Site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »
Dimitri Geers

Dimitri Geers

20/08/2014 19:08:12
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Voor mij zelf heb ik een website design gemaakt en helemaal uitgewerkt.
Maar dit is een portfolio website. Aangezien ik nog nooit een portfolio heb ontworpen, wil ik graag jullie mening horen.

Wat vinden jullie van het design? Hebben jullie op of aanmerkingen?
Laat het me weten!

Alvast bedankt!

Dimitri Geers

Toevoeging op 20/08/2014 19:08:59:

Helemaal vergeten om de link erbij te zetten, je kunt hem bekijken op: www.dimitrigeers.nl!

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 21:18:34

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/08/2014 19:38:54
Quote Anchor link
Eerste inzicht: Ik mis een Doctype, en verder zou het wel leuk zijn om de site 'responsive' te maken, zodat hij ook goed schaalt op mobiele devices.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

20/08/2014 20:38:17
Quote Anchor link
Sluit me aan bij Aar. ziet er goed uit!

Mogelijk enkele verbeter puntjes:

- Letterruimte in de navigatie is misschien iets te kort op elkaar. Je lay-out is ruimtelijk in gedeeld, ten opzichte van de navigatie lijkt het juist weer wat kort op elkaar.

- De letterruimte onder de header (webdesign, huisstijl, artwork) is tussen webdesign <-> huisstijl en huisstijl <-> artwork ongelijk.

- Op de pagina 'over mij' zou ik "Php is een codeertaal waarmee je contactpagina's, inlogsystemen, nieuwsbriefsystemen enz. kan maken." "Met PHP kan je website dynamischer maken in plaats van statisch en/of makkelijk aanpasbaar, denk hierbij bijvoorbeeld aan: x, y, z." Dat legt het naar je klant mogelijk wat duidelijker uit.

- Op de pagina 'diensten' gebruik je onregelmatige koppen (ene keer wel vet gedrukt, andere keer niet).. Misschien is het handig eerst een inleidend stukje te schrijven met je drie diensten en dan de rest van de tekst. Of om subpagina's te maken. Als ik geïntreseerd ben in Artwork moet ik door scrollen. Het oog kijkt snel en de kans is groot dat mensen het te snel wegklikken omdat ze niet gelijk zien.

- Op de pagina 'diensten' eindigd je pagina met artwork. Voor het oog is het soms handig dat er een footer komt of een stukje witruimte, zodat ik niet het gevoel krijg dat een stuk van de tekst is weggevallen of dat er nog een kop onder zit.

- Misschien leuk om in de zijbalk een verwijzing naar je portfolio te geven.

- de website verspringt tussen korte en lange pagina's (contact en diensten bijvoorbeeld)

- Ik adviseer mensen meestal om geen gebruik te maken van mailto. Dit is nogal spamgevoelig

- De hover van facebook en twitter op de contact pagina valt over elkaar (misschien mierenneukerij)

- Administratief vraagje, waar ik je wil wijzen: aangezien je diensten aanbied, dien je ingeschreven te zijn bij de kamer van koophandel. Ben je ingeschreven?

Nogmaals website ziet er goed uit. Mogelijk nog een paar kleine dingetjes.
Gewijzigd op 20/08/2014 20:38:41 door Bas IJzelendoorn

Dimitri Geers

Dimitri Geers

20/08/2014 21:08:08
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 20/08/2014 20:38:17:
Sluit me aan bij Aar. ziet er goed uit!

Mogelijk enkele verbeter puntjes:

- Letterruimte in de navigatie is misschien iets te kort op elkaar. Je lay-out is ruimtelijk in gedeeld, ten opzichte van de navigatie lijkt het juist weer wat kort op elkaar.

- De letterruimte onder de header (webdesign, huisstijl, artwork) is tussen webdesign <-> huisstijl en huisstijl <-> artwork ongelijk.

- Op de pagina 'over mij' zou ik "Php is een codeertaal waarmee je contactpagina's, inlogsystemen, nieuwsbriefsystemen enz. kan maken." "Met PHP kan je website dynamischer maken in plaats van statisch en/of makkelijk aanpasbaar, denk hierbij bijvoorbeeld aan: x, y, z." Dat legt het naar je klant mogelijk wat duidelijker uit.

- Op de pagina 'diensten' gebruik je onregelmatige koppen (ene keer wel vet gedrukt, andere keer niet).. Misschien is het handig eerst een inleidend stukje te schrijven met je drie diensten en dan de rest van de tekst. Of om subpagina's te maken. Als ik geïntreseerd ben in Artwork moet ik door scrollen. Het oog kijkt snel en de kans is groot dat mensen het te snel wegklikken omdat ze niet gelijk zien.

- Op de pagina 'diensten' eindigd je pagina met artwork. Voor het oog is het soms handig dat er een footer komt of een stukje witruimte, zodat ik niet het gevoel krijg dat een stuk van de tekst is weggevallen of dat er nog een kop onder zit.

- Misschien leuk om in de zijbalk een verwijzing naar je portfolio te geven.

- de website verspringt tussen korte en lange pagina's (contact en diensten bijvoorbeeld)

- Ik adviseer mensen meestal om geen gebruik te maken van mailto. Dit is nogal spamgevoelig

- De hover van facebook en twitter op de contact pagina valt over elkaar (misschien mierenneukerij)

- Administratief vraagje, waar ik je wil wijzen: aangezien je diensten aanbied, dien je ingeschreven te zijn bij de kamer van koophandel. Ben je ingeschreven?

Nogmaals website ziet er goed uit. Mogelijk nog een paar kleine dingetjes.

Wat bedoel je met de website verspringt tussen lange en korte teksten?

Ik sta nog niet ingeschreven, als minderjarige is het nogal ingewikkeld om een eigen bedrijf te beginnen. Dit ben ik nog aan het uitzoeken.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

20/08/2014 21:12:53

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/08/2014 21:19:24
Quote Anchor link
Opzich is het als minderjarige niet zo heen ingewikkeld. Bel anders eens met de KVK en Belastingsdienst.

Verder hoef je een voorgaande post van een nieuwe daaropvolgende reactie niet te quoten, hier op het forum ;-)

Dimitri Geers

Dimitri Geers

20/08/2014 21:22:08
Quote Anchor link
Heb al veel uitgezocht via internet, maar zal eens langsgaan bij de KVK hier.

Oke bedankt haha!

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

21/08/2014 12:53:00
Quote Anchor link
Met het verspringen bedoel ik dat bij de ene pagina ik aan de rechter zijde geen scrollbalk heb en bij de andere pagina wel (die wordt toegevoegd door de browser). Simpele toevoeging in je css dat je de body een scrollbalk meegeeft is voldoende.

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

21/08/2014 13:07:49
Quote Anchor link
De lichtblauwe balk kwam in eerste instantie op mij over alsof ik kon klikken op Webdesign, Huisstijl en Artwork. Lijkt zo een beetje op een navigatiemenu.

Peter K

Peter K

21/08/2014 13:51:22
Quote Anchor link
Ik had exact hetzelfde als Ramon. Heb er zelfs al eens op geklikt om te kijken of er niks achter zat.
Daarna kwam ik er achter dat er bovenaan de pagina nog een menu zit..

Dimitri Geers

Dimitri Geers

21/08/2014 14:26:23
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 21/08/2014 12:53:00:
Simpele toevoeging in je css dat je de body een scrollbalk meegeeft is voldoende.

Deze heb ik toegevoegd! Bedankt voor de tip!
Ik heb waarschijnlijk een kleiner scherm en heb hier ook niet bij stilgestaan.

Ramon van Dongen op 21/08/2014 13:07:49:
De lichtblauwe balk kwam in eerste instantie op mij over alsof ik kon klikken op Webdesign, Huisstijl en Artwork. Lijkt zo een beetje op een navigatiemenu.

Het is ook als navigatiemenu bedoeld, dit is nog niet helemaal klaar.
Ik weet het, het is slecht haha

E vH

E vH

21/08/2014 17:09:35
Quote Anchor link
Quote:
Mysql is een codeertaal die samenwerkt met php, met mysql kan je verbinding maken met een database en gegevens hieruit ophalen.

Quote:
Het is uiteindelijk toch de site van de klant.

Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/markgku52/domains/dimitrigeers.nl/public_html/pagina/layout.php on line 4

Gegevens uit de adresbalk altijd valideren ( SQL injectie )!

ps: de website's uit je portfolio hebben exact hetzelfde probleem

Tip: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dimitrigeers.nl&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
( controleer ook je overige pagina's )

En zoals Ward al aangaf, kijk ook eens naar PageSpeed Insights, daar zitten nog wel wat verbeterpuntjes :-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.