het nut?

ArendJan

ArendJan

22/02/2007 17:16:00
Quote Anchor link
Ik vind de kleuren wat te flets, layout voldoet zeker als de inhoud goed is.

Simon Blok

Simon Blok

22/02/2007 17:22:00
Quote Anchor link
Ben het met ArendJan eens dat de kleuren wat flets zijn, de oplossing is misschien om de kopjes, rechts, een wat fellere kleur te geven.
Verder ziet het er goed uit, lekker simpel!

Bart van der veen

bart van der veen

22/02/2007 17:24:00
Quote Anchor link
je mist een header, of in iedergeval een vorm van conformatie dat mensen goed zitten, en dat ze weten waar ze zitten.

Simon Blok

Simon Blok

22/02/2007 17:27:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 22.02.2007 17:24:
je mist een header, of in iedergeval een vorm van conformatie dat mensen goed zitten, en dat ze weten waar ze zitten.
Daarom is Pholeron denk ik ook op zoek naar een logo.

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

23/02/2007 15:31:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie input..

@Lotte
Wow, super gaaf gemaakt lotte :) Kijk, daar kan ik dus nooit tegen op hé.. maar euhm, ik heb um ff op m'n site gezet en ik vind um niet bij het geheel passen.. Heb je daar miss. ideeen over/voor/whatever?

@Mebus
ik heb nog ff gekeken naar de HTML validatie maar bij mij zegt ie netjes dat ie prima is.. dus nu ben ik erg benieuwd waarom ie bij jou zegt van niet..

@Saimen
Je geeft aan de kopjes rechts een andere kleur te geven.. heb je een suggestie in voor een kleur.. of iets anders??

Luke Banning

Luke Banning

23/02/2007 15:37:00
Quote Anchor link
Je hebt in een linkje van je staat target="_new" dit moet denk ik zijn target="_blank"

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

23/02/2007 15:42:00
Quote Anchor link
Ik had ergens gelezen dat _new de nieuwe standaard is voor een nieuw venster i.p.v. _blank.. Daarom hanteer ik dat..

Note: Bij een onbekende (frame/venster)naam in de target is het default gedrag een nieuw venster.. dus opzich gaat het zowiezio altijd goed!

PHP Newbie

PHP Newbie

23/02/2007 15:54:00
Quote Anchor link
De site gebruikt iets meer dan de helft van mijn scherm, zonde!

dit ziet er ook leuk uit :-p

De header is van k* kwaliteit, misschien moet je er even een PNG'tje van maken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2007 16:08:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 23.02.2007 15:54:
dit ziet er ook leuk uit :-p

Oeps! Je kunt je eigen stylesheet inladen. Ik heb er ook een paar van mij getest. FF een array aanmaken met geldige namen ;-)

PHP hulp

PHP hulp

23/02/2007 16:49:00
Quote Anchor link
Pholeron schreef op 23.02.2007 15:31:

@Lotte
Wow, super gaaf gemaakt lotte :) Kijk, daar kan ik dus nooit tegen op hé.. maar euhm, ik heb um ff op m'n site gezet en ik vind um niet bij het geheel passen.. Heb je daar miss. ideeen over/voor/whatever?

Hij moet zowiezo van beter kwaliteit zijn denk ik. (zoals luuk al zei: png-tje van maken) dat kan ik zo regelen. Ik hoop dat de kleur dan wel klopt, want die is nu veel te donker. Eigenlijk was hij lichter :). Ik zal daar vanavond ofso wel eventjes naar kijken. Nu zit ik achter de verkeerde computer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp

Danny K

Danny K

23/02/2007 16:54:00
Quote Anchor link
Je kan kiezen welke stylesheet hij moet kiezen..
Moet je voor de gein eens wat anders invullen dan de stylesheet...
Hij slikt alles..
Ik heb zelfs de css van me eigen site ingevuld en dat werkte..
/etc/passwd is ook te benaderen....
Ik zou er toch nog maar even naar kijken hoor...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny K

PHP Newbie

PHP Newbie

23/02/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Lotte schreef op 23.02.2007 16:49:
Pholeron schreef op 23.02.2007 15:31:

@Lotte

Hij moet zowiezo van beter kwaliteit zijn denk ik. (zoals luke Luuk al zei: png-tje van maken) dat kan ik zo regelen. Ik hoop dat de kleur dan wel klopt, want die is nu veel te donker. Eigenlijk was hij lichter :). Ik zal daar vanavond ofso wel eventjes naar kijken. Nu zit ik achter de verkeerde computer.

Verder zou ik die stylesheet gewoon in een sessie zetten, heeft 3 voordelen:

1. je hebt hem niet steeds in je adresbalk staan, dat is lelijk
2. Je hoeft het niet steeds mee te geven met een link
3. Hij is niet zo gemakkelijk aan te passen

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

25/02/2007 10:58:00
Quote Anchor link
Hey lieve PHP'ers :)

Het klopt dat je ook externe css files nu kunt toevoegen.. de reden dat ik het nu ff zo heb opgezet, is zodat ik jullie kon laten zien wat ik bedoelde met verschillende 'smaakjes/kleuren/enz' voor de verschillende onderdelen op de site (n.a.v. dat de gele kleur niet dor iedereen gewaardeerd werd :P)

Natuurlijk wordt straks de css file niet via een get variabele in de URL bepaald. Dit voorbeeld was immers alleen bedoeld voor het grafische aspect van de site :P

Marvin S

Marvin S

25/02/2007 11:06:00
Quote Anchor link
robin schreef op 22.02.2007 15:42:
Maar ik zal zoeken en login omdraaien, of login boven zoeken.

ben ik het niet helemaal mee eens..
ik denk dat martijn de enige is die in hoeft te kunnen loggen
aangezien er geen register mogelijkheden zijn..

dus dan is het inloggen zelfs niet nodig op de index
en zou ik helemaal onderin bij
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2006 - 2007 Pholeron | disclaimer | [email protected]

een login linkje plaatsen

verder een strak design..
overzichtelijk en goeie kleuren keuze
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

25/02/2007 11:46:00
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie site, maar misschien is het handig om de site te centreren voor gebruikers met een hoge resolutie, top gedaan(Y)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.