Site review riando.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »
Ed

Ed

21/08/2008 21:48:00
Quote Anchor link
[site] http://new.riando.com
[1] Doel van de site is verhuren/verkopen van div vakantie woningen in Suriname. Mijn eerste grote 'opdracht'.
[2] Site volledig opgebouwd. Alleen reserverings bevestiging moet nog gemaakt worden. CSS en Images via subdomains
[3] Registratie / inloggen / reserveren werken allemaal. Alleen de reservering kan nog niet bevestigt worden. Controle op grafisch uiterlijk div webbrowsers.
[4] Commentaar welkom.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 12:18:42

W W

W W

21/08/2008 21:51:00
Quote Anchor link
Waarom de CSS en images via subs?

Vdleije .

vdleije .

21/08/2008 21:51:00
Quote Anchor link
De site oogt rustig en kalm. Het leest makkelijk en het ziet er strak uit.

Ik vind hem mooi!

(Hoewel ik toch de kleur van het lettertype iets donkerder zou maken, (beter leesbaar))
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door vdleije .

Steef

Steef

21/08/2008 22:02:00

Ed

Ed

21/08/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Steef schreef op 21.08.2008 22:02:

plus het werkt heel makkelijk. Je afbeeldingen / css staan op een 'externe' host, en hebben dus een vast locatie, geen map omhoog gedoe. Dat is mijn primaire reden.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

21/08/2008 22:27:00
Quote Anchor link
Ik vind hem ook wel Ok, alleen wel "saai". Het springt er niet echt uit.. Ook zou ik niet meteen zeggen, ohh hier kan ik een huisje huren.. Verder (maar dat is persoonlijk) vind ik het footer gedeelte niet goed. Design by......

Maar nog maals dat is persoonlijk.. Ik zou het gewoon in de code verwerken.

Robert Deiman

Robert Deiman

21/08/2008 22:30:00
Quote Anchor link
Een andere belangrijke tip is toch wel om het menu een soort van "mouseover" effect te geven. Dan is duidelijk welk item je selecteerd en of je ook een item selecteerd. (alleen een handje is daar net te weinig)

CSS-tip:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
a:hover{
  text-decoration:underline;
  }

En inderdaad wat vdleije al aangeeft, het lettertype is een paar tinten te licht, een aantal tinten donkerder zal al beter zijn.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

21/08/2008 22:34:00
Quote Anchor link
Ik had een grote foto van iets uit de omgeving van eht huisje gezet op de index pagina. Dat trek lezers sneller om verder te kijken/klikken. mijn eerste indruk was niet gelijk hier meot ik verder kijken eventueel zou je iets groter Suriname ofzo op de achtergrond kunnen zetten.

Barman V

Barman V

21/08/2008 23:33:00
Quote Anchor link
Ik krijg javascript errors als ik op een hoofdmenu klik

W W

W W

21/08/2008 23:34:00
Quote Anchor link
Notice: Undefined offset: 2 in /home/riando.com/new/page/reservation.php on line 34

Notice: Undefined offset: 1 in /home/riando.com/new/page/reservation.php on line 34

Notice: Undefined offset: 2 in /home/riando.com/new/page/reservation.php on line 36

Notice: Undefined offset: 1 in /home/riando.com/new/page/reservation.php on line 36

Notice: Undefined index: userid in /home/riando.com/new/page/reservation.php on line 49

KrissCross

KrissCross

22/08/2008 12:44:00
Quote Anchor link
Steef schreef op 21.08.2008 22:02:

Images via subdomeinen maakt je site helemaal niet sneller vanwege de maximale aantal connecties van je browser...
Buiten dat krijg je problemen met je Google ranking, dus het is zelfs alleen maar nadelig!

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

22/08/2008 12:52:00
Quote Anchor link
De site oogt kalm en rustig, dat is mooi. Ook de navigatie is logisch.

Toch enkele punten waarmee je rekening moet houden:
1. Meer contrast van de letterkleur met de achtergrond
2. Ik mis een beetje kleur. Zet eens een foto in de tekst erbij.
3. De hover effectjes (zoals SanThe al zei)
4. De site is niet altijd valid..
5. BIj dat formulier krijg ik als ik niets invul en op verzendne druk deze melding: Het veld 'username' is leeg. Dat moet gebruikersnaam zijn. Het is een kleinigheidje maar ook heel weinig werk om eruit te halen.

Succes

Ed

Ed

02/09/2008 17:53:00
Quote Anchor link
Met jullie tips, ben ik verder gegaan.

1. Tekst kleur donkere gezet, nu een beter contrast.
2. Navigatie voorzien van underline bij hover.
3. Validatie is iets wat de (betalende) partij niet nodig vondt.
4. Contact formulier voorzien van error controle.
5. Tekstuele foutjes eruit gehaald.

Bedankt voor al jullie feedback. Ik heb er echt iets aan gehad.

--

--

02/09/2008 18:02:00
Quote Anchor link
Nu alleen nog een sponsortje vinden voor aan de zijkant. ;)

Ed

Ed

02/09/2008 18:07:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 02.09.2008 18:02:
Nu alleen nog een sponsortje vinden voor aan de zijkant. ;)

Moet nog worden aangeleverd.

Bart van der veen

bart van der veen

02/09/2008 18:14:00
Quote Anchor link
[qoute]3. Validatie is iets wat de (betalende) partij niet nodig vondt.[/quote]

en met 53 errors lijkt dat ook nergens voor nodig...

afgezien van dat, mist de site nog wel wat identiteit. Als in logo, kleuren schema, duidelijke header enz...

Jason de Ridder

Jason de Ridder

02/09/2008 18:49:00
Quote Anchor link
Ik vind dit een lachertje, sorry...
In je header staat een super grote spelfout: onroerend goed zijn twee woorden!
De site moet mensen aanspreken die betalen voor een bepaalde dienstverlening. (potentiele) klanten ga je dus niet lastig vallen met ads.
Als laatste waarom maak je de site niet flexibel? Dat is natuurlijk makkelijk te doen met zo'n site..

Niek Weevers

Niek Weevers

02/09/2008 18:54:00
Quote Anchor link
Dit is geen site waar ik verder zou gaan kijken en wat te gaan huren via hier.
Het ziet er niet professioneel genoeg uit.
Wat niet wegneemt dat het ook niet de slechtste layout is, maar het ziet er 'te simpel' uit.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.