Site Review
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met een site waar mensen webwinkels kunnen vinden bezoeken en beoordelen. Zelf vind ik hem nu al wel redelijk af maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie ideeën voor verbeteringen hebben. Ik heb geprobeerd onderscheidt te maken met andere soortegelijke sites door ook aanbiedingen en kortingen aan te bieden, maar als jullie nog iets weten waarmee ik me kan onderscheiden hoor ik dat graag.
Dit is de site: besteonlinewinkels.com
Alvast bedankt!
ps. Dit is een affiliate site en hij is bedoeld om geld mee te verdienen, maar ik hoop ook gewoon een beoordeling te kunnen krijgen en niet dat mensen spam ofzo gaan roepen. Ik vraag jullie je mening te geven niet om op de links te klikken.
Erik Berbee op 24/08/2010 18:31:24:
Hallo iedereen,
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met een site waar mensen webwinkels kunnen vinden bezoeken en beoordelen. Zelf vind ik hem nu al wel redelijk af maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie ideeën voor verbeteringen hebben. Ik heb geprobeerd onderscheidt te maken met andere soortegelijke sites door ook aanbiedingen en kortingen aan te bieden, maar als jullie nog iets weten waarmee ik me kan onderscheiden hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
ps. Dit is een affiliate site en hij is bedoeld om geld mee te verdienen, maar ik hoop ook gewoon een beoordeling te kunnen krijgen en niet dat mensen spam ofzo gaan roepen. Ik vraag jullie je mening te geven niet om op de links te klikken.
Alvast bedankt!
1:
http://www.besteonlinewinkels.com/contact.php
http://www.besteonlinewinkels.com/beoordeel.php?id=10000
CHEEEHE- ESSSSS - ESSSS!! :(
2: Zoekresultaten voor bier:
Leesmap.nl... ?
3: die header, hmmm, overgang van donkerblauw naar wit... Klopt niet echt; Verander van lichtblauw naar wit.
Voor de rest prima!
Succes!
Voor de rest is het goed!
Gewijzigd op 24/08/2010 18:45:19 door - Raoul -
Bedankt voor je reactie!
Ik zal punt 1 en 3 binnenkort aanpassen :D
Punt 2 ben ik het niet helemaal mee eens omdat je bij de leesmap een biertap als welkomst geschenk kunt krijgen. Vind ik dus wel terecht dat die gevonden wordt.
@Raoul Blabla:
Dank je wel voor de reactie, kan ik dan gelijk mee veranderen als ik toch die kleur aanpas.
Kuler kan hierbij zeker handig zijn.
De breedte van je website mag ook wat meer zijn. Op mijn laptop scherm (resolutie van 1440 breed) is de site maar om en beide de helft breed. Dit mag absoluut wat meer zijn, aangezien er zelfs mensen zijn die resoluties van nog véél hoger hebben.
Het logo in je header is niet slecht, goed durf is zelfs zeggen. Het lettertype in de header daar en tegen is echt afschuwelijk. Pas dat wat aan.
Misschien vanonder ook nog een footer zetten? Je copyright wat kleiner maken (lettergrootte) en eventueel zelfs centreren in deze footer.
Voor de rest is de site zeker niet slecht, buiten het volgende dan...
Hier doe je best wel iets aan...
Met vriendelijke groeten,
Jens
De kleuren in je website zijn niet bepaald mijn favorieten. Ze passen niet echt bij elkaar. Misschien ze wat aanpassen. De breedte van je website mag ook wat meer zijn. Op mijn laptop scherm (resolutie van 1440 breed) is de site maar om en beide de helft breed. Dit mag absoluut wat meer zijn, aangezien er zelfs mensen zijn die resoluties van nog véél hoger hebben.
Het logo in je header is niet slecht, goed durf is zelfs zeggen. Het lettertype in de header daar en tegen is echt afschuwelijk. Pas dat wat aan.
Misschien vanonder ook nog een footer zetten? Je copyright wat kleiner maken (lettergrootte) en eventueel zelfs centreren in deze footer.
Voor de rest is de site zeker niet slecht, buiten het volgende dan...
Dalando De Zuil op 24/08/2010 18:40:34:
1:
Hier doe je best wel iets aan...
Met vriendelijke groeten,
Jens
Gewijzigd op 24/08/2010 18:58:42 door Jens V
En inderdaad, die twee formuliertjes kunnen eigenlijk echt niet :P
De kleuren kloppen niet echt, de achtergrond vind ik wat te donker, en de website lijkt een beetje ingeboxt zeg maar.
Als je de website breed zou maken, en kleuren zoals wit of lichtgrijs (zoals de phphulp website) dan komt 't veel opener over als je snapt wat ik bedoel..
Ik denk als je dat zou veranderen, dat ik het een mooie website zou vinden!
Groetjes,
Cake
Maar het ontwerp vind ik echt afschuwelijk, doet me denken aan iemand die een beetje voor de hobby wat bij elkaar prutst. Gradients zijn zo 1990.
Ik zou nog dingen aan het ontwerp veranderen, zoals minder gradients, meer margins, meer witruimte bij de teksten, over de hele site zelfde lettertype gebruiken, header text anders, misschien andere kleuren? zoek formulier stijlen, website breder etc etc
Zal kijken of ik later op de avond mijn mening nog kan argumenteren, heb nu niet heel veel tijd.
Heb de website breeder gemaakt en vind het zelf ook echt een hele verbetering!
Verder is onder andere de header nu ook aangepast, alleen weet niet of de tekst er zo beter op is geworden. Ter vergelijking: de oude header staat hier, ik hoor graag wat jullie vinden (van header en site).
Gewijzigd op 25/08/2010 17:25:42 door Erik Berbee