site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Frank

frank

20/02/2007 09:20:00
Quote Anchor link
wat vinden jullie van mijn site? Opbouwende kritiek is welkom!!

http://www.frank-raterink.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 10:19:01

GaMer B

GaMer B

20/02/2007 09:30:00
Quote Anchor link
Eerste indruk is: overzichtelijk en orgineel.

Ik weet niet of dat weerspiegelen bij het menu nou zo'n goed idee is, want dat maakt het wat druk ( ik zou het zonder tekst weerspiegelen ).

Verder is de tekst op elke pagina minuscuul, maar daar heb je een heel goede oplossing voor gevonden, namelijk: lettergrootte: A A A. Erg leuk idee, maar het mag wel wat duidelijker aangegeven worden ipv onder de zoekfunctie gepropt. Maar toch even vragen: Waarom heb je het standaard op minuscuul gezet?

Kleine opmerking:
Ideale gegevens Jouw gegevens
Resolutie: > 1024 × 768 >1024×768 (dit is goed)
Browser: Microsoft Internet Explorer Netscape (dit is fout, ik heb FF tenzij je Netscape voor FF aanziet...)

Kortom: erg orginele site.

Arwin  vdv

Arwin vdv

20/02/2007 09:32:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit, alleen vind ik de lettertjes nogal klein, ik kan het bijna niet lezen, ik heb internet explorer 6 en mijn resolutie is 1280X1024

GaMer B

GaMer B

20/02/2007 09:36:00
Quote Anchor link
Arwin schreef op 20.02.2007 09:32:
ziet er goed uit, alleen vind ik de lettertjes nogal klein, ik kan het bijna niet lezen, ik heb internet explorer 6 en mijn resolutie is 1280X1024

En dan mijn reactie:

Quote:
Verder is de tekst op elke pagina minuscuul, maar daar heb je een heel goede oplossing voor gevonden, namelijk: lettergrootte: A A A.

:-) Was ook even zoeken voor mij

ArendJan

ArendJan

20/02/2007 09:43:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit!

Let wel op de grootte van de lettertype (niet zo gebruiksvriendelijk), en verder vind ik die blauwe kleur naar boven toe niet zo geslaagd!

Wim

Wim

20/02/2007 12:00:00
Quote Anchor link
Mooie site, ik vind de spiegeling wel een leuk effect.

Heb je de link naar het beheer bewust op de hoofdpagina gezet? Zou ik persoonlijk niet doen, lokt alleen maar uit om daar iets mee te proberen denk ik. :)

Leo

Leo

20/02/2007 12:14:00
Quote Anchor link
Edit:
Al aangepast :)

Zeer mooi! Alleen is dat zoek veldje wel een hele foute ripoff van de Windows Live site, die bijna exact hetzelfde zoekveld heeft :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo

Frank

frank

20/02/2007 12:15:00
Quote Anchor link
probeer even opnieuw

http://www.frank-raterink.nl

heb k net gefixt

Leo

Leo

20/02/2007 12:18:00
Quote Anchor link
Waar heb je dat "u bevind zich hier" vandaan? Ik zoek dat namelijk ook een tijdje :)

Frank

frank

20/02/2007 12:19:00
Quote Anchor link
Leo schreef op 20.02.2007 12:18:
Waar heb je dat "u bevind zich hier" vandaan? Ik zoek dat namelijk ook een tijdje :)

is een php scriptje aan de hand van het meegezonden ID.. heel simpel ;)

Niek s

niek s

20/02/2007 12:21:00
Quote Anchor link
wat betekent dat gele uitroepteken achter "browser" ?

Frank

frank

20/02/2007 12:22:00
Quote Anchor link
niek schreef op 20.02.2007 12:21:
wat betekent dat gele uitroepteken achter "browser" ?

moet je even op informatie klikken... je gebruikt in ieder geval geen Internet explorer
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door frank

DaeDaluz

DaeDaluz

20/02/2007 12:24:00
Quote Anchor link
http://www.frank-raterink.nl/site/content.php?id=contact&size=2

Quote:

U bevindt zich hier:
home › PARELmedia

Daar staat nog de verkeerde pagina. En die scrollbalken zijn niet mooi. Verder een leuke site, ook al vind ik zelf het contrast tussen de site en de background nogal groot, maar dat is persoonlijk.

Leo

Leo

20/02/2007 12:27:00
Quote Anchor link
Er zitten wel erg veel "browser checks" in nietwaar? Gewoon je site in IE6 en 7, Firefox 1.5 en 2.0 en Opera 9 laten werken, dan heb je die checks niet nodig :)

Ook is het wel erg jammer dat je dit niet mooi in divs doet, en dat hij niet "meegroeit" en dat je een iframe ervoor gebruikt (nieuws etc.)

Frank

frank

20/02/2007 12:30:00
Quote Anchor link
Leo schreef op 20.02.2007 12:27:
Ook is het wel erg jammer dat je dit niet mooi in divs doet, en dat hij niet "meegroeit" en dat je een iframe ervoor gebruikt (nieuws etc.)

Ik gebruik geen iframes..
alleen op de content.php pagina staat een tabel... daar laad alles in van diverse pagina's

Thijs X

Thijs X

20/02/2007 12:33:00
Quote Anchor link
Ik vind de site net iets tebreed, horizontaal scrollen is irritant. Zit hier gewoon op 1024 resolutie.

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

20/02/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Leo schreef op 20.02.2007 12:18:

je kunt ook $_SERVER['php_self'] gebruiken.. dan de http:// eruit halen.. dan exploden op de / de eerste dan vervangen door home en dan de rest er steeds achter zetten met een > ertussen ;)

Leo

Leo

20/02/2007 12:39:00
Quote Anchor link
Je site gebruikt wel degelijk een frame, want ik krijg een scrollbalk bij de content, dit kan je netjes voorkomen met een klein beetje css, want er zijn veel mensen die dit niet fijn/mooi vinden.

Paul K

Paul K

20/02/2007 12:41:00
Quote Anchor link
ziet er aardig uit :)
alleen bij 1280x1024 mogen de lettertjes wel íetsje groter

Nick Mulder

Nick Mulder

20/02/2007 13:18:00
Quote Anchor link
@Leo: geen iframe maar css overflow...

Verder vind het het wel onprofessioneel dat je een site bouwd gericht op IE... en natuurlijk dat blauw naar boven toe en de weerspiegelende tekst...

Frank

frank

20/02/2007 13:21:00
Quote Anchor link
YPM schreef op 20.02.2007 13:18:
@Leo: geen iframe maar css overflow...

Verder vind het het wel onprofessioneel dat je een site bouwd gericht op IE... en natuurlijk dat blauw naar boven toe en de weerspiegelende tekst...

Nou nietzozeer op IE maar sommige effecten werken niet op andere browsers. Zoals het overfaden naar een andere pagina. Voor de rest werkt het meeste wel

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.