Site review portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2010 23:23:08
Quote Anchor link
Ha PHP'ers.

Ik heb enige tijd mijn website offline gehad en heb nu gekozen voor een geheel nieuwe look en dit is het resultaat:

Silverr.nl

Ben erg benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!

Thomas

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:16:22

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

21/05/2010 14:36:11
Quote Anchor link
Weinig feedback tot dusver.. ;-)

- Ricardo -

- Ricardo -

21/05/2010 14:51:05
Quote Anchor link
Ik vind hem netjes, alleen waar slaat dat laad ding op in het begin? Is dat om cool te doen ofzo :) Zeer ongebruikersvriendelijk, ik zou wegklikken. Voor de rest een mooie site! Lekker clean, en de pagina wissel is netjes bedacht en uitgevoerd =)
Gewijzigd op 21/05/2010 14:51:32 door - Ricardo -

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

21/05/2010 15:36:39
Quote Anchor link
Bedankt. Het laden is niet voor niks natuurlijk. Het menu werkt pas goed als de site volledig geladen is, vandaar deze javascript built-in die pas weggaat als de site volledig geladen is..

Yea Rupie

Yea Rupie

21/05/2010 15:39:19
Quote Anchor link
Het is wel een mooie website, alleen ben ik van mening dat het wisselen van pagina's niet echt lekker loopt. Heb je hem wel eens bekeken in Opera?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

21/05/2010 15:42:03
Quote Anchor link
Over je menu gesproken. Waarom gebruik maken van   tussen de menu-items? Dat kan goed met CSS. Ook zou ik de ankers anders noemen. Gewoon 'home', 'portfolio', etc. Dan zie je in de URL ook duidelijk waar je heen gaat.

Verder heb je nog meer inline CSS die net zo goed in je style.css zouden kunnen staan.

Wat doe je overigens met die resolutie die in de GET-vars worden meegegeven?

Jelmer -

Jelmer -

21/05/2010 15:47:39
Quote Anchor link
Waarom werkt de navigatie pas wanneer de pagina helemaal geladen is? Komt dat doordat de hoogte van elementen verspringt tijdens het laden? Zo ja, dan zou ik aan de gang gaan met height, en handmatig deze hoogte overal alvast vastzetten. Je content staat dat wel toe.

Ik zou er echt alles aan doen om dat loading ding weg te krijgen. Het maakt je website ontzettend traag. Waarom zou ik moeten wachten op de plaatjes onderaan voordat ik bovenaan mag beginnen met kijken?

edit: je hebt trouwens 2 html pagina's in elkaar staan. Nadat je dat loading ding weg hebt gehaald (want dat moet je er echt serieus uit halen, dat is echt heel onprofessioneel) zou je naar validator.w3.org moeten gaan, en kijken wat er nog allemaal mis is met je HTML. Goeie HTML help onder andere je positie in zoekmachines, laadt je pagina sneller, en lost automatisch vreemde bugs voor je op in verschillende browsers! En dat allemaal dankzij minder code. [/reclame]
Gewijzigd op 21/05/2010 15:52:05 door Jelmer -

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

21/05/2010 15:48:20
Quote Anchor link
@Yea Rupie

Hmm, dit heb ik inderdaad nooit overwogen, ga ik zeker even doen, bedankt.

@Elwin Fratsloos
1)   vond ik de gemakkelijkste oplossing, maar is inderdaad overbodig..
2) Die ankers zouden inderdaad ook aangepast moeten worden, ga ik mee aan de slag.
3) De resolutie gebruik ik om ervoor te zorgen dat je niet 2 pagina's op je scherm ziet staan ;-)

@Jel-mar

Je haalt me de woorden uit de mond. Ook deze neem ik mee, bedankt!
Gewijzigd op 21/05/2010 15:50:59 door Thomas van Broekhoven

John de Kroon

John de Kroon

25/05/2010 17:21:40
Quote Anchor link
Ik zou bij je pagina 'portfolio' meerdere 'subpagina's' maken, in plaats van een stuk leegte.
Verder is er denk ik wel genoeg gezegd over dat loading ding. Dat moet echt weg.

Voor de rest ziet het er goed uit!

Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

27/05/2010 21:55:19
Quote Anchor link
De eerste indruk van de website is belangrijk. Zeker als het een portfolio website betreft.
Bij uw website kan ik beamen dat er een zekere indruk is. Je hebt ook moeite gedaan om iets "uniek" te verwerken in uw portfolio. Dat is goed.

Verder misschien toch een tip in verband met uw e-mailadres waar sommige leden het misschien ook mee eens zullen zijn. Ik zou het e-mailadres gaan vervangen door een contactformulier met een eenvoudige Captcha - Validatiecode.

Zo zul je toch een stukje minder kans maken op geautomatiseerde kwaadwillige spamrobots.
Gewijzigd op 27/05/2010 21:55:52 door Tom Beuckelaere

Chris -

Chris -

27/05/2010 21:59:14
Quote Anchor link
Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar waar zijn die drie redirects in hemelsnaam voor nodig?

Er zit een XSS-injectie in (leuke parameters, maar niet beveiligd!), maar verder ziet het er erg leuk uit!

Jelmer -

Jelmer -

27/05/2010 22:11:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je de content nu al de goeie hoogte heeft voordat alle plaatjes zijn geladen. Nu kan het loading scherm toch wel weg?

Jo colling

jo colling

31/05/2010 20:44:16
Quote Anchor link
Je kan hem niet zien in IE dan moet je als je niks anders hebt gewoon de site niet bekijken ofzo?

Noppes Homeland

Noppes Homeland

31/05/2010 21:16:28
Quote Anchor link
Stap 1 is normaliter een foutloze html opzet te maken, layout op orde te brengen
Stap 2 is de formaliteiten van de javascript aardigheden

Het is dus vrij knap om met z'n chatische html het zo te kunnen presenteren.

chaotisch:
niet overal open tags / end tags
verkeerd genest
geen unieke id's
een DOCTYPE welke op willekeurige plekken te voorschijn komt

Joris van Rijn

Joris van Rijn

12/06/2010 09:23:10
Quote Anchor link
De site is te langzaam (:
In Chrome en Firefox hier, duurt het laden heel lang.
Het ligt niet aan mijn verbinding, ik heb 101,0 Mbps.

Gebruikers klikken dan al snel weg.
Ik had gelezen dat internet gebruikers, na gemiddeld 6 seconde weg klikken, als ze het gene wat ze zoeken niet binnen die tijd vinden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.