Site review
Ik wil graag weten wat jullie van mijn site vinden, mijn site is gemaakt met tabellen, ik weet dat ik dit eigenlijk niet moet doen, maarja. daarom wil ik vragen of jullie me hier niet op kunnen afrekenen. Mijn site is xhtml en css valid.
Verder ziet het qua style gewoon normaal standaard uit.
Effect met Member login ziet er wel leuk uit :)
Een detail.
Een vraagje http://www.cdwi.nl/test1/images/index_11.gif
rechts onderin XD wat gebeurd daar precies, is niet echt mooi afgewerkt :P Wajow, broncode ziet er wel rommelig uit :P. Het zou heel wat makkelijker zijn als je div's gebruikt zou hebben.
over de tabelle, had ik al verteld, verder de fout in de header ga ik gelijk regelen. peter
Overigens dat 'Nummer 1 in hosting' zou ik niet doen. Je hebt nog niks bewezen en je staat nog lang niet op de kaart, verzin dus maar iets beters. Vooruit. Verder vind ik de menu items te donker. En over het algemeen je hele site wat te donker, je zou misschien hier en daar toch nog wat wit kunnen gebruiken, zodat het een beetje opvrolijkt. Zo is het wel erg duister en donker.
< Avatar = related
Je site is opgebouwd uit tabellen, en zo te zien ook uit een megaload aan plaatjes.
Daarnaast heeft je site geen content, dus kan ik je ook geen beoordeling geven.
Protip:
Div's, CSS en minder plaatjes. ^^ Eensch met Jezpur
- De kleuren in je logo komen niet mooi uit, waarom onder witte en boven zwarte tekst?
- De plaats voor het logo is te hoog.
- Je gebruikt steeds verschillende kleuren, zorg dat je daar wat meer gelijke kleuren gebruikt.
- Je gebruikt in je footer en header ook andere tekststijlen.
Verder:
- Zet er eens een lorem ipsum in, zodat je ook kunt denken aan hoe je je content wilt vormgeven (denk maar aan menuopmaak en <h1>).
- Iets breder mag wel, zelfs op mijn resolutie blijft er nog veel ruimte over.
En over de structuur:
- Zoals hierbovenstaat gebruik je nog geen div's, maar photoshop tabellen.
- Voor het overzicht zou ik ook alle css in een appart bestand plaatsen. Ziet er niet echt mooi uit naar mijn mening:
Voor de rest vind ik de kleur gebruik wel goed. Vind het wel een beetje kaal en de website is aan de kleine kant. Misschien iets breder maken?
---
dat effect met memberlogin is prachtig!! 1 woord: WOUW!
Dat geeft een rustiger effect.
Nu is het wat te donker.
Voor de rest wel netjes,, alleen waarom gebruik je overal plaatjes voor?
tabellen Misschien moet je de achtergrond wat lichter maken.
alleen het afwerken van randjes is niet meer
probeer daar aan te werken(Y) dat login effect is mooi
Verder vind ik de hele site veel te donker voor een hostingsite. Een hostingsite moet open overkomen en rustig, ik vind niet dat je dat gelukt is met je kleuren. Hmm, het is best leuk gedaan dat met die login, alleen vind ik dat je header ronduit lelijk is als hij ingeklapt is.
Verder ziet het qua style gewoon normaal standaard uit.
Effect met Member login ziet er wel leuk uit :)
Een detail.
Een vraagje http://www.cdwi.nl/test1/images/index_11.gif
rechts onderin XD wat gebeurd daar precies, is niet echt mooi afgewerkt :P
over de tabelle, had ik al verteld, verder de fout in de header ga ik gelijk regelen.
Ja ik weet het maar het zou echt beter zijn als je div's gebruikt nu het nog kan...., later krijg je er spijt van anders net als moi :P
De fouten zijn aangepast. Verder nog mensen?
Is 'ie niet wat te smal? Of het moet aan mijn scherm liggen, ruim 1200x?px : P.
ik denk dat je voor een hosting site niet zoveel content hebt. dus daarom heb ik niet een heel breed layout gemaakt.
Overigens dat 'Nummer 1 in hosting' zou ik niet doen. Je hebt nog niks bewezen en je staat nog lang niet op de kaart, verzin dus maar iets beters.
< Avatar = related
Je site is opgebouwd uit tabellen, en zo te zien ook uit een megaload aan plaatjes.
Daarnaast heeft je site geen content, dus kan ik je ook geen beoordeling geven.
Protip:
Div's, CSS en minder plaatjes.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door www JdeRuijterNL
- De kleuren in je logo komen niet mooi uit, waarom onder witte en boven zwarte tekst?
- De plaats voor het logo is te hoog.
- Je gebruikt steeds verschillende kleuren, zorg dat je daar wat meer gelijke kleuren gebruikt.
- Je gebruikt in je footer en header ook andere tekststijlen.
Verder:
- Zet er eens een lorem ipsum in, zodat je ook kunt denken aan hoe je je content wilt vormgeven (denk maar aan menuopmaak en <h1>).
- Iets breder mag wel, zelfs op mijn resolutie blijft er nog veel ruimte over.
En over de structuur:
- Zoals hierbovenstaat gebruik je nog geen div's, maar photoshop tabellen.
- Voor het overzicht zou ik ook alle css in een appart bestand plaatsen.
Voor de rest vind ik de kleur gebruik wel goed.
Oke, bedankt allemaal. ik ga er aan werken. als er nog mensen zijn, met nog meer op en aanmerkingen. dan hoor ik het graag.
Layout heeft wel wat, jammer dat er geen tekst in staat. Enige is dat ik je logo te pixel achtig vindt. Vooral op je 404 pagina
Tip: Ik zou altijd gewoon eerst je website in een bewerkingsprogramma zoals photoshop maken totdat je er tevreden mee bent, en dan pas gaan coden met xhtml en css. Scheelt tijd, en in photoshop kun je gemakkelijk wat veranderen totdat je tevreden bent, of gewoon een x aantal designs maken en dan kiezen :).
---
dat effect met memberlogin is prachtig!!
Dankje wel,
Alsjeblieft
Dat geeft een rustiger effect.
Nu is het wat te donker.
Voor de rest wel netjes,, alleen waarom gebruik je overal plaatjes voor?
alleen het afwerken van randjes is niet meer
probeer daar aan te werken(Y)
Verder vind ik de hele site veel te donker voor een hostingsite. Een hostingsite moet open overkomen en rustig, ik vind niet dat je dat gelukt is met je kleuren.