Site van een buurtvereniging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Erik Rijk

Erik Rijk

02/07/2006 15:37:00
Quote Anchor link
Het heeft ook geen om het te plaatsen. Ik kan nog steeds je tekst kopieeren met mijn rechter muis knopje....

Ook zullen de meeste gebruikers het ontzettend irritant vinden.

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 08:48:53

Leo

Leo

02/07/2006 15:49:00
Quote Anchor link
@ Rieksie, je kalender pagina.

Richard de Boer

Richard de Boer

02/07/2006 16:11:00
Quote Anchor link
@Leo

Ja ook dat snap ik maar ik kan zo niet zien of er een fout in zit.
Misschien zit er een fout in de broncode maargoed alles werkt toch!

Groetjes Rieksie

Eris -

Eris -

02/07/2006 16:18:00
Quote Anchor link
Eris:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<script language="JavaScript">
    function noClick() {
    if ((event.button==2)) {
    alert(' Copyright by Webmaster BsvdeMaten.nl')}}
    document.onmousedown=noClick
</script>

<!-- SCRIPT OM SCHERM TE MAXIMALISEREN! -->
<script language="JavaScript1.2">
    top.window.moveTo(0,0);
    if (document.all) {
    top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);
    }
    else if (document.layers||document.getElementById) {
    if (top.window.outerHeight<screen.availHeight||top.window.outerWidth<screen.availWidth) {
        top.window.outerHeight = screen.availHeight;
        top.window.outerWidth = screen.availWidth;
      }
    }
</script>

Deze scripts direct verwijderen. Daarna kijk ik verder... BLIJF EEN GVD AF VAN MIJN SCHERM INSTELLINGEN!!!!! IK BLIJF BAAS OVER MIJN BROWSER NIET EEN WEBMASTER!!

Daarnaast die rechts onclick werkt gelukkig niet onder FF :(

Je bent dit nog vergeten weg te halen....

Jelmer -

Jelmer -

02/07/2006 16:29:00
Quote Anchor link
Copyright (je hebt toch alleen maar auteursrechten, maar daar hoef je geen melding van te maken) op je broncode, okee, kan ik niet mee leven maar ik snap dat mensen (lees: beginners) daar graag aan willen doen. Maar dat ik daardoor niet meer op rechter-muisknop -> vorige kan drukken, wederom een reden om jouw site dus nooit meer te bezoeken. En dat maximaliseren, naja, ik sluit me volledig bij Eris aan. Blijft GVD van mijn instellingen af!

Helaas krijg je geen Awards op PHPhulp

Nu we het toch over PHPhulp hebben, waarom eindigen al je bestanden op .php? Ik heb niet echt het idee dat het meer dan een veredelde html-pagina is. Sterker nog, in deze pagina en vast ook de anderen klopt de HTML niet eens. En dan bedoel ik niet zo'n beetje, dat je wat tags met elkaar verwisselt, je plaatst de hele content buiten de HTML-tags. Je hebt niet eens body-tags?! Oja, toch wel, maar daar staat je stylesheet tussen?! Stylesheets horen in de head!

Ben ik blij dat ik mijn browser zo goed heb opgevoed dat hij niet naar jouw misbruik van javascript luistert...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

02/07/2006 23:28:00
Quote Anchor link
Whoei, die site ziet er geweldig uit met FireFox, en NoScript.. (Niet dus..)

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

02/07/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Ik vind het eigenlijk geen .nl waard.. Zoals ik van vele site's vind..

Kalle P

Kalle P

02/07/2006 23:37:00
Quote Anchor link
Jelmer prachtig staaltje PHPhulp-1000+posts-clic betoog.

En wederom de groeten uit het Noorden aan het Hoge Noorden.

Killerpuppy

Killerpuppy

02/07/2006 23:50:00
Quote Anchor link
tis volgens mij bijna meer een showobject van kijk eens wat ik kan dan dat ie egt praktisch is.

Veel mensen zullen zich aan een aantal dingen storen.
En je rechtermuisknop uitzetten oke.
Maar een popup? Nee

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

03/07/2006 00:01:00
Quote Anchor link
Ok Rieksie zoals Jelmer ook al zei het kan gebeuren dat je site niet helemaal " valide" is. Maar het schijnt volgens het w3c zo erg te zijn dat w3c dit over je site zegt:
" Sorry, I am unable to validate this document because on line 5, 42 it contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-8 (in other words, the bytes found are not valid values in the specified Character Encoding). Please check both the content of the file and the character encoding indication."
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven

PHP Newbie

PHP Newbie

03/07/2006 10:20:00
Quote Anchor link
Jelmer:
waarom eindigen al je bestanden op .php? Ik heb niet echt het idee dat het meer dan een veredelde html-pagina is.

Ik laat mijn pagina's ook altijd op .php eindigen zodra het design klaar is. Want ik gebruik dan wel niet op alle pagina's php, maar om nu een site te maken waarvan de helft van de pagina's eindigen op .php en de andere helft op .html....

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.