Site review
Link
In IE is de site niet op zijn best omdat ik HTML5 en CSS3 heb gebruikt.
Bij voorbaat dank.
Gewijzigd op 26/05/2010 12:10:42 door John Doe
De link krijgen we nog?
Time out: Niet te bereiken.
Goede naam ook trouwens.
Zo ja, bekijk je website daar even in en zet comp[..] mode ook eens aan.
Je mist de onderkant ( de wisselende afbeelding ).
Btw weet iemand wat het voor zin heeft om xampp als windows service te laten runnen? Heb gegoogled als mensen daar aan twijfelen.
(*) Je laadt 2 keer je main css.
(*) Je laadt een hele hoop js en css maar het wordt niet gebruikt. " Nog gepland ?"
(*) Ik krijg een horizontale scrolbalk "leeg" maar mijn beeld is niet geheel gevuld.
Ik heb geen IE dus ik kan hem daar niet in bekijken maar het enige dat ik zie dat nog niet gaat werken is de border-radius in je css " Word wel eens tijd dat IE dat ook gaat ondersteunen "
Gewijzigd op 26/05/2010 12:28:09 door - Mark -
Je laadt 2 keer je main css aan.
Hier ga ik even naar kijken kom ik zometeen op terug
Je laadt een hele hoop js en css aan maar het wordt niet gebruikt. " Nog gepland ?"
Ze worden gebruikt op bepaalde pagina's maar omdat het een soort van CMS is laad ik gewoon alle css'en en js'en die op de site nodig zijn.
Ik krijg een horizontale scrolbalk "leeg" maar mijn beeld is niet geheel gevuld.
Als ik dit niet doe verspringt de pagina als hij wel groter dan het scherm word en ik vind dat lelijker. Heeft iemand hier een oplossing voor zeg het dan even.
Oja op de pagina Werk staan subpagina's.
Gewijzigd op 26/05/2010 12:29:36 door John Doe
Wat bedoel je met " verspringt de pagina als hij wel groter dan het scherm word "
Gewijzigd op 26/05/2010 12:36:19 door John Doe
Heb net nog even naar je sub pagina's gekeken op werk. Je navigatie is erg gebruikers onvriendelijk vind ik. Je hebt geen hele lange lijst dus ik zou de links erbij houden zodat je niet iedere keer terug moet gaan naar de werk pagina om een nieuwe sub pagina te kiezen.
Ik weet niet of je msn hebt maar ik pb je mijn msn even. snap namelijk niet helemaal wat de kwaal is.
Ziet er leuk uit. Het logo is alleen een beetje teveel ingekrompen waardoor kwaliteit verloren gaat. Verder zeer leuk.
Het klopt dat er een terug naar link is maar dat is een handeling die niet nodig is. Des te minder handelingen des te beter de gebruikers vriendelijkheid is. " Over het algemeen dan, Je moet wel niet in functie gaan inboeten of het onoverzichtelijk maken. "
En het ontwerp pakt me ook niet echt, het is te kaal, te grijs na mijn mening.
breadcrumbs dan niet een beter idee? Ik zou ze dan ook niet linksboven in de hoek plaatsen, maar dichter bij die content. (daar hoort het immers bij, en daar ligt de aandacht van de bezoeker op dat moment)
Misschien is het beter om helemaal niet alles in submenuutjes op te delen. Gewoon één grote pagina met daarop alle werken. Scrollen kunnen alle gebruikers, en is makkelijker dan klikken op links en constant wachten. Ik denk dat het een betere indruk achter laat dan veel pagina's met 2 of 3 plaatjes.
Als je zo'n diepe structuur hanteert, zijn Misschien is het beter om helemaal niet alles in submenuutjes op te delen. Gewoon één grote pagina met daarop alle werken. Scrollen kunnen alle gebruikers, en is makkelijker dan klikken op links en constant wachten. Ik denk dat het een betere indruk achter laat dan veel pagina's met 2 of 3 plaatjes.
Het logo ga ik kleiner maken en het ik ga werken met thumbs.
Het was de bedoeling om de layout strak en zakelijk te houden. Maar er mag inderdaad wat meer kleur in vandaar ook dat ik die images onder de pagina gebruik. Als iemand een idee heeft om meer kleur toe te voegen zeg het dan even.
Wellicht een probleempje met uw website, software?
Zou het mogelijk zijn om dit alsnog op te lossen zodat alle bezoekers mee kunnen genieten van uw creatie?
Gewijzigd op 28/05/2010 15:34:00 door Tom Beuckelaere
Deze topic wordt gesloten omdat de opgegeven link van de topicstarter niet meer werkt. Indien er een nieuwe link beschikbaar is, gelieve dan een pm te sturen met daarbij een werkende url en de url naar deze post.