Site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

/home/joost

/home/joost

23/01/2010 20:11:00
Quote Anchor link
Beste,

Voor mijn vervolgopleiding moet ik 2 thuisopdrachten maken, 1 daarvan is het maken van een website voor een nieuw product wat de eetlust tegen houd.
Ik ben er al wat aan begonnen, maar ik weet het allemaal niet meer, is er iemand die me een beetje kan helpen met tips?
Afbeelding

B.v.d., Joost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 19:14:29

Tom K

Tom K

23/01/2010 20:16:00
Quote Anchor link
ik vindt het er niet echt goed uit zien. De gradiënts zijn erg lelijk, en ik vindt het logo veel te groot.

Ook vindt ik het menu te simpel en de hele layout heeft gewoon een te gewone opbouw.

Tip: voor betere kleuren combo's kijk op http://kuler.adobe.com/

edit: typo;
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K

Aapje yeah

Aapje yeah

23/01/2010 22:10:00
Quote Anchor link
Zoals Tom al zei betere kleuren. Heeft het product kleuren? gebruik dan die Zorg dat je nooit basis kleuren naast elkaar gebruikt bij: blauw met rood niet dat vloekt bij elkaar, gebruik ook nooit wit op een achtergrond doe altijd een zeer lichte tint van de hoofdkleur op de achtergrond.

Verder vind ik de positionering wel goed

Groeten

EDIT:::
Jij hebt geen copyrights. Het bedrijf waarvoor je de website maakt heeft de copyrights en jij hebt de 'made by' (A)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Aapje yeah

Repelsteeltje

repelsteeltje

24/01/2010 11:54:00
Quote Anchor link
Ik vind het er opzich wel goed uitzien. Maarja ik weet dan ook niet wat gradiënts zijn.
Alleen het zoekknopje vind ik niet helemaal juist gepositioneerd en de regels met tekst zijn iets wat lang.

Aapje yeah

Aapje yeah

24/01/2010 11:56:00
Quote Anchor link
De gradient is bijv: dat witte naar blaauw en dat blauw naar geel.. de overloping van de kleuren

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/01/2010 12:01:00
Quote Anchor link
Tim Lijster schreef op 23.01.2010 22:10:
Zoals Tom al zei betere kleuren. Heeft het product kleuren? gebruik dan die Zorg dat je nooit basis kleuren naast elkaar gebruikt bij: blauw met rood niet dat vloekt bij elkaar, gebruik ook nooit wit op een achtergrond doe altijd een zeer lichte tint van de hoofdkleur op de achtergrond.

Verder vind ik de positionering wel goed

Groeten

EDIT:::
Jij hebt geen copyrights. Het bedrijf waarvoor je de website maakt heeft de copyrights en jij hebt de 'made by' (A)

Dat bedrijf ook niet, copyright bestaat niet in Nederland volgens mij...

Jesper Diovo

Jesper Diovo

24/01/2010 12:01:00
Quote Anchor link
Sorry, ik wil echt niet grof overkomen, maar ik noem dit eigenlijk niet eens een lay-out. Het zijn wat vakken en een beetje kleur... Waar is de structuur? Waar is het Web2.0? Dat je gradients gebruikt, hartstikke goed. Dat kan je website namelijk professioneler laten ogen, echter moet je dan goed op het kleurgebruik gaan letten. Kies zelf geen kleuren die jij mooi vind voor je website, kijk hoe zij op elkaar reageren.

Daarbij geef ik altijd als tip dat je moet gaan rond surfen, kijk in portfolio's e.d. en doe inspiratie op. Een lay-out is meer dan wat vakken en kleuren ;-).

John D

John D

24/01/2010 12:24:00
Quote Anchor link
Smaken verschillen dat is hier al duidelijk te lezen.....
Ook zijn er meningen die menen te weten dat het niet OK is maar ook die vallen onder de "smaken" en hebben de wijsheid niet in pacht. Ik vind de goudachtige volvo van mijn buurman ook niet om aan te zien maar hij vindt hem te gek. Het pakketje waarmee je dit gemaakt heb, zo te zien StudioWebdesign 3 of 4 kan wel meer en daar zitten prima voorbeelden bij. Kies er daar een van.

Pepijn

Pepijn

24/01/2010 12:51:00
Quote Anchor link
Zo te zien is design niet je sterkste kant. Mijne ook niet.

Wat ik altijd doe is op sites zoals:
http://www.freewebtemplates.com/

een mooi template uitzoeken, plaatjes, en kleuren beetje veranderen, beetje schuiven en tadaa daar is je layout.

Mr.Moe

Mr.Moe

24/01/2010 13:07:00
Quote Anchor link
Bovenstaande opmerkingen over de kleuren ben ik het volledig mee eens. Ik weet niet welke opleiding jij volgt, maar volgens mij is de opmaak voor de meest standaard opleidingen goed genoeg en is het volgens mij ook niet echt nodig om hem volledig web2.0 te maken.

Justin S

Justin S

24/01/2010 13:08:00
Quote Anchor link
Bekijk hier eens een aantal voorbeelden: Creattica

Hier staan echt goede ontwerpen op!

Een tip: Werk met 2 kleuren. hoeven niet op elkaar te lijken, mogen zelfs contrasteren, maar neem deze 2, ga naar kuler.adobe.com en voer deze hex code daar in. Dan krijg je varianten voor jouw kleur. Sla deze ook op. en doe dit ook voor de andere kleur. Zo heb je nu in totaal 12 kleuren. Kies hier de meest bijpassende uit en bepaal vervolgens de achtergrondkleur van de pagina en de blokken, kijk welke tekstkleur hier goed bij past e.d..

Let verder op leesbaarheid, usability en op de technieken die je wil gebruiken. Bijvoorbeeld JavaScript. Je mag me altijd PM'en als je wat meer info wilt!

Mr.Moe

Mr.Moe

24/01/2010 13:23:00
Quote Anchor link
2 kleuren is wel wat weinig he, ik zou gaan voor 3 :D

Justin S

Justin S

24/01/2010 13:54:00
Quote Anchor link
Ik ben werkzaam bij een reclamebureau, en zo gaat dit altijd. 2 kleuren + 5 tinten van elke kleur (=10). 2+10 = 12. Anders heb je er 17. Dat wordt gewoon te divers en creëer je geen eenheid.

Mr.Moe

Mr.Moe

24/01/2010 14:21:00
Quote Anchor link
ok als je het zo bekijkt, is dat zeker wel genoeg inderdaad.

/home/joost

/home/joost

24/01/2010 17:50:00
Quote Anchor link
In de header staan de kleuren van het product.
Ik heb dit gemaakt met Zend Studio, designing is inderdaad niet mijn sterkste kant, geef mij maar wat PHP code (A)

Maar ik zal vanavond na het werken even kijken.
Bedankt voor alle adviezen, en ik wil wel iets zélft maken, niet overnemen en dingen veranderen, inspiaitie opdoen kan altijd natuurlijk :)

/home/joost

/home/joost

25/01/2010 21:12:00
Quote Anchor link
Ik heb naar jullie adviezen gekeken, en heb nu hetvolgende:
Afbeelding
Als ik er morgen naar zal kijken zal ik misschien denken: bah, maar dat heb ik wel vaker, dan maak je iets, denk je WAUUUWWW this is it ... dan slaap je een nachtje, en dan kijk je weer en denk je UHHHHL.. :P
Iemand nog op- en/of aanmerkingen?

Ik weet alleen nog niet wat ik precies met de header aan moet ...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost

Mr.Moe

Mr.Moe

25/01/2010 22:07:00
Quote Anchor link
Ik zou zoiezo die gradient uit de header halen.

GI ACE

GI ACE

25/01/2010 22:36:00
Quote Anchor link
Misschien de kleur van de tekst aanpassen naar de kleur van de header. Ander letterype eventueel?

John D

John D

26/01/2010 13:14:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 24.01.2010 13:07:
Bovenstaande opmerkingen over de kleuren ben ik het volledig mee eens. Ik weet niet welke opleiding jij volgt, maar volgens mij is de opmaak voor de meest standaard opleidingen goed genoeg en is het volgens mij ook niet echt nodig om hem volledig web2.0 te maken.
Volledig Web 2.0 ?
Naast de technische vernieuwingen wordt Web 2.0 vaak ook in verband gebracht met een bepaalde visuele stijl. Er moet echter rekening mee worden gehouden dat grafische elementen geen integraal deel uitmaken van Web 2.0, noch vasthangen aan de evolutie die Web 2.0 eigenlijk is. Grafische tendensen doen zich volledig los van technische, sociologische en marketinggerichte evoluties voor.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John D

/home/joost

/home/joost

26/01/2010 14:21:00
Quote Anchor link
Ik heb de gradiënt weggehaald, en wat meer groen gebruikt ..
Afbeelding
Alleen nu heb ik weer 2 kleuren :X :P
Vnaaf weer ff verders kijken ..

John D

John D

26/01/2010 15:29:00
Quote Anchor link
Beetje somber geworden nu. Het onderwerp anti-eetlust is op zich al somber... Dus enig licht in de duisternis moet uitstralen van je website.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.