site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ilka

Ilka

04/12/2005 23:34:00
Quote Anchor link
hello nou hij is wel een beetje af... nu zou ik wel eens technische comment willen hebben, inhoudelijk is niet nodig om te reageren daar is het mij niet om te doen.

www.mephio.nl

tnx mephio
Gewijzigd op 05/12/2005 08:12:00 door Ilka

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 07:41:06

04/12/2005 23:40:00
Quote Anchor link
-Je hebt geen doctype
-Je middelste content is in FireFox iets te ver naar links

Ilka

Ilka

04/12/2005 23:42:00
Quote Anchor link
ik zou eerlijk gezegt niet weten waar dat doctype voor nodig is, als jij het mij verteld zet ik het erin ;) khad het als overbodige troep eruit gegooit eigenlijk.

Ilka

Ilka

04/12/2005 23:47:00
Quote Anchor link
Ik realiseer mij dat er voor de kijker opzich zo niet zo heel veel aan de hand is, maar dit is eigenlijk een zelf gebouwd cms systeem. er kan worden ingelogt door bestaande gebruikers en kunnen met een simpel tekst vak items plaatsen. er zitten plaatjes gekoppeld aan userid. er zit een mailantwoord systeem in indien er een reaktie is geplaatst. etc.

Ilka

Ilka

04/12/2005 23:50:00
Quote Anchor link
en dat kleine stukje wit in het middelste content.. krijg het niet weg helaas, ben al uuuuuuuuuuren aan het tobben geweest met dat stomme stukkie

05/12/2005 00:19:00
Quote Anchor link
@Ilka: Als je een doctype gebruikt, gaan browsers zoals IE en FireFox niet in Quirks mode en kunnen ze je pagina beter genereren, zodat bugs zoals met die middelste content makkelijker opgelost kunnen worden.

(En er zijn Afbeelding

Ilka

Ilka

05/12/2005 00:22:00
Quote Anchor link
next time, ik snap de hint ;-), oke en wat ik nu dan nog toevoegen om de site niet in kwarkmode te laten draaien?

05/12/2005 00:27:00
Quote Anchor link
Een doctype. Kijk daarvoor op W3Schools, Handleiding HTML of MijnHomepage.
En over die quirksmode ;) is te vinden op google.

Nick Kroon

Nick Kroon

07/12/2005 17:36:00
Quote Anchor link
ik vind hem erg mooi

07/12/2005 21:01:00
Quote Anchor link
Dit roept Tidy: 2 errors / 169 warnings

Tip: Ga de site eens valideren op w3.org en de html-code aanpassen. De site wordt dan sneller en mogelijk ook beter geindexeerd door Google en overige zoekmachines.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/12/2005 21:16:00
Quote Anchor link
Ja, en zet voor de gein dit eens bovenin?

Nog voor de <html> tag.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

Roland Baas

Roland Baas

07/12/2005 21:49:00
Quote Anchor link
Hey, dat idee van die horizontaal bewegende streepjes op de header, heb je dat zelf verzonnen? ik ben namelijk ook ooit zo creatief geweest omdat te verzinnen bij de oude layout van begrenzer.nl.. 't lijkt me heeel leuk als je het misschien daarvan af heb gezien!

kans is klein maar ach ja ik vraag t toch!

Ilka

Ilka

07/12/2005 22:24:00
Quote Anchor link
Ik heb na de allereerste opmerking vanalles geprobeert met die doctype maar dan verziekt mijn lay wel zo vreselijk, met de ene doc type is het in firefox geen gezicht, met de ander in ie, daarom heb ik maar voor deze "gulden middenweg" gekozen.

als iemand mij met dit probleem kan helpen hoor ik dat heel graag!

@roland: Nee ik heb dat niet zelf verzonnen, echter heb ik het ook weer niet van jouw begrenzer afgespiekt, wellicht meerdere inspiratiegolven tegelijkertijd geweest op deze aardbodem... maar niet bij mij..;-)

07/12/2005 22:43:00
Quote Anchor link
Een doctype die de layout verziekt? Dat is nieuw. Waarschijnlijk is je layout 'gewoon' niet correct waardoor deze met een doctype anders wordt weergegeven dan jij verwacht. De fout zit zeker niet in de doctype.

Tip: Maak de layout eerst op voor Firefox en ga dan pas de hacks en trucs voor IE uit de kast halen. Doe het andersom, dan maak je het jezelf wel heel erg moeilijk.

Ilka

Ilka

07/12/2005 22:49:00
Quote Anchor link
nee ik snap wel dat het niet de doctype is die de layout normaal gesproken verziekt. maar aangezien ik zonder doctype begonnen ben is het in mijn geval dus wél zo dat het de "layout verziekt" .

hij is overigens voor firefox het beste daar heb ik wel een correcte doctype voor gevonden, volgens mij is het nu zaak dat ik de *.css maar eens ga nalopen voor de ie buggels ... toch?

07/12/2005 22:55:00
Quote Anchor link
Klopt. Waar je op moet letten, is de iets andere interpretatie van het boxmodel door IE. Google doet wonderen bij dit soort problemen, je bent zeker niet de eerste!

Succes

Ilka

Ilka

07/12/2005 22:56:00
Quote Anchor link
k ben er druk mee bezig ;)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/12/2005 23:01:00
Quote Anchor link
Frank:
Een doctype die de layout verziekt? Dat is nieuw. Waarschijnlijk is je layout 'gewoon' niet correct waardoor deze met een doctype anders wordt weergegeven dan jij verwacht. De fout zit zeker niet in de doctype.

Tip: Maak de layout eerst op voor Firefox en ga dan pas de hacks en trucs voor IE uit de kast halen. Doe het andersom, dan maak je het jezelf wel heel erg moeilijk.

Helemaal eens met Frank. Zo doe ik het ook altijd. Je begint met een doctype dat IE in de strict mode dwingt. Dan behandelt hij in ieder geval het boxmodel correct.

Maar goed, jij hebt nu een bijna complete site, dus nu heb je een stoplap nodig.

Ik zat aan het volgende te denken:

Je hebt nu een image in een td gestopt en aan de rechterkant levert dat een witte streep op.

De linkerkant van die image bevat een stukje dat uniek is, verder herhaalt hij zich qua patroon naar rechts toe. Als je nu een dat linkerkantje "afknipt" met je tekenprogramma. Die zet je gewoon weer in die <td>.

Daarna knip je een stukje ter breedte van (zeg) 16 pixels uit het midden van dat plaatje, en die stel je in als achtergrondplaatje van die td. Als je dat herhalende stukje bgTD.jpg noemt, dan zou je dit moeten doen in je code:

<td style="background: #fff url(bgTD.jpg) center center repeat-x;">

Kun je deze redenering volgen?
Gewijzigd op 07/12/2005 23:03:00 door Jan Koehoorn

Ilka

Ilka

07/12/2005 23:05:00
Quote Anchor link
halleluja.. hier ga ik even over nadenken, geef me eventjes de tijd ;)

Ik snap overigens je principe, ik ga even wat uitproberen. Je bedoelt meen ik de "avatars" die ik gekoppelt heb aan de gebruiker die inlogt?
Gewijzigd op 07/12/2005 23:07:00 door Ilka

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/12/2005 23:11:00
Quote Anchor link
Neenee, ik bedoel dit:

Afbeelding

Ilka

Ilka

07/12/2005 23:14:00
Quote Anchor link
ah dat stukkie wit, dat ik niet wegkreeg :s
de humor.

maar nu snapt ik je :D

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.