Site review: pholeron.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

22/02/2007 15:36:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nieuwe site..
De site moet functioneren als een soort van persoonlijke 'knowledgebase'.. maar ook iets waarnaar ik anderen kan door verwijzen als dat moet..

Ook heb ik een aantal lopende projecten die ik later via de site wil demonstreren en ondersteunen e.d.

M'n eerste opzet lijkt momenteel op iets als een weblog.. (alleen de index bestaat momenteel, dus klikken heeft nu nog weinig zin).

Straks krijgen delen van de website een eigen kleurtje (is de bedoeling althans). Standaard zie je nu de versie in 'donker geel', maar word straks ook uitgebreid met groene, blauwe, en rode tinten.. 't is dus belangrijk dat de rest van de site redelijk 'neutraal' blijft om straks ook bij andere kleuren te kunnen passen (vandaar veel zwart/wit/grijs).

Wat ik zelf mis is iets als een logo voor m'n site.. maar ik ben compleet niet handig met programma's als photoshop.. dus is tevens m'n vraag of hier misschien mensen zitten die zich (als ze dit lezen) genoeg vervelen om iets simpels voor mij te willen maken.. (a)

liefste iets dat ook te gebruiken is met de verschillende tinten.. dus neutrale kleuren, of zo dat ik transparante 'pixels' in de afbeelding de 'tint' van de huidige pagina kan geven (je snapt vast wat ik bedoel).

Martijn/Pholeron

Edit:
Linkje: http://www.pholeron.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 18:35:00

Aaa Trump

aaa Trump

22/02/2007 15:42:00
Quote Anchor link
Strak, overzichtelijk

Maar ik zal zoeken en login omdraaien, of login boven zoeken.

Voor de rest erg leuk!

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

22/02/2007 15:44:00
Quote Anchor link
Hij is niet valid hoor je website...

W W

W W

22/02/2007 16:09:00
Quote Anchor link
Zeer mooie en strakke website! Maar als het een persoonlijke website is hoef je login niet echt opvallend te hebben. en is zoeken juist belangerijker.
Daarom vind ik de volgorde ook gewoon goed!

@mebus, ik krijg toch echt wel een melding dat hij valid is.

PHP hulp

PHP hulp

22/02/2007 16:23:00
Quote Anchor link
Ik heb vlug wat gemaakt, simpel maar misschien vind je het wat. Als dat het geval is zal ik je de psd sturen zodat je ermee kan doen wat je wilt :)

Afbeelding

PS. Eerlijk zeggen als je het niks vind ;)

Edit: Niet letten op de lelijke donkere oranje kleur, ik moet denk ik eens wat aan gaan passen aan mijn .jpg instellingen met photoshop.

2e Edit: Ik heb eventjes de lijn wat smoother gemaakt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp

22/02/2007 16:31:00
Quote Anchor link
Ziet er lekker simpel uit. Alles goed en duidelijk leesbaar. Eigenlijk niks om aan te merken.
Alleen die inlog velden - wat is het nut?

ArendJan

ArendJan

22/02/2007 17:16:00
Quote Anchor link
Ik vind de kleuren wat te flets, layout voldoet zeker als de inhoud goed is.

Simon Blok

Simon Blok

22/02/2007 17:22:00
Quote Anchor link
Ben het met ArendJan eens dat de kleuren wat flets zijn, de oplossing is misschien om de kopjes, rechts, een wat fellere kleur te geven.
Verder ziet het er goed uit, lekker simpel!

Bart van der veen

bart van der veen

22/02/2007 17:24:00
Quote Anchor link
je mist een header, of in iedergeval een vorm van conformatie dat mensen goed zitten, en dat ze weten waar ze zitten.

Simon Blok

Simon Blok

22/02/2007 17:27:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 22.02.2007 17:24:
je mist een header, of in iedergeval een vorm van conformatie dat mensen goed zitten, en dat ze weten waar ze zitten.
Daarom is Pholeron denk ik ook op zoek naar een logo.

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

23/02/2007 15:31:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie input..

@Lotte
Wow, super gaaf gemaakt lotte :) Kijk, daar kan ik dus nooit tegen op hé.. maar euhm, ik heb um ff op m'n site gezet en ik vind um niet bij het geheel passen.. Heb je daar miss. ideeen over/voor/whatever?

@Mebus
ik heb nog ff gekeken naar de HTML validatie maar bij mij zegt ie netjes dat ie prima is.. dus nu ben ik erg benieuwd waarom ie bij jou zegt van niet..

@Saimen
Je geeft aan de kopjes rechts een andere kleur te geven.. heb je een suggestie in voor een kleur.. of iets anders??

Luke Banning

Luke Banning

23/02/2007 15:37:00
Quote Anchor link
Je hebt in een linkje van je staat target="_new" dit moet denk ik zijn target="_blank"

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

23/02/2007 15:42:00
Quote Anchor link
Ik had ergens gelezen dat _new de nieuwe standaard is voor een nieuw venster i.p.v. _blank.. Daarom hanteer ik dat..

Note: Bij een onbekende (frame/venster)naam in de target is het default gedrag een nieuw venster.. dus opzich gaat het zowiezio altijd goed!

PHP Newbie

PHP Newbie

23/02/2007 15:54:00
Quote Anchor link
De site gebruikt iets meer dan de helft van mijn scherm, zonde!

dit ziet er ook leuk uit :-p

De header is van k* kwaliteit, misschien moet je er even een PNG'tje van maken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2007 16:08:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 23.02.2007 15:54:
dit ziet er ook leuk uit :-p

Oeps! Je kunt je eigen stylesheet inladen. Ik heb er ook een paar van mij getest. FF een array aanmaken met geldige namen ;-)

PHP hulp

PHP hulp

23/02/2007 16:49:00
Quote Anchor link
Pholeron schreef op 23.02.2007 15:31:

@Lotte
Wow, super gaaf gemaakt lotte :) Kijk, daar kan ik dus nooit tegen op hé.. maar euhm, ik heb um ff op m'n site gezet en ik vind um niet bij het geheel passen.. Heb je daar miss. ideeen over/voor/whatever?

Hij moet zowiezo van beter kwaliteit zijn denk ik. (zoals luuk al zei: png-tje van maken) dat kan ik zo regelen. Ik hoop dat de kleur dan wel klopt, want die is nu veel te donker. Eigenlijk was hij lichter :). Ik zal daar vanavond ofso wel eventjes naar kijken. Nu zit ik achter de verkeerde computer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP hulp

Danny K

Danny K

23/02/2007 16:54:00
Quote Anchor link
Je kan kiezen welke stylesheet hij moet kiezen..
Moet je voor de gein eens wat anders invullen dan de stylesheet...
Hij slikt alles..
Ik heb zelfs de css van me eigen site ingevuld en dat werkte..
/etc/passwd is ook te benaderen....
Ik zou er toch nog maar even naar kijken hoor...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny K

PHP Newbie

PHP Newbie

23/02/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Lotte schreef op 23.02.2007 16:49:
Pholeron schreef op 23.02.2007 15:31:

@Lotte

Hij moet zowiezo van beter kwaliteit zijn denk ik. (zoals luke Luuk al zei: png-tje van maken) dat kan ik zo regelen. Ik hoop dat de kleur dan wel klopt, want die is nu veel te donker. Eigenlijk was hij lichter :). Ik zal daar vanavond ofso wel eventjes naar kijken. Nu zit ik achter de verkeerde computer.

Verder zou ik die stylesheet gewoon in een sessie zetten, heeft 3 voordelen:

1. je hebt hem niet steeds in je adresbalk staan, dat is lelijk
2. Je hoeft het niet steeds mee te geven met een link
3. Hij is niet zo gemakkelijk aan te passen

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

25/02/2007 10:58:00
Quote Anchor link
Hey lieve PHP'ers :)

Het klopt dat je ook externe css files nu kunt toevoegen.. de reden dat ik het nu ff zo heb opgezet, is zodat ik jullie kon laten zien wat ik bedoelde met verschillende 'smaakjes/kleuren/enz' voor de verschillende onderdelen op de site (n.a.v. dat de gele kleur niet dor iedereen gewaardeerd werd :P)

Natuurlijk wordt straks de css file niet via een get variabele in de URL bepaald. Dit voorbeeld was immers alleen bedoeld voor het grafische aspect van de site :P

Marvin S

Marvin S

25/02/2007 11:06:00
Quote Anchor link
robin schreef op 22.02.2007 15:42:
Maar ik zal zoeken en login omdraaien, of login boven zoeken.

ben ik het niet helemaal mee eens..
ik denk dat martijn de enige is die in hoeft te kunnen loggen
aangezien er geen register mogelijkheden zijn..

dus dan is het inloggen zelfs niet nodig op de index
en zou ik helemaal onderin bij
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2006 - 2007 Pholeron | disclaimer | [email protected]

een login linkje plaatsen

verder een strak design..
overzichtelijk en goeie kleuren keuze
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

25/02/2007 11:46:00
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie site, maar misschien is het handig om de site te centreren voor gebruikers met een hoge resolutie, top gedaan(Y)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.